A wild Kettu appears!

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

A wild Kettu appears!

ViestiKirjoittaja Kettu-sama » 23.05.2017 18:07

Kuva
Boop!

Kettu täällä hei. VuoriKettu, KettuKami, Kettu-chan, Kettu-sama, mitä näitä nyt onkaan. Mutta se ja sama Kettu kuitenkin c:
'96 syntyny ketunräähkä joka on animehomo henkeen ja vereen. Tarviikko animesuosituksia? Niitä multa löytyy ;3
Pelaan pelejä, teen pelejä, syön pe--- *ahem* siis, ammatiltaan graafikko ja pelidevaaja, joka myös keräilee paljolti pelejä ja konsoleita. Herkkä taiteilijasielu ja sillee :D Mun arttii voi tutkia deviantARTissa.
Kahden kisseneidon äiti. Kauhukaksosten nimet on Azami ja Akane. Suloisia ko mitkä mut onha nuo välillä riesaks. Koira ja käärme tulossa joskus tulevaisuudessa :'3

Visual Novelit on iha jees, sen takia oon näihi Beemovinkin peleihin päätynyt. Tosin plussaa olisi jos joskus tulevaisuudessa oikeasti tekisivät uuden pelin (tai lisäisivät vanhoihin) optionin deitata niitä muijiakin. Ihan vaan koska hei, nykymaailma :D

Harrastuksiin pelien ja taiteilun lisäksi kuuluu nuket, tarkemmin BJDt. itselläni majailee jokunen hartsikaveri, ja yksi Volksin Dollfie Dream, itse Hatsune Miku Snow Miku-versiona c:

Pelien suhteen kulutan kauhupelejä. Project Zero, Silent Hill, Resident Evil. Siinä on kolmen kovan kärki. Mutta tietysti tykkään monesta muustakin. Mutta, japanikauhu paras kauhu. Pokémoniakin paukutan minkä ehtii, lowkey competitivenä. Myös rytmipelit on rakkaus, niin DDR, osu! kuin Love Live! School Idol Festivalkin. Overwatchia pelaan myös, Mercy main :D Sombra hakkeroi mun sydämen ja jos se ois olemassa ja ilmaantuis mun ovelle niin lähtisin hänen matkaan ja heti.

Roolipelaaja henkeen ja vereen. 10+ vuotta on tullut roolattua. Aloitin koiraroolipeleistä, nykyisin roolaan vain kaverin kanssa Dsicordin välityksellä. Jos jostakusta tuntuu et haluu meikästä ropeseuraa, ni hit me up, ja katotaa jos saadaa jotai aikaan! :D//Eikä tarvi pelätä vaik oonki kaua harrastanu ja vaikuttaisin elitistiltä. Oon oikeesti iha mukava roolauskaveri ; w ;

Coneissa pyörin, 99% vänkärinä. Varmasti on moni täältä conissa meikän nähny, vaikkei sitä tiedostaisi itse :D Varmiten miut bongaa Desusta, Animeconista ja Traconista c:

'̞͍̼̜͈Ę͙v̶͖͔e͞r̙̝͢y̻̺͓̺̣͚͈͝ṱ͉͟h̬͔̜̥̩͙ͅi̡̹͉̘͎n͚̙̬̟̱g̟̹̭͚̹͖ ̫̳̜̤̮̰̕ͅc͠a͉͙̫̲̥̟͟n͚̹̹ b͓̖̺͕́ͅe̝̝̗ ͏͖͍͓̜̼̻̞h̭͚͝a̞̻̫̰̹̗c̻͚̫̙k҉̯͓̤̣̫e͚̣̳͙͚͔d҉.̣̠̹.̱.͎̘̠͔.̫̜̘̱͉̘.͈͚̬̘̭̭ͅ.̜a̠͜n̳͕̞̳͢d̗̼ ͉̟̖e͎v͉̤̮͚̜͖͇́e̺͎̱̩̟͔r̶yo͏n̠̼͜e͍͙͖͙̣̱.͇͚̥̪'̖̲͉


Kuva
Avatar
Kettu-sama
Turisti
Turisti
 
Viestit: 3
Liittynyt: 22.05.2017 10:16

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron