Sarady esittäytyy

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Sarady esittäytyy

ViestiKirjoittaja Sarady » 23.05.2017 17:42

Jotkut miut luultavasti jo tietävät, mutta kyllähän sitä nyt pitää esittäytyä kun kerran uusi foorumi jossa ainakin joitakin uusia ihmisiä :D

Mari ~19 ~ Kauris ~ INFP ~ Puuskupuh ~ Team Mystic ~ Union Vulpes

Elikkäs hei vaan kaikki, olen Sarady. Tai tuolla nimellä olin ainakin Eldaryassa (ja olen edeleen), FlirttiStoorilaiset voivat ehkä tuntea minut paremmin nimellä KuuSusi. c:

Olen vasta valmistunut graafisen suunnittelun opiskelija, eli nyt työnimikkeeltäni media-assitentti, graafinen suunnittelija ;D Nyt olisi tarkoituksena lähteä animointia opiskelemaan.
Olen luonteeltani tällainen vähän hiljainen, sosiaalisesti awkward introvertti. Tuosta huolimatta tykkään tutustua uusiin ihmisiin, mutta se on toisinaan hankalaa, koska itse en tykkää olla se joka keskustelun aloittaa :'D Netissä olen huomattavasti avoimempi ja sosiaalisempi, ja miuhun on helppo tutustua jos vain viitsii juttelemaan tulla ^^


Sitten vähän jotain randomeja faktoja/tietoja :D
~ Rakastan todella paljon piirtämistä, ja olenkin harrastanut tuota ihan pienestä pitäen
~ Toinen harrastukseni on roolipelaaminen, jota olen harrastanut noin 9 vuotta
~ Harrastuksiin kuuluu myös fanficcien kirjoittaminen
~ Lisäksi säädän paljon MMD:llä (MikuMikuDance) ja nyt viimeaikoina olen oikeastaan ns. kunnolla alkanut harrastaa editointia ja AMV:den tekemistä :D
~ Anime ja manga on rakkaus
~ Kingdom Hearts on elämä
~ Tokyo Ghoul ruined my life


Siinäpä oli pikainen esittely. En nyt tähän hätään keksi mitä muuta voisin vielä itsestäni kertoa, mutta lisäilen kyllä sitten tietoa jos jotain tulee mieleen. Ja totta kai jos haluatte tietää minusta jotain, mitä en tässä mainitse, niin kysykää toki. ^^

tumblr | DeviantArt | Twitter | YouTube | Eldarya | Sweet Crush










Kuva
Kuva
Avatar
Sarady
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 30
Liittynyt: 22.05.2017 10:11

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron