Ilmoittaudu käännösavuksi!

Beemoov-kaartia koskevat ilmoitukset ja muut ajankohtaiset foorumiasiat.

Ilmoittaudu käännösavuksi!

ViestiKirjoittaja Mimme » 23.05.2017 14:23

Tänne voi ilmoittautua käännösavuksi Beemov-peleille. Voi olla, että organisoimme jonkinlaisen käännösringin/ryhmän, jottei monen henkilön tarvitsisi tehdä turhaan samaa työtä. Kerrothan viestissäsi ainakin seuraavat asiat:

* Mitä peliä/pelejä olet valmis kääntämään
* Millä kielillä
* Kuinka säännöllisesti.

Toivottavasti löytyy monia innokkaita kääntäjiä!
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Ilmoittaudu käännösavuksi!

ViestiKirjoittaja Jeesus » 23.05.2017 14:57

Olen kiinnostunut kääntämään sekä Flirttistooria, että Eldaryaa englannista suomeksi.
Säännöllisyys on liikkuva käsite eli perjaatteessa niin usein kuin on tarvetta.

Lukio englantini on 9 ja yläasteella se oli 10, joten luulisin osaavani englantia vaadittavalla tasolla auttaakseni käännösten kanssa.
Kuva
Avatar
Jeesus
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 44
Liittynyt: 22.05.2017 19:23
Paikkakunta: Asgard

Re: Ilmoittaudu käännösavuksi!

ViestiKirjoittaja Whimsie » 23.05.2017 16:44

Myös minä voin auttaa Flirttistoorin ja Eldaryan kääntämisessä englannista suomeen! Lukiossa kaikkien englannin kurssien keskiarvo huitelee jossakin 9 ympärillä ja käytän kieltä päivittäin, joten uskon että taitoa kääntämiseen löytyy + olen aiemminkin tehnyt kääntäjän hommia esimerkiksi sillä että olen kääntänyt korealaisia televisiosarjoja englanninkielisten tekstitysten pohjalta suomeksi. Säännöllisyys varmasti vaihtelee riippuen siitä kuinka paljon koulua, harrastuksia ja töitä minulla on, mutta sanoisin että pystyisin olemaan tarpeeksi aktiivinen, netissä nyt kuitenkin menee minulla kaikki vapaa-aika :D
Avatar
Whimsie
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 23.05.2017 16:38

Re: Ilmoittaudu käännösavuksi!

ViestiKirjoittaja Pihka » 23.05.2017 18:10

Minäkin voin kääntää sekä Flirttistoorin että Eldaryan jaksoja englannista suomeksi. Opiskelen kääntämistä yliopistossa, joten tämä olisi myös hyvää harjoitusta ^^

Säännöllisyys riippuu siitä, miten paljon muuta tekemistä minulla on. Näin kesällä varmasti pystyisin aktiivisemmin kääntämään kuin syksyllä opiskelun jatkuessa.
Lysander
~Se on niin söpö etten mä kestä~
Avatar
Pihka
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 43
Liittynyt: 21.05.2017 14:51

Re: Ilmoittaudu käännösavuksi!

ViestiKirjoittaja Revel » 23.05.2017 19:22

Minäkin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi kääntäjäksi englannista suomeksi Eldaryassa ja FlirttiStoorissa. En ole opiskellut kieltä (muuta kuin pakolliset kurssit kouluissa), mutta muuten on sitä tullut opittua netissä, peleistä jne. Uskon siis että kääntäminen onnistuu. Vapaa-aikaa mulla on usein enemmän kun tarpeeksi, se ei olisi ongelma. :D

Jos halukkaille kääntäjille luodaan erikseen vielä jokin topa, niin siellä voidaan myös sopia yhtenäisistä suomenkielisistä vastineista nimille, paikoille jne.
Cain Suomen Eldaryasta.
Kuva
Avatar
Revel
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 24
Liittynyt: 23.05.2017 18:57

Re: Ilmoittaudu käännösavuksi!

ViestiKirjoittaja Julia » 23.05.2017 20:01

Uu, minä myös!
Käytännössä käännöstely onnistuu milloin tahansa, varsinkin nyt kesäaikaan
Kuva
Avatar
Julia
Turisti
Turisti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 23.05.2017 19:54

Re: Ilmoittaudu käännösavuksi!

ViestiKirjoittaja nofru » 23.05.2017 21:06

Ilmottaudun myös käännösavuksi!
Haluaisin kääntää Flirttistooriin ja Eldaryaan liittyviä asioita englannista suomeksi.
Englannista ja äidinkielestä (suomi) sekä lukiossa että yläasteella on tullut 8-10 arvosanan riviä. Olen myös tehnyt käännöstyötä kääntämällä äitini satutarinoita suomesta englanniksi ja saanut opastusta tähän oikealta alan ammattilaiselta jo pari vuotta. Kokemusta siis löytyy!
Tällä hetkellä olen vapaa kaikki arkipäivät luultavimmin koko seuraavan vuoden. Lukio loppuu nyt keväällä ja tulen todennäköisesti viettämään välivuoden. Vapaa-aikaa siis löytyy. Viikonloput olen töissä.
Kuva
Avatar
nofru
Turisti
Turisti
 
Viestit: 3
Liittynyt: 23.05.2017 20:51

Re: Ilmoittaudu käännösavuksi!

ViestiKirjoittaja Kaicore » 24.05.2017 22:24

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi kääntämään saksaa ja englantia sekä Eldaryaan että Flirttistooriin liittyen. Olen neljännen vuoden saksanopiskelija ja enkusta on tulossa sivuaine kasaan kohtapuolin. Pystyn kääntämään aktiivisesti, varsinkin nyt kesällä, syksyllä luultavasti muutaman tunnin viikossa.
Kuva
Kaicore
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 27
Liittynyt: 22.05.2017 09:48
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Ilmoitustaulu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron