Istuttuani pöytään katselin hetken ympärilleni, kunnes siirsin katseeni isoisääni juuri parahiksi nähdäkseni tuon kompuroivan, lähes kaatuvan. Tarjotin pysyi juuri ja juuri hänen käsissään, mutta epäonnisesti vesilasi lensi suoraan minua päin, jolloin nostin molemmat käteni refleksistä eteeni suojaksi. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti. Kuulin lasin pirstoutuvan pöytään, mutten kuullut loiskahdusta perään, jolloin raotin silmiäni varovasti. Vesi leijui edessäni, tarkemmin parin sentin päässä kämmenistäni. Hiljaisuus täytti ruokalan, kunnes suustani pääsi kiljaisu ja kaaduin tuolilla taaksepäin säikähtäneenä, tajutessani, että minä pidin veden ilmassa. Sain varmistuksen siitä veden roiskuessa ympärillemme juuri samalla hetkellä kuin olin kaatunut. Kompuroin pystyyn kädet suuni edessä. Olin kauhuissani. En ollut tehnyt mitään ihmeellisempää, kuin nostanut kädet vettä vasten. Jähmetyin paikalleni pystymättä liikkumaan. Tämän täytyi olla pilaa, mutta silti tiesin ettei ollut. Pahin painajaiseni oli vain juuri käynyt ilmi.
/Sillä lyhyydellä nyt niinkään väliä, ihanaa et ehit kuitenkin roolata :3