Skille täällä moi!

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Skille täällä moi!

ViestiKirjoittaja Skialsia » 22.05.2017 20:38

Olen siis Skialsia Eldaryasta, ja Lovigedoshirt Flirttistoorista. Aloitin Eldaryan pelaamisen sinä päivänä, kun se julkaistiin ja Flirttistoorin pelaamisen aloitin vuonna 2015 marraskuussa.

Olen enimmäkseen ollut aktiivisempi Eldaryan foorumeilla, kuin FS:sän, joten siellä aika monet ovat todennäköisesti törmänneet minuun. Asun Länsi-Suomessa ja käyn vielä peruskoulua. Perheeni on kotoisin Aasiasta, mutta itse olen syntynyt täällä Suomessa. Isäni on kotoisin Vietnamista, ja äitini Kiinasta.

Itse lempiaineitani koulussa ovat tekninen, matikka, kemia ja musiikki. Olen harrastanut viulun soittoa vuodesta 2010, kuten voimisteluakin. Nykyään soitan kyllä alttoviulua, johon vaihdoin vuonna 2013. Joukkuevoimistelun lopetin vuonna 2014(?), ja aloitin sen jälkeen aerobicin, jota harrastin vielä vuoden. Tämän jälkeen siirryin tanssilliseen voimisteluun, jota harrastan vieläkin.

Mutta pidemmittä puheitta, nykäiskää vaan hihasta jos haluatte tulla puhumaan yksässä, ei tarvitse Skilleä/Lovia pelätä c: Näkyillään ~
Kuva
Avatar
Skialsia
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 94
Liittynyt: 20.05.2017 22:16

Re: Skille täällä moi!

ViestiKirjoittaja Erbena » 23.05.2017 20:23

Hellouskis Skillis :D
Jälleen sain sinusta irti uutta tietoa Ellei minulta ole mennyt jotain ohi edellisistä esittelyistäsi.... :D
Kuva
Avatar
Erbena
Turisti
Turisti
 
Viestit: 2
Liittynyt: 20.05.2017 22:12

Re: Skille täällä moi!

ViestiKirjoittaja Skialsia » 24.05.2017 16:22

Helou sullekin Erbsu :D

Voi olla, että en ole edellisessä esittelyssäni maininnut kaikkea tässä sanomaani toki :D
Kuva
Avatar
Skialsia
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 94
Liittynyt: 20.05.2017 22:16


Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron