Marcella Calloway
Vaikka bileet olivatkin ohi, katsoin silti hilpeästi kuinka Lukas nousi ylös, seuraten minua. Paitsi ettei hän seurannutkaan minua, vaan nousemisensa jälkeen potkaisi laatikon kumoon kapinallisesti. Virnistin, hyvä Lukas, anna mennä. Pelkkä laatikon kaataminen ei näyttänyt riittävän pojalle, vaan hän tarttui Greytä rinnuksilta, joka sai minut pohtimaan, olinko sanonut kannustukseni ääneen. Jalkojani alkoi väsyttää seisominen, joten nojauduin ovenkarmiin, katsoen mielenkiinnolla mitä Lukaksen kysymyksestä seuraisi. Siitä ei seurannut mitään mitä oletin - mikäli edes oletin mitään, saatoin vain katsella ajattelematta mitään, vaan takaani kuului naisen tiukka kysymys siitä, mitä oli meneillään. Käännyin katsomaan Novaksi tunnistamaani tutkijaa, joka selvästi oli kuullut bileemme. Kukaan ei vastannut naisen kysymykseen, jolloin käännyin katsomaan takaisin kaksikkoon, joista pidempi parhaillaan irrotti toisen kädet itsestään.
En ymmärrä miten pystyin pysymään koko sen ajan paikoillani hiljaa ja liikkumatta, kai syynä oli kuitenkin lääkkeiden vaikutus, joka vaikeutti minkään ajattelemista. Grey vastasi hetken jälkeen Lukaksen aiempaan kysymykseen, mutta sanoi sen rauhallisella äänellä, niin kuin kukaan ei olisi äsken tarrannut hänen paitaansa. Ja sitten hän vain ilmoitti tulevansa siivoamaan myöhemmin. En pystynyt käsittämään miehen rauhallisuutta tilanteessa, kai Grey piti itseään aikuisena jonka pitäisi pitää järki tilanteessa, mutta sitä varten Nova oli täällä, jotta voisi passittaa ärtyneenä molemmat selleihinsä. En uskaltanut liikahtaakaan naisen edessä, koska päässäni raksutti ajatus siitä, ettei Novalla luultavasti ollut tietoakaan siitä, että olin erottuva. Ellei Hanzel ollut pitänyt jotain pikapalaveria tässä ajassa, joka kylläkin voisi olla ihan mahdollista. Kauanko varastossa edes olimme Lukaksen kanssa olleet? Vartin, tunnin? Olin menettänyt ajantajun kokonaan, mutta uskoin, että pikapalaverin olisi silti ehtinyt pitää. Toinen ongelma oli, että huomaisiko Nova ottaneeni jotain käytöksestäni? En ollut varma oliko käytökseni erilainen, koska en itse huomannut muita vaikutuksia kuin pään sumenemisen.