Elda-pulina

Täällä voit puhua vapaamuotoisesti Eldarya-pelistä muiden foorumilaisten kanssa.

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 28.10.2018 22:12

Tervetuloa :) Ja onnea! Mulla on kaikki yritykset epäonnistuneet, molemmilla kumppaneilla...

Viikonlopun parhaat
Jenkkiserveri:
KuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuva

Ranska:
KuvaKuvaKuva

Myyntiin:KuvaKuva

Nyt alkaa olla mukavia kokoelmia vaatekaapissa, esim. Naomi-hiukset löytyvät 11 värissä :D Monia etsinnän alla olleita vaatekappaleita näyttää tulleen, mutta kaikki ovat väärän värisiä.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Safiria » 28.10.2018 22:33

Heei Lawrenc ja tervetuloa mukaan. Ja onnea uudesta kumppanista! (:

Mä törmäsin eilen Bakhrahelliin ja vaikka en siitä kauheesti tykkääkään, niin just for the lols päätin ostaa syötin ja kokeilla napata sen. Arvatkaapa vaan onnistuiko? No ei. Sinne meni kaikki maanat hukkaan :lol:

Mulla on noita Naomie-hiuksia 14 eri väriä, onpahan ainakin valinnanvaraa jos joskus huvittaa kokeilla lyhyttä tukkaa :D

E: Jee sain bootsit! Kuva
ᴇɪ ᴇʟäᴍä ɪʀᴠɪsᴛᴇʟʟᴇɴ sᴏᴍᴇɴᴇ
Safiria
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Lawrenc » 28.10.2018 23:08

Kiitoksia :3

@Mimme, Ääk voi ei! D: Lähetän parempaa tuuria sinne päin!

Ja osaan otot myös sulle @Safiria ;__; & onnea bootseista!!

...mä aattelin et viidet Naomiet on paljon :D Tuntuu olevan varsin helpot löytää ja ei ihmekkään kerta värivariootioita on 41 kappaletta. Barthoryja näyttäis olevan 79, mut niitä ei meinaa saada~
Lawrenc
Turisti
Turisti

ViestiKirjoittaja Zherriel » 29.10.2018 17:22

Freyel kirjoitti:Vaikea päättää välillä mihin haluaisi keskittyä kun tahdon kaiken :D

Tämä :''D Mullakin tuntuu melkein päivittäin vaihtuvan pommituskohde, ku en jaksa epäonnistuneita yrityksiä jonkin tietyn vaatteen tietyn värin etsinnässä. Sit kokeilen aina toista, eikä sekään onnistu. xD Tosin tossa viikonloppuna sain yllättäen mustat twisetd harpy -housut, mistä oon tosi ilonen. Kyllä tuonne roinan sekaan aina jokin helmikin mahtuu!

Lawrenc onko niitä oikeesti noin paljon? Ai kauheeta, mahdollisuudet löytää jotain yhtä kivaa väriä on sit aika pienet. >.<
Zherriel
Nuori Alokas
Nuori Alokas

ViestiKirjoittaja Cila-Täti » 30.10.2018 14:58

Huh.... mä en tiedä miks mut en oo pysyny kirjautuneena täällä ku käytän puhelinta(kirjaudun sisään onnistuneesti, mut heti ku meen jonnekin nii oonkin samantien ulkona) mistä johtuen en oo päässy laittaa viestei. Nyt koneella.

Mutta, kiitos kukkien sijainnista Mimme, nyt sain stylishin toimimaan/öysin sieltä kartan niin auttaa kummasti. Oma saaliini tapahtuman suhteen taitaa jäädä melkoisen pieneksi, kumppani on vielä kehittymätön galorze, mutta se on niin lähellä kehittymistä etten halua vaihtaa pois(olen nyt kohta 2,5kk yrittänyt saada sen kiintymystä nousemaan erittäin huonolla menestyksellä, me ei vaan tulla juttuun xD) Mutta onneksi se ei ole ihan turhake, kuvan palasia se on tuonut 7 mukanaan eli melkein kuva kasassa. Ja yksittäisiä erittäin hyviä tavaroita. Ja kukista jo 8 ja taitaa olla kaikki must have värit kasassa c;
Twisted harpy asua aika paljonkin se on tuonut mukanaan, mustat siivet on kyllä siitä paras saalis tähän mennessä.

Ostan varmaan kultaa lähipäivinä jotta saan lisää puteleita käyttöön.

EDIT. Kuka kaupaili tätä? Voisin myydä sen jos haluaa c:
Kuva
Kuva
Cila-Täti
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Sasandora » 30.10.2018 17:32

Kyllä kannatti käyttää kumppania merirosvolaivalla, sain sen haluamani taustan. ^^ Nyt sitten valinnan vaikeus, mitä alkaisi etsiä seuraavana. Ja tarvitsisin enää yhden kuvan palan, saattaapi olla eka tapahtuma mistä saan kerättyä kaikki palat. :')
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Safiria » 30.10.2018 18:35

Mulla on itelläni nyt sellanen tilanne, etten halua enää mitään tiettyä. Nyt vaan pyörin kartalla missä milloinki ja koitan myydä kaiken turhan. Kumppania en kyllä yritä enää napata, kaks kertaa oon tuhlannu maanat syöttiin eikä oo kuitenkaan onnistunu. Onko nää tän eventin kumppanit jotenki vaikeempia vai onko mun tuuri vaan huono? Tähän asti oon tainnu saada kaikki kumppanit viimestään toisella yrittämällä.
Safiria
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Mimme » 30.10.2018 21:47

Mulla on kuva kasassa Brasilian ja USAn puolella. Ranskassa oon saanut 3 palaa :´D

Onko teillä ongelmia Eldaryan kanssa? Mulla sivustot ei lataa ollenkaan / pääsen vain etusivulle.

Mulla muuten kumppanit ei tajua tätä värihommaa: Ranskan puolella saan kaikkea mustaa (mitä metsästän jenkkipuolella), jenkkipuolella taas Ciralak kantaa vaaleanpunaisia vaatteita (joita tahtoisin Ranskan puolella).
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sasandora » 30.10.2018 21:57

Mimme, meinasin juuri kanssa tulla kysymään että onko muilla ongelmia Eldaryan kanssa. Ensin sivusto väitti, etten pääse Markettiin, koska miulla oli muka matala leveli ja en ollut suorittanut jaksoja, sitten koko sivusto alkoi tökkiä ja nyt en pääse ollenkaan Eldaryaan. Beemoovin puolella saattaa siis olla ongelmia.
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Zherriel » 30.10.2018 22:34

Mäkin tulin tänne kuikuilemaan, tökkiikö Eldarya muillakin. Eli siis joo, ongelmia on. ^^'
Saan kyllä muutakin ku etusivun auki, mut esim. viestiketjut ja marketti näkyy tyhjinä (ei tuu edes niitä "tässä kategoriassa ei ole mitään" tms. tekstejä) ja kaikki lataa auki loputtoman hitaasti. En taida jaksaa enää tapella Eldaryan kanssa, olkoon tältä päivältä. Onneks sain energiat jo käytettyä, enkä ehtiny laittaa energiajuomaa käyttöön niinku meinasin.

Tän päivän parhaat löydöt on peräkkäisiltä matkoilta löytyneet mohmiaun syötti ja itse kumppani, joka jäikin sitten kiinni. Harmi, ettei se bakharellin nappaaminen sillon aiemmin onnistunu, nyt ei oo enää näkyny sen paremmin syöttiä ku kumppaniakaan. Kuvan sain myös kasaan nyt USA:n ja Ranskan servereillä. Saksassa se on vielä ihan vaiheessa.
Zherriel
Nuori Alokas
Nuori Alokas

ViestiKirjoittaja Freyel » 31.10.2018 14:43

Noniin, tällaista näköjään;

Hello Guardians,

Certain guardians were exchanging Maanas and Gold Coins for real money outside the lands of the city of El.

We would like to remind you that it is forbidden and illegal to exchange fictitious game currency against any real money between players. The purchase of Maanas and Gold Coins can only happen through the bank.

We have retraced the transactions of the players who were taking advantage of the market to obtain Maanas in an abusive way. These accounts will be suspended, the same will go for the guardians that participated in the transactions.

We would also like to specify that a consumable item purchased in the shop cannot be sold at the market for more money than its purchase price.

Thank you for your understanding.

The Eldarya Team

Hello Guardians,

Following illegal behavior on the part of certain guardians (more information here), access to the market will be more regulated starting today.

To access the market a player needs:
>> To have reached level 7
>> To have completed episode 6

Any guardians that do not meet this criteria but have current transactions, the market will remain open to you until those auctions are complete.

Thank you for your understanding.

The Eldarya Team

En vielä oikein tiedä mitä mieltä olla. Eldaryan foorumilla porukka vaikuttaa hyvin hyvin vihaisilta jälleen kerran...
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Cloudberry » 31.10.2018 16:31

Moi kaikki~ n_n Päätinpä minäkin liittyä tänne, ei pysty olemaan pulisematta pidempään. Eilen tökki Elda meikäläiselläkin, oli kyllä täyttä tuskaa yrittää käyttää viimeiset 20 energiapistettä.

Freyel, enpä ollutkaan huomannut noita uusia sääntöjä! Vaikuttaa aika ikävältä. Omasta mielestä rajoitukset on nyt vähän turhan korkealla, varsinkin tuo, että jakso 6 pitäisi olla suoritettuna.

Tapahtuma on omalta osalta mennyt ihan okei. Tapahtumakuvan palaset löytyivät jo muutaman ensimmäisen päivän aikana. Kumppani ei tosin meinaa millään tuoda vaaleanpunaisia vaatteita. ;_; Stealth Crow'ta alkoi kertyä mustana joten nyt yritän saada loputkin osat samassa värissä... Ja nyt niitä tulee sitten kaikkea muuta kuin mustana. :'D Vielä en ole onnistunut "pakko saada" -listaltani montaa asiaa ruksaamaan, toivottavasti pian löytyisi joko kartalta tai sopivan halvalla kauppatorilta.
Cloudberry
Turisti
Turisti

ViestiKirjoittaja Cila-Täti » 31.10.2018 17:43

Et sillee. Beemov käyttää nyt aika rajui ja suhteellisen typeriä keinoja kitkeäkseen jotain pois käyttäjien käytöksestä.
Mä ymmärrän hyvin ton tarkasun mut samalla en sitten ollenkaan. Toi sulkee tosi monta pitkään mukana ollutta käyttäjää pois torilta ja luultavasti koko pelistä. Beemovilla on tälle vuodelle jo aika monta myrskyä aiheuttanutta muutosta pinossa, jotka on saanu ihmiset kyseenalaistamaan jatkamisensa pelissä. Varmasti on käyny pelaajakato, ainakin mcl puolella ja nyt taitaa käydä eldassakin. Kauankohan tuo pulju on pystyssä jos vaihti on sama. Itse ainakin tein tämän pohjalta nyt päätöksen etten lähde ostamaan lisää kultaa, ainakaan sitä määrää mitä aluksi suunnittelin. (Tämän kuun oma budjetti on vähän jo pettänyt ja en tiedä onko mulla halua nyt tukea beemobia ollenkaan vaikka siasin jotain vaatteita kartalta juomien voimin)

Mut siis se miks tulin ny tänne on kysmys torista. Pystyttekö te toimii siel normaalisti? Mulle ehrjaa etten täytä kaikkia vaatimuksia vaikka oonkin tasol jotain 21 ja jaksot pelattuina uusinta myöten..
Kuva
Cila-Täti
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Safiria » 31.10.2018 18:37

Mulla ei toimi Eldarya vielä ollenkaan. Etusivu kyllä toimii, mutta muualle en pääse. Sivu vaan lataa ja lataa ja lopulta tulee joku Error teksti.
Safiria
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Mimme » 31.10.2018 19:10

Mullakin tökkii Eldarya edelleen ja pahasti. Välillä en pääse sisään, jos pääsen, niin jumittaa.

Siis mitä ihmeen päätöksiä taas? Tuo tason 6 vaatimus on aivan älytön! Ja entä tämä: "We would also like to specify that a consumable item purchased in the shop cannot be sold at the market for more money than its purchase price."

Mites tuo sitten määritellään? Tavaroita aukeaa kauppaan tasojen myötä, joten kaikki eivät edes tiedä, paljonko mikäkin tuote maksaa.

Näiden Beemovin muutosten takia en muuten edes uskaltanut tehdä virheilmoitusta, kun Sweet Crushin puolella yksi osto veloitettiin tililtä kahdesti. Olin siis ostanut ap:ta Algerian kautta.

Ei kyllä hyvältä näytä. Tällä vauhdilla Beemovilta katoavat pelaajat ja sitten pelit.
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu