❄ In Infinity

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

❄ In Infinity

ViestiKirjoittaja Jeesus » 22.05.2017 19:46

Kuva

Minut tunnetaan varmasti paremmin Zofcuna, mutta tänään oloni oli erittäin itsevarma ja sen takia nimesin itseni Jeesukseksi. Jumala olisi voinut olla parempi, mutta ehkä liian narsistinen – who knows?

❄ Yleistä ❄
Synnyin vuoden 1996 Tammikuussa Espoolaisen perheen esikoistytöksi. Myöhemmin vuosina 1998 ja 2004 minulle tuli kaksi pikkusiskoa. Vanhempani erosivat vuonna 2006 ja vihaan isäni uutta vaimoa vähintään yhtä paljon kuin hän minua.
Nimeltäni olen Sophie, mutta minut on kastettu Sofiaksi. Nimeni vaihdoin heti täytettyäni 18 vuotta. Lempinimiä ovat IRL Soffe ja Zof. Näiden lisäksi minua kutsutaan hyvin usein Fiicuksi, Zofeksi tai Zofuksi.
Olen sinkku ja tätä olen ollut viimeiset 21 vuotta eli koko elämäni ajan. Ensisuudelmani sain parhaalta ystävältäni viime kesänä ja seurustellut en koskaan ole.

❄ Katson harvoin peiliin, mutta tämä minua katsoo takaisin ❄
Pituutta minulla on 177cm ja paino noussut viimeisen kolmen kuukauden aikana 68,6kg –> 71kg. Vatsalihaksia koetan saada ensi mennessä, mutta olen liian laiska siihen hommaan, joten ehkä sitten pysyttelen tässä pömpössä ilman minkäänlaisia näkyviä lihaksia. Käsivarteni ja jalkani ovat epäinhimillisen pitkät ja minun on tämän takia todella pirun vaikea löytää mitään sopivia housuja tai paitoja. Kaikki housut, joiden vyötärö on sopivan kireä, ovat minulle n. 10cm lahkeesta liian lyhyet. Paitoja pitäisi löytää kokoa S, mutta hihat ovat aina liian lyhyet. Tämän takia ostan ylisuuria huppareita, pitkiä toppeja ja mustia leggareita. Myös verkkarit ja urheilutoppi ovat asioita joita päälläni näkee kotona todella usein. Farkut ja topit taitavat olla ainoat, joita ostan tällä hetkellä naistenosastolta. Hupparit, neuleet, kengät, verkkarit... Ne ostan miestenosastolta, koska miehillä on kaikkein kivsuimmat vaatteet :>
Hiukseni ovat vaaleanruskeat, tehostettuna pienellä hunajaisella vivahteella. Tämä on hiusteni luonnollinen ja tämänhetkinen väri, mutta päässäni on nähty myös seuraavia värejä; punaruskea, kastanjanruskea, tumma kirsikanpunainen, kellertävä blondi, platinablondi, mansikkablondi ja oranssi. Hiukseni ovat itseäni noin niskaan saakka ja saan niistä pienen töyhtömäisen ponkkarin. Hiusten kasvatus siis käynnissä.
Silmäni ovat siniharmaat, mutta auringonpaisteessa niissä saattaa huomata myös pienen määrän vihreää. Omat ripseni ovat hyvinkin pitkät, mutta kohtalaisen vaaleat, joten käytän ripsienpidennyksiä, joita huollatan suurinpiirtein 1,5kk välein. Ihoni on vaalea ja kasvoillani on hirmuinen keko pisamia. Niitä tulee aina kesäisin enemmän auringonpaisteesta johtuen.
Also kumarran itseruskettavaa, mutten osaa levittää sitä tasaisesti sitten millään.......

❄ Näkemykseni itsestäni ❄
Olen ikäisekseni todella lapsellinen henkilö ja tunnenkin monesti olevani 14 vuotiaita henkisesti alempana ja se on hyvin surullinen fiilis.
Nettiminä ja IRL-minä olemme kaksi täysin erilaista persoonaa.
Netissä olen aurinkoinen, positiivinen, kaikkien kaveri ja todellakin ekstrovertti! En pelkää sanoa mielipiteitäni ääneen, enkä mene lukkoon vastausten kanssa. Ujoutta ei ole missään, mutta alemmuuskompleksi on kuitenkin aina olemassa. Olen sassy bitch, ilopilleri ja sarkastinen.
Kun minut tapaa ruudun ulkopuolella, saattaa tulla sellainen fiilis, etten todellakaan ole sama henkilö kuin se jonka kanssa keskustelitte netissä. Olen ujo, introvertti ja todella varautunut. Vastailen lyhyesti ja vasta kun tunnen oloni rentoutuneeksi, alan puhumaan enemmän. Hymyilen todella vähän ja annan lyhyitä vastauksia. En osaa puolustaa itseäni, koska minun on vaikea saada minkäänlaista comebackkia nopeasti aikaiseksi.
Suuttuessani lopetan puhumisen kunnes minulta on pyydetty anteeksi. Saatan myös blockata kyseisen henkilön kaikissa sosiaalisissa medioissa.
Kirjoitan itsestäni usein aika koppavaan sävyyn, mikä antaa minusta varmaan kylmän kuvan. Tosiasiassa olen äärettömän empaattinen ja lempeä ihminen, joka inhoaa nähdä muiden kärsivän ja autankin siksi aina mielelläni.
Mustasukkaisuus on huonoin piirteeni ja sitä tapaa erityisesti kun kyse on ystävistä. Oma paras ystäväni onkin saanut kärsiä lapsellisista kiukunpuuskistani useampaan otteeseen, kun hän on viettänyt aikaa jonkun toisen kanssa minua enemmän.
"Olisit voinu kertoa mulle, et sulla on uus paras ystävä ':)'" onkin valehtelematta yksi yleisimmistä lauseista mitä hän on saanut suustani kuulla.

❄ Sit tarpeetonta shaibaa ❄
❄ Olen yksi niistä harvoista ihmisistä, jotka ihan tosissaan vihaavat suklaata, Cokista sekä kahvia koko sydämestään. Olen teenjuoja, mehumonsteri, salmiakkisyöppö (myös lakritsi kelpaa) sekä musiikin ja lyijykynien suurkuluttaja.
❄ Opiskelen Eiran Aikuislukiossa toista vuotta ja työskentelen Filmtown Oy nimisessä videovuokraamossa myyjänä. Olen ollut siellä Lokakuusta 2014 lähtien vakituisesti.
❄ En tule toimeen isäni kanssa, koska olemme kuin yö ja päivä. Äitini on melkeinpä paras ystäväni, jos parasta ystävääni ei laskettaisi. Paras ystäväni on miespuolinen ja minua vuoden nuorempi. Tällä hetkellä olemme jälleen väleissä, mutta sen näkee sitten kuinka pian kaikki romahtaa.
❄ Olen harrastanut tanssia, ratsastusta, kitaran soittoa, kanteleen soittoa, kuoroa... Mikään noista ei ole ollut minulle se oikea harrastus, joten olen tyytynyt valokuvaamiseen, piirtämiseen, kirjoittamiseen ja blogin pitämiseen.
❄ Katson todella törkeän paljon animea, luen jonkin verran mangaa ja seuraan todella montaa sarjaa Yhdysvaltojen tahtiin. Suomessa kun kaikki tulee niin paljon jäljessä.
❄ Sairastan tyypin 1. Diabetesta ja se on ollut minulla melkein yhdeksän vuotta. Minulla on myös epävakaa persoonallisuushäiriö ja olen ollut yhdeksän vuoden ajan vaikeasti masentunut.
❄ Asun äitini kanssa kaksiossa, sillä itselläni ei ole varaa elää omillani. Taloudesta löytyy lisäksemme kahdeksan kappaletta kissoja.
❄ Fanfiction, shippaaminen, juhliminen, Sebastian Stan.. Nämä ovat elämäni keskipisteitä.
❄ Minulla on muutama ihan kunnon fobia ja niihin lukeutuu ylitsepääsemätön ahtaanpaikankammo, tyhjien tilojen kammo, klovnikammo, sekä todella voimakas Trypofobia eli reikäkammo. Tämä viimeinen on niin paha, että vaikken ole herkkä, Trypofobian takia saatan reikiä nähdessäni pyörtyä.
❄ Persoonallisuuteni on INFP–T eli sovittelija, joita mm. J.R.R. Tolkien, Johnny Depp & Tom Hiddleston ovat.
❄ Viimeiset kolme vuotta olen fanittanut Sebastian Stan -nimistä romanialaista näyttelijää ja hänen löytämisensä on yksi elämäni parhaista asioista. Toivoisin kovasti pääseväni näkemään hänet joskus.
❄ Kielitaitoni ei ole kovin laaja, mutta puhun suomea äidinkielenäni ja englantia lähes yhtä hyvällä tasolla. Opiskelen omatoimisesti romaniaa ja ruotsista osaan viiden vuoden opiskelun jälkeen vain perusteet.
❄ Rakastan fantasiaa! Harry Potter ja Tolkienin teokset ovat kaikkein lähimpänä sydäntäni.
❄ Chris Pine, Chris Evans, Tom Hiddleston ja Matthew Daddario ovat minulle heti Sebastianin jälkeen kaikkein rakkaimmat c:
❄ Kirjoitan mieluusti englanniksi, ajattelen 97% asioista englanniksi ja kyseinen kieli onkin minulle melkein enemmän äidinkieli kuin suomi. Se vain tuntuu niin kodikkaalta.

TumblrInstagramVineTwitterWeHeartItMyAnimelistFlirttiStooriDeviantART
Kuva
Avatar
Jeesus
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 44
Liittynyt: 22.05.2017 19:23
Paikkakunta: Asgard

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron