Elda-pulina

Täällä voit puhua vapaamuotoisesti Eldarya-pelistä muiden foorumilaisten kanssa.

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 26.10.2018 11:13

Mutta sitten niistä saa taas lisää maanaa! :D En itsekään myy mitään pikkujuttuja, mutta tuollaiset hyvällä hinnalla myyvät pistän kauppatorille heti, kun ne saan.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Freyel » 26.10.2018 11:43

Hmm, totta :'D Mutta tulee tunne että mun mahdollisuudet löytää kaikkea kivaa vähenee jos vaatekaappi ei ole täynnä niitä turhia juttuja.
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Safiria » 26.10.2018 12:13

@Freyel Tuo pitää kyllä ainaki mun kohdalla paikkaansa. Tänään sain taas takas puolet niistä tavaroista mitä eilen myin :lol: No ehkä ne menee joskus uudelleen kaupan.
ᴇɪ ᴇʟäᴍä ɪʀᴠɪsᴛᴇʟʟᴇɴ sᴏᴍᴇɴᴇ
Safiria
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Freyel » 26.10.2018 12:36

Ou nou :'D Mutta no, rahan tuloa ei voi estää?
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sasandora » 26.10.2018 16:29

Jos manaa yrittää saada säästöön, niin hyvähän se on "kahteen kertaan" niitä tavaroita myydä. :')
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Zherriel » 26.10.2018 20:30

Sit ku meniski vielä kaupaks kahteen kertaan. Varsinkaan kaikki vanhempi halloweenroina ei meinaa mennä edes pilkkahinnalla. ^^'

Tänään mulle tuli vastaan nightmare chivalry viitta, mut harmillisesti sellasessa värissä, jota en oikein osaa käyttää. Mut ehkä saisin vielä toisenkin kivemmassa värissä..! :D
Zherriel
Nuori Alokas
Nuori Alokas

ViestiKirjoittaja Mimme » 26.10.2018 20:36

En mä myykään nyt kuin näitä uusia, joita ei voi ostaa kaupasta maanalla! Tapahtuman jälkeen myyn sitten kaiken kohtuu hintaisen (silloin porukka ostaa puuttuvia asunosia) ja joskus ensi kesän lopulla myyn taas lisää tavaraa (silloin on uusia pelaajia liikkeellä).

Mä sain Ranskan puolella mustan Veiled Claws -viitan. No, saa siitä maanaa, mutta olisin kaivannut sitä jenkkiserverillä...

Ärsyttää muuten vähän, että pistin kultaa tuon uuden kauppa-ekslun asun mekkoon ja paitaan. Jotenkin en vain osaa niitä käyttää - ehkä valitsin kuitenkin väärän värin. Ei siihen sinänsä mennyt kuin noin euro (Algerian hinnoilla ostettuna), mutta nyt kulta ei riitä esim. kumppaniin, josta haaveilin. Yleensähän ostan vaatteita vasta tapahtuman loppupuolella kun tiedän, onko kyse uutuudenviehätyksestä vai siitä, että haluan jonkun asun osan todella vaatekomerooni. No, pitää taas ensi kerralla muistaa tämä periaate.
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sasandora » 26.10.2018 21:33

Varsinkaan kaikki vanhempi halloweenroina ei meinaa mennä edes pilkkahinnalla.

Niin no tää on kyllä totta. Tulipahan itsekin nyt huomattua kun lykkäsin ensimmäisiä eventti vaatteita myyntiin, eikä ne menneetkään kaupan. :')

Sain nyt vihdoinkin hommattua niitä Wolf druid asuja, suurimman osan marketista ihan kohtuu hintaan. Ja sain tehtyä niistä jopa ihan kivan asusteen, tosin harmittaa kun ei ollut sopivia sukkia tai kenkiä siihen asuun, mutta pidän sormia ristissä, että saisin tapahtuman aikana vielä jotainsopivaa.
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Zherriel » 27.10.2018 21:35

Siinä mielessä on kyllä tosiaan ikävä pelata useammalla serverillä, et jos jollain muulla ku sillä eniten pelatulla löytyy jotain superkivaa, ni harmittaa, ettei sitä saanu sille "parhalle" käyttäjätilille. Mut onneks tässä on vielä aikaa tehdä hyviä löytöjä ihan joka serverillä!

Nyt löyty Veiled Claws -viitta! Mustana!! Niin paljo parempi ku se aiemmin löytyny vihree. ♥ Oliskohan liikaa toivoo, että löytyis se beigehtäväkin? :'D

Nii ja Wolf Druid on kyllä kiva asu, mäki oon tainnu ostaa täydennyksiä omiin asuihini torilta tän eventin aikana. Ja ostan ehkä vielä lisääkin, jos tulee hyvään hintaan vastaan.
Zherriel
Nuori Alokas
Nuori Alokas

ViestiKirjoittaja Safiria » 28.10.2018 01:20

Onnea Zherriel! Se on kyllä mahtava tunne kun vihdoin onnistuu löytämään jotain haluamaansa ja vielä kivassa värissä, toivottavasti löytyis vielä se beige.

Jos jollain on vaatekaapissa turhana mustat Mad Scientist Bootsit, niin mulle saa huudella. Viime vuonna jo yritin niitä metsästää, mutta onni ei osunu kohdalle. Aina oli maanatki nollissa kun joku laittoi ne myyntiin. Onneks tässä on vielä aikaa ennen kun tapahtuma loppuu, jos tällä kertaa onnistuisin jollain tavalla saamaan ne.

Näin yöllä tylsyyksissäni eksyin lukemaan tota vanhaa From English to Finnish topaa. Enpä edes muistanu, että olin sellaseenki osallistunu :roll:
Safiria
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Zherriel » 28.10.2018 15:34

Kiitos! (:

Meinasin jo hihkasta hep, mut sit tajusin, et mullahan on ne bootsit tälläkin hetkellä päällä. ^^' Valitettavasti ei oo siis turhana, mut pidän peukkuja, et saisit sellaiset tän eventin aikana! (:

Mulle muuten tulee noista nightmare chivalry -silmistä mieleen MCL UL Chanin silmät, niissä on ilmeen tasolla jotakin samaa (varsinki animoidussa Chanissa).
Zherriel
Nuori Alokas
Nuori Alokas

ViestiKirjoittaja Safiria » 28.10.2018 15:46

Mulla taitaa olla noi bootsit nyt melkein kaikissa muissa väreissä, paitsi siinä mustassa :lol: Tää on niin sitä omaa tuuria.

Eventin ekana päivänä metsästin ihan hulluna noita nightmare chivalry silmiä ja sainkin ne, mutta en tykännykään yhtään. Onneks ne meni saman tien kaupan :D Mutta totta! Niistä tulee vähä Chani mieleen.
ᴇɪ ᴇʟäᴍä ɪʀᴠɪsᴛᴇʟʟᴇɴ sᴏᴍᴇɴᴇ
Safiria
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Mimme » 28.10.2018 17:13

Multakaan ei taida irrota niitä, kun käytän jenkkiserverillä mustaa ja punaista :/

Ah, sain vihdoin Ghost Ship -taustan! Pommitin varmaan 400 energiapisteen edestä sitä laivaa. Usko meinasi kyllä loppua, kun kumppani palasi jo muutaman kerran ilman mitään tuomisia. No, onpa nyt 111/154 tuotetta löydettynä :D Etenkin niitä tikattuja suita nyt löytyy, harmittelin nimittäin viime vuonna sitä, etten ollut löytänyt yhtään ainoaa.

Nyt pommitan demonien alttaria, haluaisin sen takkimaisen mekon punaisena tai mustana.

Huuh, tuntuu muuten melkein jo työltä tuo etsiminen, kun Ciralakin energia on 160 ja siihen päälle on vielä iso kasa energiajuomia. Mulla on ollut niiden suhteen jotenkin käsittämätön tuuri, uusia vain tulee varastosta olevista nyyteistä sitä mukaan kun saa vanhoja käytettyä. Tänään vasta pääsin siihen pisteeseen, ettei juomia ole taas illalla maksimimäärää, vaikka niitä olisi jo päivän aikana käyttänyt.
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Freyel » 28.10.2018 18:27

Ohhoh, onpa sulla tosiaan ollut tuuria juomien suhteen. Omani alkaa jo olla lopussa ,__,

KuvaKuvaKuvaKuva

Näitä ei tunnu tarttuvan mukaan sitten millään. Muutaman päivän nyt jo yrittänyt metsästää sitä kultaista. Yritys jatkuu...
Vaikea päättää välillä mihin haluaisi keskittyä kun tahdon kaiken :D
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Lawrenc » 28.10.2018 21:32

Heippa! Mäkin päädyin viimein tänne :3

Voi että nyt mä haluun myös tommosen vyön! Toivomuslista senkun kasvaa C:

Sain Mohmiaun kiinni!! :))) 1 iso potioni ja päivän energiat meni, mutta ilmeisesti tuli aika helpolla, mitä oon muiden nappaus yrityksistä lukenut? Syötin etsimiseen taisi mennä enemmän energiaa...
Siivet sen sijaan antaa odotuttaa itseään & omenoita ei millään meinaa löytyä. (Mulla on Osstoplasma, joten ilmanen ruoka olis ihan jees)
Lawrenc
Turisti
Turisti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu