Moi...

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Moi...

ViestiKirjoittaja Yosuna » 22.05.2017 14:23

Yosuna pamahti vihdoin paikalle..:D että moi vaan kaikille tutuille/kavereille.. :D

Tulen varmasti tarvitsemaan paljon apua käännöksissä.. sillä en osaa englantia.. ^^'
Yritän kuitenkin pärjäillä googlen kääntäjän avulla.. Mutta jos se kääntää sekavasti tulen kysymään täätä.. (jos muistan) :lol: :lol:

Minut tullaan näkemään..
Flirttistoori/Sweet Crush:ssa (Briteissä),
Eldaryassa (USA:ssa) ja
Missmuotitähti/Like a Fashionistassa (briteissä)
... tällä samalla nimimerkillä.. :) jos tätä ei jostain syystä olla viety... :P
(Sweet Crush:ssa on ainakin olla vapaana tämä nimi... :) )


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kirjoittelen paljon tarinoita omaksi iloksi..
Tai no en sanoisi enää että kirjoittaisin PALJON, sillä kirjoittaminen on ollut pitkään tauolla mutta nyt minulla on yksi koiratarina tekeillä.. (kivasti paperia tuhlaantuu.. ^^' kun en ole vielä Word:a asentanut koneelleni.. HAHA.. ^^')

Kyseinen tarina on toistaiseksi hieman sekava.. kun se hyppii henkilöstä toiseen, jotka siis asuvat kaukana toisistaan.. ja niiden päivien/elämän kulku menee sekaisin.. ^^' (halusin kirjoittaa jokaisesta vuorotellen, mutta en ajatellut silloin niiden päivien/elämän kulkua, mutta nyt olen tehnyt "TAULUKON" jokaisen päivästä, niin tiedän itsekin mitä tapahtuu milloinkin ja kenen koiran kohdalla..)

Kunhan saan JOSKUS Word:n asennettuu, niin kirjoitan tarinaa niin että päivät menee kohdalleen.. vaikka en silloin voikaan kirjoittaa kaikista hahmoista vuorotellen.. niin kuin tähän asti.. :lol:

Joillakin koirilla on enemmän sivuja (kuvat on saattanut täyttää sivuja paljon) kuin toisilla, mutta nyt yritän tasata ne ( myös päivät tulee tasan) jotta heidän "yhditäminen" (ensikohtaaminen/liittoutuminen yms) olisi mahdollista..

mutta ei siitä sen enempää..


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tykkään Animesta ja Mangasta ja piirrän paljon (kirjoittamisen lisäksi) ja pelaan myös Pokemon GO:ta (ja siinäkin on ollut tapana että piirrän jokaisen erilaisen pokemonin mitä olen kiinni saanut.. sekin on vähän jäänyt.. koska rupesin taas tarinaa kirjoittaa ja kaikki hyvät pelisivut katoaa suomesta.. -_-' siis mitä olen pelannut..)

Olisi kiva jos joku voisi ehdottaa/kertoa minulle jonkun hyvän ja helppokäyttöisen nettisivun minne voisin laittaa piirroksiani (ehkä jopa tarinoitani) näytille.. tähän asti olen pitänyt kuviani AAPELI:n gallussa (mutta sekin lopettaa pian kun pelit ei toimi..) ja yhdessä toisessa mikä on aika huono ja pieni paikka.. x'D

Moikka moi ja tavataan Sweet Crush:ssa ja Eldaryassa.. (pyytäkää vain kaveriksi niissä) ja ehkä törmäämme vahingossa täälläkin.. (ei sitä koskaan tiedä.. ;) )
Yosuna
Turisti
Turisti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 22.05.2017 12:39

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron