Kuulumiset - yleinen pulina

Vapaamuotoinen keskustelu, joka ei liity Beemoovin peleihin.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 19.08.2017 10:10

Ne Turun tapahtumat on kyllä ollut ihan kauheeta kuunneltavaa :'( Paljon voimia sinne kaikille! Älkää antako pelolle valtaa.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Noiru » 20.08.2017 08:48

Eiliseltä ♥


Kuva
Kuva

"I'm gonna find, and I'm gonna kill, every last one of them."
Avatar
Noiru
Kaartilainen
Kaartilainen
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.05.2017 20:05
Paikkakunta: Turku

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 23.08.2017 10:37

Suomen versio ei ilmeisesti ole nyt sitten ainoa, joka lopetetaan. Turkin ja Romanian versiot lopetetaan/on lopetettu. :/ Toivottavasti USAn versioihin tulee heillekin Internation-foorumi, ettei menisi ihan epäreiluksi kun me vain saatiin sellainen.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Dajuturna » 23.08.2017 14:32

Kurja juttu. Harmi, etteivät sivustot ole kannattaneet.
.

Kuva

.
Avatar
Dajuturna
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.05.2017 08:55

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 24.08.2017 08:55

Harmillista tosiaan :( Vaikka kyllähän sen ymmärtää, että ilmaispeli, jossa ostaminen on vapaaehtoista, ei menesty kovin hyvin, jos suurin osa kuluttajista on lapsia/nuoria. Etenkin, kun nykymaailmassa aletaan tottua siihen, ettei mistään tarvitse maksaa... Välillä oikei turhauttaa, kun etenkin US:n ja UK:n puolella ihmiset hehkuttavat sitä, miten eivät kuluta peliin rahaa ja vaativat kaikkea, vaikkeivat ole valmiita maksamaan mistään. En minäkään voi laittaa suuria summia kaikkiin pelaamiini ilmaispeleihin, mutta yleensä laitan muutaman euron kuukaudessa johonkin peliin, jotta saisin tuettua pelintekijöitä. Tällainen avautuminen :D

Olisi kyllä hienoa, jos muidekin maiden tyypeille tulisi omia foorumiosioita. Mistä tulikin mieleen: mikä ihme moderaattoreiden valinnassa kestää? Vai onko ne jo valittu, mutta foorumia ei ole vielä ryhdytty laajentamaan?
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 24.08.2017 11:29

Minua ei yllätä, että nekin versiot suljetaan. Olin molempien käyttäjien huolia lukenut ja mitä itsekin olin niiden uutisia välillä kurkkinut, niin hiljaista oli. Uusia jaksoja ja tapahtumia ei tullut, ja Romanian versiossa kuulemma oli poistettu rekisteröitymismahdollisuuskin.

Harmi kuitenkin, että muutkin menettävät mahdollisuuden pelata omalla äidinkielellään. Kaikki kun eivät välttämättä kunnolla osaa vieraita kieliä, ja monia se voi muutenkin harmittaa (minustakin oli huomattavasti kivempi pelata suomeksi kuin englanniksi, vaikka enkkua sujuvasti osaankin).

Moderaattorien valinta Eldaryassa kestää kyllä ikuisuuden, tai siltä ainakin tuntuu. Luulisi jo, että ne olisi päätetty o.o Olisi kivaa jatkaa modeilua erityisesti kansainvälisellä puolella, vaikka jenkkiversion foorumin säännöt onkin aika ...moiset. Jotenkin runsaat ja sekavat.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Freyel » 24.08.2017 15:13

Onhan tuo harmillista, mutta niin kauan kuin jenkkiversio on pystyssä, on kaikilla ainakin mahdollisuus. Englanti nyt on sinänsä aika simppeli kieli oppia. Ja Mimmen mainitsema, joidenkin pelaajien asenne on kyllä aika kummallinen. Itse ainakin mielelläni käytän rahaa peliin, josta pidän, jos vain on ylimääräistä rahaa.
Äskettäin tuli tosin ostettua Nintendo Switch ja siihen Sonic Mania niin nyt ei taas käytetä rahaa nettipeleihin ainakaan hetkeen :'D
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Cairnye » 26.08.2017 01:27

Opiskelu menee hyvinkin
Avatar
Cairnye
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 93
Liittynyt: 20.05.2017 20:36

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 05.09.2017 15:29

Äh, oon taas hyvää vauhtia tulossa kipeäksi, ja tällä viikolla olis vielä koulua ja Traconkin viikonloppuna. En tyksi tästä :/

Toivottavasti teillä muilla sujuu mukavammin.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Diiah » 07.09.2017 04:41

Itse en oo ollut kipeänä (ainakaan vielä :D), vaikka muilla flunssaa lähipiirissä onkin ollut. Johtuu ehkä siitä, että veljen muksut meni tarhaan, niin siellähän saa helposti pöpöjä.

Mulla on ollut vähän hiljainen kesä, kun on ollut tässä kaikkea. En muista oonko minnekkään kirjoitellut siitä, mutta tuli muutettua uuteen kotiin pitkän suhteen päätyttyä. On ollut vähän hakemista tämä yksin asuminen taas vaihteeksi, mutta voiton puolella mennään. :D ja työt nyt on aina yhtä puuduttavaa kuin aina. Yyh. Kesälomakin oli ja meni jo, nyyh.

Aiotaan varata isosiskon kanssa matka Lontooseen joulukuussa. <3 en malta odottaa! Heitin vitsillä siskolle, että mennäänkö sieltä katsomaan joululahjoja joulukaupoista yms. ja se oli heti mukana, ihanaa. n_n
Avatar
Diiah
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 37
Liittynyt: 09.05.2017 15:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 07.09.2017 13:03

Oi vau, Lontooseen <3 Kelpais mullekin, ottakaa mut mukaan XD

Mulla ei oo tiedossa mitään ulkomaanmatkaa, ja se vähän harmittaa, ku olis kiva taas matkustaa jonnekin ulkomaille :/ Piti nyt kesällä mennä käymään Virossa siskon kanssa, mutta se vain jotenkin jäi... Onneks tuli edes vähän matkailtua kotimaassa :D

Ens vuodeks vois kyllä jonkin matkan yrittää järkkää. Sitten kun saan sosionomin paperit käteen, sitä vois vähän niin kuin palkita itsensä ulkomaanmatkalla :D
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Diiah » 08.09.2017 04:32

Joo hyppää matkalaukkuun. XD

Mäkin tykkään matkailusta, mutta harvemmin tulee lähdettyä. Yksin matkustaminen ei ole kauhean houkutteleva ajatus. :D ja rahaakin pitäis säästää. XD

Oon käynyt Lontoossa kerran aikaisemminkin, viis vuotta sitten. On jotenkin ihana ajatus palata sinne takaisin, ihastuin siihen kaupunkiin silloin viimeeksi. n_n ja vielä lähellä mun lempijuhlaani, joulua. <3 en tiiä miks, mutta mun mielestä aina syksystä eteenpäin on kivaa aikaa. XD se tuntuu jotenkin romanttiselta mun mielestäni. :DD oon ehkä outo. Ja jouluna on aina hyvä fiilis. <3

Kannatan tota ajatusta! :))
Avatar
Diiah
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 37
Liittynyt: 09.05.2017 15:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 26.09.2017 14:21

Ah, sain palautettua kirjallisuuskatsaukseni. Ihana tunne päästä siitä edes hetkeksi eroon XD (ens viikolla onkin sitten siitä seminaari...)
Vielä pitäis tän viikon aikana saada tehtyä englanninkielisestä tutkimusartikkelista tiivistelmä. Inhoan tiivistelmien tekoa, inhoan tutkimusartikkeleita ja etenkin jollain muulla kielellä kuin suomeksi (ne on aina niin raskaita lukea ja vieraalla kielellä työläämpiä käsitellä), mutta kyllä siitä jotenkin selviää. Ainakaan kirjoitettavaa ei ole paljoa, jos vertaa vaikka siihen kirjallisuuskatsaukseen.

Japanikin tuo osaltaan vähän haastetta, kun käsitellään nyt kellonaikoja. Vaikka osaankin numerot japaniksi, niiden käyttö on mulla niin hidasta XD Kellonajatkin tulee sen takia silleen parina töksäyksenä, ajatuskatko tuntien ja minuuttien välissä :'D Mutta loppujen lopuksi osaan ne, koska se periaate on aika yksinkertainen. En vain osaa olla tyytyväinen kun en saa sanottua niitä tarpeeksi sulavasti XD

Noh, kyllä nää tästä... Haluisin vain taas lomailla.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 27.09.2017 20:11

Haluaisin itsekin opiskella japania (ja paria muutakin kieltä), mutta kielikurssien maksut oli jotain 50 euroa per kurssi ja pari isompaa laskua hyppäs just näin syksylle. Ehkä vielä joskus. :| Itsekseen opiskelusta ei oikein meinaa tulla mitään, kokeilin joskus pari vuotta sitten ja ei oikein tullut mitään.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 28.09.2017 11:39

Joo minäkin aattelin nyt vielä hyötyä siitä, että voin opiskella ilmaiseksi koulussa :D (vaikka kirjat pitikin maksaa itse.) Kun muutenkin tarvitsen opintopisteitä, ja niistä 10 saa olla mistä vain. Ja kun ei omaa alaa koskevissa ollut mitään kivaa enää niin... Vähän kyllä harmittaa, etten aiemmin tajunnut ottaa tota japanin alkeiskurssia, niin olisin nyt voinut mennä jatkokurssille :D Noh, parempi tämäkin kuin ei mitään. Ja aion yrittää tämän jälkeen treenailla itse lisää. Vois onnistuakin, kun olis jo alkeet pohjalla, helpompaa ainakin kuin itse nollasta aloittaminen. Taitoa aion ainakin pitää yllä, mikä varmaan onnistunee. Muutenkin altistan itseni joka päivä japanille, kun kuuntelen japanilaista musiikkia, katson animet aina japaniksi ja pelaan muutamaa japaninkielistä peliä kännykällä :D

Nyt oon sit treenaillut kellonaikoja ja hintoja (käytiin niitä eilen) kysymällä iteltäni spontaanisti kellonaikaa japaniksi ja menemällä AmiAmin sivuille ja sanomalla niitä hintoja ääneen :D Olispa vaan joku, jonka kanssa tehdä tätä tuntien ulkopuolella... Sellainen, joka osais itekin, koska en oo aina ihan satavarma, meneekö mulla oikein (ku yritän ilman kirjan apua) :D
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

EdellinenSeuraava

Paluu Kahvila

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron