Ei verta väkevämpää

Roolipelien pelaamiselle tarkoitettu topic. Voit ilmoittautua mukaan peleihin Roolipelilomakkeet ja -keskustelut -osiossa.

Re: Ei verta väkevämpää

ViestiKirjoittaja Sierra » 30.06.2017 02:22

//Ajattelin sanoa että kaksi pisintä riviä tekstiä välejen väleillä ovat lähinnä vain tapahtumien kertailuja ja hahmoni näkökulmia asiasta, ja pääasiassa roolia tapahtuu vain viimeisillä riveillä ^^"

Julian Schwarz

Seisoskeltuani hetken, huomaamattani Grey oli nopeasti ehtinyt kuullessaan Torin huutavan kävelemään kohti ääntä, napaten kädestäni etten jäisi jälkeen. Nurkalle saapueassamme, hän pyytää minua odottamaan tässä, ja ottamaan Torin tilanteen sattuessa. Näen Torin ja Williamin nurkan takaa tappelemassa jostain, ja kuinka mies läimäyttää kätensä Torin kasvoille. Vaikken olekaan kovin läheinen Torin kanssa, on mielestäni säälittävää että hän lyö sokeaa naista, syy olkoon mikä vaan. Tunsin tällöin oloni hiukan epämiellyttäväksi, koska en halunnut suurempaa häslinkiä sattuvan, ja halusin saada Torin kauas Willistä.

Ilmeisesti Tori oli tehnyt jotain sääntöjä rikkovaa, jonka takia tämä kaikki tapahtui. Kertoeassaan Torille mahdollisesta rangaistuksesta, mies mainitsee Greyn nimeen puheessaan virne kasvoillaan. Kahden miehen ilmeistä voin jo olettaa että jotain on tapahtunut heidän välillään.
Tori kertoi hyvin selvästi puheessaan että isku ei häntä sattunut. Samalla hän myös mainitsi kaikkien paikalla olevien olevan vankeja, ja se on totta. Me emme ikinä tule pääsemään ulos täältä, eivät erottuvat, tutkijat, eivät myöskään vartijat. Pian paikalle saapuu myös Raine, korottaen ääntään ja kysyen miksi William oli lyönyt Toria. Tilanne alkoi hiljentyä, mutta se ei tarkoita sitä, että koko asia olisi ohi.

Astun nurkan takaa ottaen muutaman askeleen kohti muita. Aloin hermostua Williamin sanoille, ja hänen koko olemukselleen. Hän on juuri sellainen henkilö joka ei piittaa muista, ja nauttii ihmisten ärsyttämisestä ja häiritsemisestä. Minun teki mieli osoittaa mieltäni hänelle lyömällä häntä, mutta liikkeeni esti se, että tiesin ettei siitä koituisi mitään hyvää.
"Tori kertoi selvästi miltä hänestä tuntui, mutta sinä et pitänyt hänen sanoistaan ja läimäytit. Yksi asia joka ei ainakaan ikinä tule tuomaan ketään maan pinnalle on juuri se mitä teit," koitin sanoa järkevästi.
we’ve found our destiny
Sierra
Kaartin sotilas
Kaartin sotilas

ViestiKirjoittaja Cia » 30.06.2017 14:12

Marcella Calloway

Siirsin katseeni Lukaksesta pois heitettyihin pinsetteihin. Pinsetit veivät nauruni mukanaan, josta tosin olin jopa kiitollinen, koska vatsaani oli alkanut koskea kaikki se nauraminen. Käänsin pääni kuitenkin taas poikaa kohti, jonka hymy näytti niin iloiselta kuin vain voisi näyttää, joka pakotti omillekin kasvoilleni pienemmän hymyn. "Sun ei olis pitäny joutua tänne, sä oot hyvä ihminen", sanoin yllättäen. Sitä mieltä olin ainakin minä. Oli Lukas varas tai ei, oli hän nuori ja mukava. Kun taas mitä minuun tuli, se tuntui olevan vain karmaa: vihasin erottuvia ja perheeni tutki heitä kuin eläimiä, ja kas, minustakin tuli erottuva.
Jos minusta ei olisikaan tullut erottuva, olisiko minustakin tullut tämän laitoksen tutkija? Vaikka toivoin toista, tavallaan pystyin kuvittelemaan sen selvästi mielessäni. Kamalaa. Olisin pysynyt samana erottuvia vihaavana ihmisenä jonka äiti oli kuollut niiden takia, sellaisena minänä, kuka olin vielä aamulla herätessäni. Siitä oli vasta muutama tunti, mutta se tuntui pieneltä ikuisuudelta, kuinka olin herännyt sellissä Grey seuranani, käynyt aamupalalla ja nyt jossain lääkevarastossa ihan sekaisin. Loistavaa, tätä vartenhan olinkin syntyny.
~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~

~
Cia
Yksisarvisten akoluutti
Yksisarvisten akoluutti

ViestiKirjoittaja Benkku » 30.06.2017 20:37

Raine Malcalm

Kuuntelin Williamin kuvailua tapahtumista hiljaa, pitäen käteni puuskassa. Olin kyllä sanoja kaihtamatta pettynyt Toriin... mutta mikä enemmän minua häiritsi oli Williamin käytös. "Kieltämättä, ei tämä pikku neiti toiminut laitoksen käytäntöjen mukaan," suuntasin tiukan katseen Toriin päin, jonka jälkeen käännyin taas Willin ja Greyn puoleen, "mutta vankien pahoinpitely menee jo HITUSEN liian pitkälle!," painotin lausetta loppua kohden. Samassa kuulin askelia nurkan takaa ja käännyin vaistomaisesti katsomaan, Julian oli ottanut muutaman askeleen eteenpäin ja näytti aivan siltä kuin hänellä olisi sanottavaa.

"Tori kertoi selvästi miltä hänestä tuntui, mutta sinä et pitänyt hänen sanoistaan ja läimäytit. Yksi asia joka ei ainakaan ikinä tule tuomaan ketään maan pinnalle on juuri se mitä teit,"
Siirsin huomioni takaisin Williamiin. Hän oli aina ollut niin ennalta-arvaamaton, tiedä jos hän vielä noin kiihtyneen näköisenä kävisi Julianinkin päälle.
Kuva
Benkku
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Echo » 01.07.2017 01:49

William "Will" Nightray

Kuuntelin suurinpiirtein jokatoisen sanan Julianin saarnauksista, hän eikä Grey liitynneet tähän tilanteeseen millään tavalla, jonka vuoksi minun puolesta olisivat voinneet olla hiljaa ja huolehtia omista asioistaan. Tuhahdin vain Julianin suuntaan ärsyyntyneen kuuloisena, jonka jälkeen katseeni siirtyi takaisin Raineen odottaen hänen tuomitsemistaan. Kyseisen vartijan mainittua pahoinpitelyn menneen hieman liian pitkälle, naurahdin miellessäni huvittuneesti. Yksi pienti läpsäisy ei ollut mitään minun muihin tapauksiin verrattuna. Toisaalta Tori kertoi ettei iskuni edes sattunut, joten oliko se silloin edes väkivaltaa? En viitsinyt tuoda tyhmähköä pointtiani esille, kun tiesin Rainen heti kääntyvän enemmän Torin ja muiden erottuvien puolleen, olivat nuo kaksi hyviäkin ystäviä, tänäkin aamuna he kävivät aamupalalla yhdessä (toivottavasti muistin oikein).
Kaikista huomasi heidän pelkäävän tai odottavan minun taas tekevän jotain ennalta arvaamatonta, jonka vuoksi hitaasti nostin käteni ilmaan merkiksi etten tekisi mitään. "Jos ei läpsäisy häntä palauttanut maan päälle, niin sentään tein viestini ja laitoksen säännöt selväksi", kohautin olkapäitäni. Ei minun kannattanut jatkaa väittelyä, Raine oli vahva luonteeltaan ja halusin vain noista kolmesta erottuva kakaroista eroon. En kumminkaan pelännyt ketään heistä.
"Tee sinä Raine heistä vaan ystäviä, kohtele heitä silkkihanskoin. Ovathan he yhteiskunnan hylkijöitä, vankeja, he tarvitsevat tukea", totesin pahoittelematta tekojani ja laskin käteni alas ottaen hitaita askelia heidän kaikkien ohitseen. "Ja minä teen oman työni", jatkoin vielä kylmän viileällä, mutta vakavalla äänellä katsomatta kehenkään neljästä.
Echo
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Raion » 01.07.2017 15:03

Tori Razton

Kuuntelin kaikein sanoja toisien korvalla, kun uppouduin mieleni sisään liikkaa(XD kun ei jaksa kirjoitaa vuosi sadan romaania) Miten kaikea maholista kunnes kuulin jonku lähtevän huoneesta samalla sanoen "Ja minä teen oman työni" William taisi olla, hän tuli nopeasti ja samalla lähti. Tuli jotenkin kylmä hänen lähettyä toivotasti saan välin edes joskus moikausväleihin, muuten varmaan tunne syylisyytä koko ikäni. No yhen asiasta olen varma Raine on pettynyt minuun kun kuulin joitain sen tapaista hetiki sitten sanovan. Ehkä voisin sanoa jotain mutta kaikki jäi katseeni varaan, katsoin kaikkia paikalla olioita jollain tavalla "Miksi puolustatte minua kun minä aloitin tämän, miksi välitätte sodan sytyttäjästä, miksi olisin katsomisen arvoinen?" aloin tuntemaan että iloisuuteni oli poissa ja hymyilyllä ei ollut enään tarkoitusta elämässäni, kaikki valo sisältäni sammoin pimeäksi. Otin tämän itseleni pahasti masennuin nopeasti nyt haluaisin vain pois rauhaan, yksinäisyyten vaikka hetki sitten en toivonut sitä mutta mieleni tahtoo niin. yksinäisyyteen tämän tyttön tie on menossa ja paluulippuja ei myydään minulle.
Kuva
Raion
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Wind » 01.07.2017 15:47

Grey Rivaille

Grey katsoi Willin menoa poispäin ennen kuin laski kätensä Torin edestä. Hän kääntyi katsomaan tätä kun Tori rupesi kyselemään, miksi puolustimme häntä tässä asiassa. Tämä näytti niin murtuneelta, että hän halusi auttaa tätä.

"Tori, haluaisin puhua kahden kesken tuosta..." Grey sanoi lähestulkoon kuiskaten, mutta silti vaikuttaen rauhalliselta. Hänen ajatuksensa pääsisi niin kunnolla kulkemaan ja hän halusi selittää oman syynsä kahden muun kuulematta. Hän katsoi heitä kuin odottaen, että he puhuisivat ensin.
Kuva
Wind
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Sierra » 01.07.2017 21:03

Julian Schwarz

William tuhahti ärsyyntyneesti kuunneltuaan sanottavani.
Hän kertoi tehneensä työnsä, ja lähti. Katsoin miestä tuimasti tämän pois kävellessä, pitäen käsiäni puuskassa.
Tämän poistuttua täysin, Tori kysyi meiltä miksi puolustimme häntä, syyttäen itseään kaikesta. Miksi puolustin tätä? Koska hän on kaltaiseni, erottuva. Vaikken olekaan kyseisessä tilanteessa ollut, voin ajatella mitä hänen mielessään liikkui sillä hetkellä. Hän näytti musertuneelta. Vaikken ollutkaan Torin kanssa erityisen läheinen, siitä huolimatta, hänen energiansa ja ilonsa on tarttuvaa, joka sai minut hänen puolelleen. Halusin lohduttaa tätä jotenkin, mutta Grey ehti jo ilmeisesti kertoa haluavansa keskustella Torin kanssa rauhassa, joten ajattelin ettei minusta ole näiden ihmisten keskellä hyötyä.

".. Jos tilanne on nyt selvitetty jotenkin, voin varmaankin lähteä?" kysyin, vaikken odottanutkaan vastausta vaan käännyin kohti käytävää. Kun olin päässyt käytävälle, sivusilmällä vielä vilkaisin nopeasti kolmikkoa, ennen kuin jatkoin matkaani omaan huoneeseeni.
Kävin pian makuulle sänkyyni, ajatellen Torin musertunutta ilmettä ja Williamin törkeää käytöstä muita kohtaan.
we’ve found our destiny
Sierra
Kaartin sotilas
Kaartin sotilas

ViestiKirjoittaja Benkku » 01.07.2017 23:24

Raine Malcalm

Kuunneltuani Williamin sanottavat tuhahdin tämän kävellessä meidän neljän ohi.
"Tee sinä Raine heistä vaan ystäviä, kohtele heitä silkkihanskoin. Ovathan he yhteiskunnan hylkijöitä, vankeja, he tarvitsevat tukea" miehen sanat jäivät soimaan päässäni. Jotenkin ärsyynnyin vain lisää noista sanoista, olinhan itsekin erottuva.

Hetken vallitsi hiljaisuus, kukaan ei sanonut mitään... kunnes,
"Miksi puolustatte minua kun minä aloitin tämän, miksi välitätte sodan sytyttäjästä, miksi olisin katsomisen arvoinen?" Tori kysyi herkällä äänellään. Jo pelkästä äänensävystä pystyin päättelemään miten syylliseltä hänestä tuntui.

"Tori, haluaisin puhua kahden kesken tuosta..." Grey kuiskasi, ja Julian kysyi retorisesti lupaa poistua huoneesta ja poistui omaan selliinsä.
Nähden oman tilaisuuteni saapuvan, käännyin Torin puoleen ja huokaisin syvään.
"'Miksi'? Kehtaatkin kysyä vielä," kumarruin hänen päänsä tasolle ja otin hänen poskestaan nipistysotteen, "Tiedän, ettet tarkoita pahaa. Mutta älä koskaan enää tee noin ja lähde omine vaistonesi varassa huitelemaan! Aukoa päätä vielä Willille, miten uhkarohkeaksi oikein meinasit?!"

Päästin irti ja nousin takaisin omaan pituuteeni. Ilmeeni lämpeni hieman, mutta vain hieman, "Olet kyllä aivan ihmeellinen... Mutta älä ota syyllisyyttä tästä. Minä en anna sinun ottaa syyllisyyttä... Onhan tämä toisinaan minunkin syytä." huokaisin ja hieroin otsaani sormillani. Jäin odottamaan vielä Torin vastausta, vasta sitten voisin palata takaisin Oprahin avuksi.
Kuva
Benkku
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Raion » 02.07.2017 14:39

Tori Razton

"Tori, haluaisin puhua kahden kesken tuosta..." Grey kuiskasi asiassansa, miksi hän haluaisi jutella tästä ja vieläpä juuri nyt? Kuulin myös Julian äänen ja hän kysyi lupaa lähtemiseen samalla askeleitten äänet kuuluivat kauas pois.

"'Miksi'? Kehtaatkin kysyä vielä," Rainen hahmo tuli lähemmäs ja nipisti poskestani, joka tuntui vähän kuin ötökän puremalta. "Tiedän, ettet tarkoita pahaa. Mutta älä koskaan enää tee noin ja lähde omine vaistonesi varassa huitelemaan! Aukoa päätä vielä Willille, miten uhkarohkeaksi oikein meinasit?!" Rainen sanat satuivat pahemmin kuin mitä Williamin sanat, mutta oikessa oli, liian uhkarohkeaa yrittin, en halunnut olla se joka pitää pelastaa kaikistia vaaratilanteissa, mutta epäonnistuin. Raine päästi nipistys ooteesta ja hänen värinsä lämpeni vähän, mutta se oli silti todella kylmän oloinen, Hän viellä sanoi että oli tämäkin syylinen tähän. "En voi luvata mitään että tekisinkö uudestaan, turha lupaus vaan vahingoitaa ihmistä. Ja et ole syylinen tähän, sinä et voinu tietää että tässä käy näin, joten älä syytä turhasta. Teet vain työtäsi rauhassa ilman että olin tiellä." Jätin nämä sanat viimeisiksi sanoiksi ja käänyin Rainesta pois päin, juuri nyt en halua puhua hänelle mitään. Tunsin nyt että milään ei ole enään väliä, sydän meni on kylmä kuin kivi ja mieleni jäätä.
Kuva
Raion
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Benkku » 02.07.2017 18:45

Raine Malcalm

"En voi luvata mitään että tekisinkö uudestaan, turha lupaus vaan vahingoitaa ihmistä. Ja et ole syylinen tähän, sinä et voinu tietää että tässä käy näin, joten älä syytä turhasta. Teet vain työtäsi rauhassa ilman että olin tiellä." Tori vastasi ja kääntyi minusta pois päin. Näytti siltä, että hän haluaisi olla yksin.
"Oikeasti..." mutisin ja käännyin katsomaan Greytä tyyne ilme kasvoillani. "Grey, voitko auttaa Torin hänen huoneeseensa? Minun pitää valitettavasti palata takaisin töihin."
Kuva
Benkku
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Wind » 03.07.2017 16:07

Grey Rivaille

Grey pysyi hiljaa muiden puhuessa ja lähtiessä rauhassa. Ei hän halunnut keskeyttää ketään eikä hänellä periaatteessa ollutkaan mitään sanottavaa tässä vaiheessa. Puhumisen jälkeen Raine kysyi häntä auttamaan Torin hänen huoneeseensa. Ei hän pistänyt pahitteeksi. Hänhän voisi puhua Torille sielläkin, jos tämä päästäisi hänet sinne. Hän ei halunnut olla taasen hiippailemassa toisten huoneisiin.

Grey nyökkäsi Rainelle ja otti hellästi Toria kyynärpäästä. Se kolina, jonka Tori oli aiemmin luonut kulkiessaan yksin, oli ottanut hänen korviinsa pahasti eikä hän nyt halunnut, että tämä törmäilisi asioihin jälleen ja loukkaisi itseään. Hän lähti hiljaa taluttamaan tätä kohti käytävää, jolla hän muistaisi tämän huoneen olevan, ja pysähtyi yhden huoneen oven eteen. "Tämä taisi olla huoneesi," Grey mainitsi ikään kuin varmistaen asian ja jatkoi: "Saanko tulla?"

Grey näki sivusilmällään Artin seisovan portaiden lähellä jonkun hänelle tuntemattoman henkilön kanssa. Taisi olla se uusi tutkija. Tämä näytti ainakin mukavalta.
Kuva
Wind
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Raion » 03.07.2017 17:04

Tori Razton

Grey otti minua hellästi kyynärpäästä ja alkio saatamaan minua omaan huoneeseni, jotenki aloin vihamaan Halinallea ja Rainea, koska hei ei tiedä minkälaista on olla vankina. Onneksi Grey saataa mut huoneesen, järki siinä menesi jos Raine veissi hänen tekopirteydellän sinne, hän on ärsytävä! Ja eihän edes kuunellut minua kun avauduin hänelle, olin täysi idiootti silloin ja liian sinisilmänen tuota vartijaa kohtaan, en edes tahdo juttella hänelle!

Kävelimme vähän matkaa Grey kanssa ja pysähdyimme sitten. "Tämä taisi olla huoneesi," hän sanoi ja samalla hetkellä kosketin nopeasti ovea, vaikka onko sillä mitään väliä kenennen huone oli? "Tullet tai et, minulle se on ihan sama, mutta en voi avaa ovea joten!" odotin että Grey avaa oven että pääsisimme huoneesenni, koska Grey sinne tulee joka tapauksessa. Ihan sama haluan vain sänkyyni istumaan!
Kuva
Raion
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja zen » 03.07.2017 18:51

ART NICHOLSON

Mies nyökkäsi jälleen ystävällisesti Roselle - oli hyvä, että Rose koki itsensä tervetulleeksi. Ihmisiä tutkiva laitos ei tainnut olla se arkisin ja tavallisin työpaikka, jonne ensimmäisenä kukaan hakisi, joten oli myös täysin ymmärrettävää, jos Rose tuntisi itsensä vielä hieman vieraaksi täällä. Kollegat olivat kaikeksi onneksi ihan siedettäviä jokainen omalla tavallaan, jos heitä kollegoiksi edes pystyi kuvailemaan. Eihän Art edes varsinaisesti tutkijantyötä tehnyt. Kommentti matkan jatkamisesta portaita alas oli jo käynyt Artin itsensäkin mielessä, mutta hän kuuli ääntä käytävän päästä ja käänsi myös katseensa äänen suuntaan. Tori ja Grey, kaksi erottuvaa, näytti kulkevan kohti yhtä huoneista, toinen heistä näemmä malttamattomana jo huoneeseen astumisesta.
Tori oli tunnetusti melkoinen yllätys laitoksen arjessa, olihan hän varmasti hymyilevin ihminen, jonka Art oli työpaikallaan nähnyt - vaan hymy ei tainnut olla ainoa piirre, tyttö kun oli takuulla vahva omalla tavallaan. Grey näköjään viihtyi tuon seurassa, mikä ei ollut yllättävää. Art katsoi kaksikkoa hieman epäluuloisesti - jotain oli näyttänyt tapahtuvan juuri äskettäin, muttei ollut Artin velvollisuus puuttua mihinkään.

"Grey", Art kutsui itseään nuorempaa miestä nimellä, tarpeeksi kuuluvalla äänellä, kuitenkin hyvin rauhalliseen, mutta silti käskevään sävyyn. Kädet edelleen taskuissaan, portaikon edessä seisoen, hän viittoi pienellä pään nopealla kallistuksella erottuvaa tulemaan luokseen. "Minulla olisi sinulle tehtävää."
Vaikka Grey oli ollut laitoksessa kauemmin kuin Art, toki hyvin eri osaisena ja kuulemma myös vaarallisenakin aluksi pidettynä, koki Art hänet silti yhtenä luotettavimmista. Ei pieni juoksutehtävä pahitteeksikaan olisi, eikä sokea tyttö varmasti omassa huoneessaan apua kaipaisi. Hieman piittaamatonta Artilta tehdä tällaisia pikkupäätöksiä pomon selän takana, mutta ei hän ennenkään ollut siitä välittänyt - olihan hänellä juuri nyt paikkoja edelleen esiteltävänä uudelle tutkijalle.
zen
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Wind » 03.07.2017 19:30

Grey Rivaille

Grey oli juuri avaamassa Torille ovea, kun kuuli nimeään kutsuttavan. Hän käänsi päänsä äänen suuntaan ja huomasi Artin viittovan päänsä kallistuksella häntä luokseen. Aika paha hetki, mutta kait sen nopeasti saisi selville, mitä Art halusi.

Grey avasi Torille oven ja sanoi: "Tulen kohta. Art kutsuu." Hän asteli Artin ja tämän vieressä olevan naisen luo. Art sanoi tällä olevan tehtävää hänelle. Grey ei ollut oikein ajatellut, että joku tutkijoista olisi niinkin luottavainen häntä kohtaan, että antaisi jonkun tehtävän. Olihan häntä syystäkin pidetty vaarallisena aiemmin. "Selvä. Mitä pitää tehdä?" hän kysyi.
Kuva
Wind
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Raion » 03.07.2017 20:17

Tori Razton

Kuulin oven avautuvan, kunnes kuulin Artin äänen, joka huusi että hänellä on tehtävä Greylle. "Tulen kohta. Art kutsuu" siiten Grey taisi lähteä 'kiitos tästäkin ja ei sun tarvi tulla takasin kerta kun tehtävä tuli vastaan' sanoin mielessäni ja astuin omaan selliini ja laitoin oven kiinni, kävelin mun sängylle istumaan että pääsisin peiton alle. Olin aijemmin hölmö että uskoin kaikkeen, mutta Halinalle avasi silmäni, en voi olla se sama Tori joka on iloinen paikassa missä ilon aihetta, paikassa missä pienikin kynttilä samuu kokonaan.

Vähän ajan päästä näin viimeisen kerran itseni todella harmanaa, kun kykyni katosi jälleen, ihan hyvä niin koska mitä se autaa mihinkään 'Että jos voisin autaa jotain?' vanha minä sanoisi niin, mutta hyödyntön olin kaikessa, minä sentään sanon asiat suoraan! 'Hyvästi vanha minä, on aikakin vaihtaa tän paikkan tunnelmaa!'
Kuva
Raion
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

EdellinenSeuraava

Paluu Roolipelit