Raine "hepulipupu" Malcalm
"Vapaus?" Torin äänensävy muuttui voimakkaasti jolloin vaistomaisesti käännyin katsomaan tätä.
"Kuinka varma voit olla tuosta? Haluatko että pettyn jos tuo ei edes toteudu tai muut?"
"Hei--" yritin sanoa väliin, mutta tyttö oli niin tunteiden vallassa ettei se onnistunut, "Ei tuo voi tulla touteutumaan, ei kukaan pääse ulos täältä, ei kukaan, ei edes täällä töissä olevat!"
Tori luhistui maahan ja vain itki.
"Kyllä saat anteeksi, mutta toi on liikaa että vapaus ei oli pelkä haave"
"Tori!" kyykistyin että saisin paremman näkökulman tytön kasvoista. "Kuuntele nyt," otin molemmilla käsillä kiinni hänen poskista että saisin hänet katsomaan minuun päin. "Minä
LUPAAN,että et joudu kestämään tätä vankipaskaa enää pidempään. Alan minäkin kyllästymään näistä tunkkaisista tiloista harmaine seinineen... En voi juuri nyt puhua tästä, mutta kerron sinulle illemmalla, kun käytävät eivät vilise muita... Selvä?" En ole kovin hyvä lohduttamaan itkeviä tyttöjä. En vieläkään ole kaikkien parisuhteiden päätyttyä, mutta minun oli pakko rauhoitella Toria ja minulla vain juuri sopivasti sattui olemaan suunnitelma myöhempää varten...
//Eikä, laitoit mun keksimän Torin lempinimen tohon nimeen mukaan XD EN KESTÄ