Musiikkitapahtuma

Beemoovin viralliset FlirttiStooria koskevat uutiset ja tiedotteet.

Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Larjus » 21.06.2017 13:38

Aivan kuten Eldaryassa ja Miss Muotitähdessä, myös FlirttiStoorin puolella on musiikkitapahtuma käynnissä!

Tapahtuma on käynnissä 21.6.-2.7.

Kerää pieniä tehtäviä suorittamalla nuottiavaimia (tai osta niitä), ja käytä niitä soittimien soittamiseen. Soitinminipeleistä saat pisteitä, ja tietyn pistemäätän kerättyäsi saat vaatteita hahmollesi! (Jokaisella soittimella on oma pistemittarinsa.) Kun mittari on täynnä, olet kerännyt kaikki asuun kuuluvat vaatteet.

Eldaryan tapaan saat valita vaatteille haluamasi värit, ja loput on ostettavissa vaatekaupasta.

Kuva
Kuva

Jos suoritat tapahtuman täysin, saat lisäksi eksklusiivisen asun ja tapahtumakuvan!

Kuva

Tapahtuma toimii myös mobiilisovelluksessa!
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Noiru » 22.06.2017 14:47

Tykkään ideasta ja ihania vaatteita! Tahtoisin ne kaikki mutta en tiedä saanko, koska en osallistunut eilen. Aamulla kun kävin niin ei ollut vielä tapahtumaa.

Hieman piti miettiä aluksi, kun ohjeet ovat nyt englanniksi mutta nyt sujuu jo paremmin. Kavereita vaan tarvitsen sinne, kun siirron myötä kaikki katosivat.
Kuva

"I'm gonna find, and I'm gonna kill, every last one of them."
Avatar
Noiru
Kaartilainen
Kaartilainen
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.05.2017 20:05
Paikkakunta: Turku

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Freyel » 22.06.2017 16:20

Nää kaikki moniväriset hiukset on vaan niin ihania. Ihanaa kun kerrankin saa myös Flirtin puolella valita ihan itse mieluisat värit ^^
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Larjus » 22.06.2017 18:48

Toi on kyllä kiva lisä, että saa itse valita asun värit (ja tilaisuuden ostaa muut). Ainoa vaan, että vaikea päättää parhaimmat :D Sama ongelma kuin Eldaryassa... Onneksi mulla on Flirtissä kuitenkin runsaasti dollareita (yli 11 000... päässyt vähän kertymään :D) niin voin ihan huoletta ostaa haluamiani versioita ja säästää vielä kesäkauppaankin.

En oo vielä nähnyt, millainen tuo "erikoisasu" on, mutta sitäkin innolla odotan.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Freyel » 23.06.2017 11:41

Itselleni spoilaantui erikoisasu kun näin sen tapahtumakuvan tumblr:issa ^^'
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Sierra » 27.06.2017 00:10

Tykkään itse tosi paljon ideasta, vaikken usko saavani kaikkia asuihin kuuluvia vaatteita, ja tätä myötä en varmaan myöskään erikoisasua :>

Muttei se niinkään haittaa. Surullisempi puoli on se että joskus hitaan netin takia pelin kesken tietokone alkaa jökkiä ja hus pois meni kaikki mahdollisuudet saada pisteitä. Noh, ainakin nuottiavaimia saa peleihin helposti ja jos Flower Paweria pelatessa käy hyvä tuuri niin saatankin käyttää palkkiot yhden nuottiavaimen ostoon ja sitä mukaa pääsen jatkamaan tapahtuma-asujen keräilyä ^^

Mielestäni asut ovat kauniita, ja niistä saa sitten ainakin valita mieluisensa jota pyrkii saamaan, jossei sitten koita pelata montaa asua kerralla, eli sitä mitä minä teen owo
we’ve found our destiny
Avatar
Sierra
Kaartin sotilas
Kaartin sotilas
 
Viestit: 418
Liittynyt: 23.05.2017 16:48
Paikkakunta: Jupiter

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Mimme » 27.06.2017 19:23

Freyel kirjoitti:Itselleni spoilaantui erikoisasu kun näin sen tapahtumakuvan tumblr:issa ^^'


Sama :/

Itse tuskailin ensin sitä, ettei ystäviä ollut tarpeeksi sen hässäkän löytämiseen, mutta onneksi tajusin pari päivää sitten, että a) voin selata iha randomeiden ihmisten profiileja b) voin myös päivittää sivua ja odottaa, että se hässäkkä ilmestyy :D
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Larjus » 27.06.2017 20:17

Mulla on tullut se etsittävä nuottiavain tosi nopeasti aina vastaan. Viimeistään neljännestä profiilista se on aina löytynyt, usein ekasta tai tokasta. Ei onneks ole siis tarvinnut tuhlata aikaa sen etsimiseen.

Itse olen edelleenkin välttynyt näkemästä bonusasua. Edes tumblr ei ole spoilannut :D Sen kampauksen tosin näin vilaukselta kun jollakulla oli se forkalla päällään, mutta scrollasin sivua siinä niin nopeasti, ettei jäänyt selviä mielikuvia siitä.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Kasa » 28.06.2017 22:17

Kiva että tänä vuonna järjestettiin isompi musiikkitapahtuma ja jaossa on soitinten sijaan erilaisia asukokonaisuuksia! Näin useamman pelitilin haltijana vapaavalintaiset asujen värit on hieno juttu kun ei joudu kaikkia vaatteita varastoimaan joka maahan samoissa väreissä.

En kuitenkaan ole mielissäni näistä väriyhdistelmistä: Oletin, että jos valitsen samasta asusta joka kerta esim. kolmannen vaatekappaleen, muodostuu järkevä asukokonaisuus, mutta näinpä ei käynytkään. Jonkinlainen “mallinukke” helpottaisi asujen yhdistelemistä, jolloin ensin saisi kaikista väreistä koota mallinuken päälle haluamansa asukokonaisuuden, ja sitten peli tarjoaisi nämä vaatteet palkinnoksi sitä mukaa kun minipelissä tulee pisteitä. Noh, saahan noita vaatteita kaupasta ostettua ja näin korjattua värimokia jos jokin jää pahasti harmittamaan.

Mukava tapahtuma kyllä muuten, tykkään!
Kuva
Avatar
Kasa
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 31
Liittynyt: 21.05.2017 02:18

Re: Musiikkitapahtuma

ViestiKirjoittaja Noiru » 02.07.2017 10:22

Huh, sainkin kaikki osat ja kuvan. Peruukeista tykkään, liukuvärit ah! Lisäksi pidän tästä, kun sai itse valita haluamana värin - toivottavasti tulee muihinkin tapahtumiin. Vaatteet olivat todella hienoja ja olen iloinen, että sain ne kaikki hankittua.

Minulla oli vain yksi kaveri mutta pyysin niin-kauniilla-englanninkielen-taidolla lisää ystäviä, niin alkoi se nuottikin sieltä löytyä. Yhtenä päivänä jouduin tovin etsimään, ku ei millään löytynyt.

Minipeli muutaman kerran hieman lagi ja kerran jopa peli keskeytyi ja avautui mainos vaikken ollut mitään painanut. Onneksi pystyin alottamaan alusta eikä mennyt nuotti hukkaan.
Kuva

"I'm gonna find, and I'm gonna kill, every last one of them."
Avatar
Noiru
Kaartilainen
Kaartilainen
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.05.2017 20:05
Paikkakunta: Turku


Paluu FlirttiStoori-uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron