Niin mikä ihmeen Whimsie?

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Niin mikä ihmeen Whimsie?

ViestiKirjoittaja Whimsie » 23.05.2017 18:01

No sellainen Whimsie, joka on pelannut Flirttistooria vuodesta 2013 asti (pelattuja päiviä yhteensä 1010 8-)) mutta ei ole koskaan oikein innostunut foorumeista. Flirttistoorista niitä kirjoitettuja foorumiviestejä löytyykin vain vähän yli 40 :'D

Flirttistoori & Eldarya

Kuten sanottua, olen pelannut Flirttistooria vuodesta 2013, aloitin siis aikalailla heti sen jälkeen kun peli Suomessa julkaistiin. Jos oikein muistan, kuulin pelistä ensimmäisen kerran televisiomainoksen kautta, ja kirjauduinkin sisään heti mainoksen jälkeen. Siihen aikaan olin muutenkin superinnokas pelamaan erilaisia nettipelejä ja osallistumaan yhteisöihin; GoSuperModel oli elämäni tuohon aikaan. Jaksoin pelata peliä noin 9. jaksoon asti innokkaasti, mutta sen jälkeen innostus lopahti noin puoleksi vuodeksi. Tämän tauon jälkeen palasin kuitenkin Flirttistoorin ääreen ja siitä asti olen pelannut Flirttistooria monta vuotta aktiivisesti, lähes päivittäin.
Nimimerkkini Flirttistoorissa: Mirror99 (ja kyllä, vihaan nimeä palavasti)
Ihastukseni: Lysander
Siirryn: Sweet Crushiin, sillä haluan pitää aseeni :D
Löytääkö minut muista pelin versioista: Kyllä, loin hetki sitten tilin myös My Candy Loveen sen takia että voisin jahdata myös Arminia ♥ Sieltä minut löytää nimellä Whimsies. Suunnitteilla olisi myös luoda tili Amour Sucréen, ihan vain kehittääkseni ranskan taitojani (ja voidakseni mahdollisesti pelata myös Kentinin tai Castielin reittiä)

Eldaryasta kuulin ensimmäisen kerran sen jälkeen kun sitä Flirttistoorissa mainostettiin, ja suurena fantasian ystävänä ennakkorekisteröidyin nopeasti, luultavasti siinä vaiheessa kun rekisteröityneitä oli alle sata. Pitkän odottelun jälkeen, kun peli vihdoinkin avattiin, kävi minulla vähän sama kuin Flirttistoorin kanssa; pelasin innostuneena hetken, sitten hype vähän laantui ja olin hetken pelaamatta, jonka jälkeen aloitin taas pelaamaan aktiivisesti. Toisin kuin Flirttistoorissa, missä olin aina pelannut vain Suomen versiossa, Eldaryassa aloitin pelaamaan myös englanninkielistä versiota heti kun se julkaistiin. Niinpä Suomen version katoaminen oli pieni ongelma, sillä kielitaitoni minkään muun kuin englannin suhteen ei ole kovin hyvä. Päädyin kuitenkin siihen että siirryn ranskankieliseen versioon, sillä sitä kieltä olen opiskellut ainakin muutaman lukiokurssin verran :D
Nimimerkkini Eldaryassa: Sekä Amerikan että Suomen/Ranskan versioissa Whimsie
Ihastukseni: Enkussa Ezarel ja Suomessa Nevra, joka onkin se suurin rakkauteni hahmojen joukosta
Kaartini: Amerikassa absinttikaarti, Suomessa varjokaarti

Kuka minä olen IRL?

Olen Etelä-Pohjanmaalta kotoisin oleva tyttö, syntynyt lokakuussa vuonna 1999 eli täysikäisyys on aivan nurkan takana. Opiskelen tällä hetkellä lukiossa, vaihtelevalla menestyksellä mutta suurimman osan ajasta suhteellisen ahkerasti. Lukion jälkeen minun olisi tarkoitus hakea Tampereelle opiskelemaan sekä psykologiaa, journalistiikkaa että media-alaa koska en oikein osaa päättää mitä tahdon tulevaisuudessani tehdä. Koulun lisäksi aikaani vie harrastukset; tanssi, ratsastus sekä teatteri. Töitäkin olen aktiivisesti etsinyt, mutta ainakaan tähän mennessä mikään ei ole vielä tärpännyt, ei edes kesätöiden muodossa.

Olen ikuinen fanityttö, ja suurimpia obsessioitani ovat k-pop, Harry Potterit, Varjojen Kaupungit sekä Narnia. K-popista pakko mainita vielä erikseen se, että olen suuri girl groupien rakastaja, vaikkakin suosikkini kaikista ryhmistä on BTS. Sen lisäksi erityisen paikan sydämessäni ovat saaneet Astro, Red Velvet, Dreamcatcher, I.O.I, Mamamoo, SNSD, GFRIEND, Twice, Blackpink, Monsta X ja moni, moni muu :D Myös tanssiharrastukseni liittyy k-poppiin, sillä meillä on kaveriporukan kanssa oma tanssiryhmämme jonka kanssa opettelemme erilaisia k-pop koreografioita. Harry Potteria taas olen fanittanut puolet elämästäni, olen ylpeä puuskupuh ja lempihahmojani ovat Fred Weasley sekä Draco Malfoy. Lisäksi Teddy Lupin on virallisesti poikaystäväni, onhan tämä vain vuoden vanhempi ja kuuluu samaan tupaan ;)

Rakkaimpien harrastusten joukkoon kuuluu myös lukeminen ja kirjoittaminen, ja kirjoittamisharrastukseen kuuluu olennaisena osana roolipelit. Olen aloittanut roolipelaamisen lähes 7 vuotta sitten GoSuperModelissa, siirtynyt sen jälkeen sellaiseen Harry Potter -roolipeliin kuin Taikakoulu Château ja nykyään pelaan suurimmaksi osaksi k-pop idoleilla Facebookissa sijaitsevassa mafiaroolipelissä :D Flirttistoorissa tai Eldaryassa en ole koskaan roolipelannut, mutta olen valmis yrittämään sitä tällä foorumilla!

Olen mahdottoman huono kertomaan luonteestani, joten tämä esittely on ainakin toistaiseksi tässä. Jos jokin kertomastani sai aikaan "hei, minä myös!" reaktion, olen ehdottomasti avoin kaikille mahdollisille viesteille.

(loppuun vielä tällainen instagramin mainostus, modet voivat ehdottomasti muokata viestiä ja huomauttaa asiasta jos omien somekanavien jakaminen on kiellettyä! Kuitenkin, instagramini on: @whimsie_ )
Avatar
Whimsie
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 12
Liittynyt: 23.05.2017 16:38

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron