Kuuntelin hetken aikaa kun Grey ja Tori juttelivat keskenään, joka oli oikeastaan vain pieni hetki, kunnes huomasin sivusilmällä Callowayden kävelevän ohitsemme. Näin kyyneleitä Marcellan kasvoilla, ja niin taisi Greykin, sillä hänen kasvonsa alkoivat näyttää huolestuneilta ja tämä nousi ylös yllättäen seuraten heitä.
"Anteeksi, minun täytyy..." kuulin hänen sanovan ja tuijotin tämän selkää miehen poistuessa salista.
Samassa toinen erottuvista saapui saliin. Hän taisi huomata Torin mutta ei minua, kun meni istumaan hieman kauemmas yhdelle sohvista.
Pientä hetkeä myöhemmin Tori nousi yllättäen ylös, ja alkoi kävelemään eteenpäin, mutta hänen matkansa päättyi lyhyeen kun tyttö kompastui kahvipöydänreunaan. Noustuaan ylös hän jotenkin onnistui kulkemaan ovensuulle ilman muita mutkia ja pysähtyi, varmasti odottamaan minua.
"Anteeksi Raine!" hän huudahti, "En voinut itselleni mitään."
Huokaisin asettaen käteni otsalleni, sulkien silmäni. Tuntien Torin, hän tietysti halusi tietää mitä oli meneillään. Avasin silmäni ja nousin ylös sohvalta. Kävelin nuoren tytön luo tarttuen tätä käsivarresta, mutten liian tiukasti. "Tule, vien sinut sinne..." sanoin vetäen häntä perässäni.
Huomasin tutkimushuoneelle päästyäni sen olevan tyhjä. Marcella oli siis keretty viedä yhteen selleistä... "Hm..."