Pihka

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Pihka

ViestiKirjoittaja Pihka » 21.05.2017 17:54

Mie oon Pihka, vuonna -96 syntynyt yliopisto-opiskelija Itä-Suomesta.
Pääaineena opiskelen englannin kieltä ja kääntämistä, sivuaineena on tällä hetkellä mediakulttuuri ja viestintä. Haaveammattina on kirjailija ja paremman puutteessa kaunokirjallisuuden kääntäjä.

Harrastuksiin kuuluu roolipelaaminen (tekstipohjaiset foorumiroolipelit), ratsastus, lukeminen ja kirjoittaminen.
Roolipelausta olen harrastanut noin kuusi vuotta ja tällä hetkellä minut löytää kahdesta roolipelistä: Pahkaropetus ja Gang!Bang!.
Ratsastusta olen harrastanut yhdekänvuotiaasta eli mittariin on kertynyt jo yli kymmenen vuotta heppailua. Omaa hevosta en tosin omista.

Intohimoni kohteisiin kuuluvat myös anime ja videopelit, sekä lukeminen, kuten aiemmin mainitsin.

Suosikkianimeita mm.
- Noragami
- Ouran High School Host Club
- Death Note
- Sukitte Ii Na Yo (Say "I Love You")
- Kimi ni Todoke
- Black Butler
- Parasyte
- Assassination Classroom
- Full Metal Alchemist: Brotherhood
- My Hero Academia
- + miljoona muuta, jotka unohdan mainita

Suosikkivideopelisarjani
- Fire Emblem
- Pokémon
- The Legend of Zelda
- Xenoblade Chronicles

Tykkään lukea erityisesti fantasiagenreen kuuluvia kirjoja ja romanssit ovat myös yksi heikkoja kohtiani. Tässä lyhyttä(kö) listaa suosikkikirjoistani ja sarjoistani:
- Taru Sormusten Herrasta
- Harry Potter
- Artemis Fowl
- Percy Jackson/Olympoksen sankarit
- Liikkuva linna
- Ylpeys ja ennakkoluulo
- Kotiopettajattaren romaani
- Gulliverin retket
- Teurastamo 5

Miut voi löytää internetin syövereistä nimillä Icetrince, Pihka ja Amberberry (DeviantART) tai jos Twitteristä on innostunut ja minua haluaa seurata siellä, niin @amberluxray on nimeni. Yhteyttä saa ottaa, jos kiinnostaa :3

Olen myös pelannut suomenkielisessä Eldryassa samalla nimellä sekä Flirttistoorin UK:n serverillä nimellä Ivanka. Siirron myötä menen USA:n serverille (Flirttistoori & Eldarya), joista minut löytää nimellä Pihka
Lysander
~Se on niin söpö etten mä kestä~
Avatar
Pihka
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 43
Liittynyt: 21.05.2017 14:51

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron