USAn version foorumi

Beemoovin viralliset FlirttiStooria koskevat uutiset ja tiedotteet.

USAn version foorumi

ViestiKirjoittaja Sasandora » 06.06.2017 22:29

Hei hoi kaikki USAn versiota, My Candy Love:ta, pelaavat flirttailijat!

Laitan tänne foorumille jo informaatiota, vaikkei USAn foorumilla ole asiasta ilmoitettu, mutta minä (Sasandora) ja Minorea toimitaan USAn puolella moderaattoreina. Meille "työmaaksi" heitettiin suomen kielinen foorumi, mutta meidät (tai ainakin minut) löytää myös muilta foorumi-alueilta seikkailemasta.

Meistä uusista modeista, toivon mukaan ja mikäli ymmärsin oikein, ilmoitetaan kyllä jossain vaiheessa foorumilla.

Jos teille tulee pelissä ongelmia, minulle saa edelleen heittää viestiä (suomeksi, en vaadi englannin kielisiä viestejä vaikka Amerikan serverillä ollaankin ^^) joko tällä foorumilla tai sitten My Candy Lovessa. Auttelen asioissa, myös mahdolisissa käännös asioissa, parhaani mukaan.

Mitä uusiin suomen kielisiin foorumi-osioihin tulee, olen Mermyltä alustavasti asiasta kysellyt. Toistaiseksi sieltä löytyvät vain Ilmoitukset ja Esittele itsesi osiot. Päivitän tänne, kun tiedän asiasta enemmän.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: USAn version foorumi

ViestiKirjoittaja Minorea » 19.06.2017 15:35

Mit.... :'D Minulle ei ole ilmoitettu tästä mitään. Pyysin, että ilmoittavat s.postiini, kun valinta on tehty, jotta tiedän, siirrynkö USA:n vai brittiservun puolelle.

Ha ha, no hyvä tietää jotakin kautta :D
Avatar
Minorea
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 2
Liittynyt: 18.05.2017 09:55
Paikkakunta: JKL

Re: USAn version foorumi

ViestiKirjoittaja Sasandora » 23.06.2017 15:57

Ei hätää, Minorea, ei minullekaan sähköpostia asiasta laitettu, vaikka niin toivoin. :'D Ylläpitäjä nyt sentään heitteli yksityisviestillä.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi


Paluu FlirttiStoori-uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron