Halloween 2018

Beemoovin viralliset FlirttiStooria koskevat uutiset ja tiedotteet.

Halloween 2018

ViestiKirjoittaja Mimme » 22.10.2018 21:06

Kuva

COMING SOON! 24.11–4.11.

Kuva

Tässä ketjussa saa keskustella tapahtumasta!
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Halloween 2018

ViestiKirjoittaja Mimme » 26.10.2018 08:57

Menin aloittamaan aamuni lukemalla MCL:n kommentteja eventistä. Miten ihmiset jaksavat? Moni esimerkiksi valittaa siitä, ettei tapahtuma ole monen sadan ap:n arvoinen. Tekisi niin kovasti mieli kommentoida, etteivät tyypit voi syyttää Beemov:ta siitä, etteivät he itse jaksa odottaa ja pelata tapahtumaa pikku hiljaa (jolloin se on lähes ilmainen).

Noilta foorumeilta ei saa kuin päänsäryn.

Anyway, itse tykkään tästä tarinamuodosta, mutta kaipaisin kylkeen jotakin minipeliä tms, jonka parissa kuluttaa aikaa. Asutkin näyttävät upeilta. Toki harmittaa, ettei High Schoolin puolelle tule enää lisää sisältö, mutta onneksi on asuja monelta aiemmalta vuodelta. Kauppa olisi kyllä ollut aika kiva HS:n puolella.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Halloween 2018

ViestiKirjoittaja Freyel » 26.10.2018 10:49

No joo tuolla porukka näyttää vihaavan ihan vaan periaatteesta. Kun on pakko vihata. En myöskään oikein ymmärrä miten se tulee joillekin yllätyksenä, ettei High Schooliin enää ole tulossa mitään. Eikö se ole aika selvää, kun tarina on jo loppunut (vaikkei sitä olisikaan pelannut loppuun)?

Omasta mielestäni tapahtuma oli melko tylsä, verrattuna edellisiin MCL:n tapahtumiin, jotka lähes aina on perustunut minipeleihin. Tuhlasin omat AP:t ja suoritin tapahtuman jo loppuun, kun en jaksa kuitenkaan sitä itse peliä enää oikein pelata, mutta asut kiinnostaa.
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Halloween 2018

ViestiKirjoittaja Mimme » 26.10.2018 11:11

Täsmennän siis, etten minäkään odottanut enää High Schoolin puolelle tapahtumaa. Tiimillä ei ole loputtumia resursseja. Koska viime vuonna ei kuitenkaan ollut tietoa tästä uudistuksesta (vai oliko?), olisi tänä vuonna voinut tuoda vielä takaisin vanhojen vuosien vaatteet. Ylipäätään vanhojen tapahtumavaatteiden tuominen takaisin silloin tällöin voisi innostaa uusia (ja vanhojakin) pelaajia pysymään mukana pelissä.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Halloween 2018

ViestiKirjoittaja Freyel » 26.10.2018 11:41

Joo siis ei tuo mun kommentti ollut kohdennettu sun postaukseen vaan noihin inisijöihin tuolla jotka valittaa kuinka HS-pelaajat on unohdettu ja heistä ei enää välitetä jne ^^
Vähän kyllä epäilen että sinne enää tulee mitään kauppojakaan, se Hooray Boutique joka oli ömm, huhtikuussa? vähän vaikutti aika lopulliselta :l
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Halloween 2018

ViestiKirjoittaja Mimme » 26.10.2018 17:02

Joo, tajusin ettet kohdistanut kommentia mulle, mutta tajusin sun kommentista, että mun kommentti ei ollut ihan selvä.

Mäkin pahoin pelkään, ettei putiikkeja enää tule. Harmittaa, koska mulla oli silloin tosi kova kiire, enkä jaksanut kahlata niitä läpi. Muistin koko jutun päivä putiikin sulkeutumisen jälkeen :roll:

Offia: Mutta eipä mulla ole aktiivipeluussa enää kuin High School Castielin kanssa, nyt oon vasta jaksossa 22. Arminin reitillä Candy valmistui tiistaina, Nathaniel reitillä oon jaksossa 37. Kentinin vaihdoin jo Universityyn heti kun se ilmestyi, Lysanderin reittiä pelailen silloin tällöin.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26


Paluu FlirttiStoori-uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron