Olipa kerran Subbe... Ja on vieläkin.

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Olipa kerran Subbe... Ja on vieläkin.

ViestiKirjoittaja Subbe93 » 21.05.2017 12:19

Haluatko kuulla tarinan? Tarinan, jossa maailmat kohtaavat, jossa tilaa ei ole naiiviudelle, jossa juonikkuus ja voima voivat varoittamatta iskeä. Tarinan maailmasta, jossa vain yksi voi hallita aikaa ja elämää.
Minäpä kerron sinulle sellaisen. Kerron sinulle kaukaisesta ajan valtakunnasta, jonka hallitsijaparille syntyi kaksi tytärtä. Toinen syntyi kauniin lämpöisen auringon alla, toinen kelmeän kuun valossa. Toinen huoleton ja epäitsekäs, toinen rauhallinen ja viisas. Mutta niin kaunista kuin tuo lapsuus olikaan, tuli vuosi vuodelta selvemmäksi, että vain toinen heistä voisi hallita valtakuntaa. Ja siinä, missä toinen ei välittänyt häivääkään, oli toinen suunnitellut varman paikkansa valtaistuimella.
Olisi nimittäin harmi, mikäli toinen vain katoaisi. Mikäli toinen siirtyisi maailmaan, jossa ei ollut kuninkaita ja prinsessoja, jossa kukaan ei huomaisi tuota valon pilkahdusta. Olisi sääli, jos sisaresta tulisi vain tavallinen, tyhmä koulua käyvä tytttö, joka ei edes muistaisi, kuka todellisuudessa on.

No hyvä on, minun tarinani on hieman tavanomaisempi :D Minun tarinani alkaa pienestä Kokemäen kaupungista kesäkuussa vuonna 1993, jossa synnyin kahdelle ihan tavalliselle tehdastyöntekijälle. Peruskoulun käytyäni kävin lukion, jossa "valmistuin" keväällä -12 ylioppilaaksi ja kesällä -16 minusta lopulta tuli tarjoilija. Rehellisesti voin kertoa, etten ole vieläkään löytänyt paikkaani tästä maailmasta.

Viheliäänä kaksosena olen ehtinyt innostumaan kaikesta ja välillä myös kyllästymäänkin, joten vähän kaikenlaista on tullut harrastettua. Ainoat, mitkä ovat pysyneet, ovat kirjoittaminen, lukeminen, pelaaminen ja musiikin kuunteleminen, joskus piirtäminen. Aiheina koukuttaa suurimmalta osin fantasia/scifi/dystopia, mutta kyllä muukin käy, jos juoni on tarpeeksi kiinnostava ;)

Beemoovin pelien pelaaminen alkoi 5.8.2013 FlirttiStoorista. Olin silloin etsimässä Hoobastaank – The Reason -biisin sanoja, kun yhdellä sivustolla tuli mainos kyseisestä pelistä. Uteliaana sieluna tietenkin menin kurkkimaan, millainen paikka ja peli se oikein on, ja täytyy sanoa, etten ole kyllä lainkaan katunut :) Eldaryaan ennakkokirjauduin silloin, kun se oli tuloillaan, ja niihin aikoihin menin ensimmäistä kertaa tutustumaan myös Miss Muotitähteen :P

Olen kamalan huono foorumeilla pyörimään, minkä takia minua ei ole nähtykään hirveästi missään. Ai miksi sitten tulin tänne? Minulla on Flirtissä tullut ystäviä, ja ehkä hitusen pelkään, että kadotan heidät tavalla tai toisella. Tämä foorumi on oivallinen mahdollisuus ehkä löytää heidät jatkossakin, mikäli nimimerkit muuttuvat tai ollaan eri servereillä (ja jos he tulevat tänne) :)

Itse olen tosiaan ollut joka paikassa tällä samalla nimimerkillä, ja tarkoitus olisi olla jatkossakin. Olen tosiaan siirtymässä Eldaryassa US:n ja Muotitähdessä UK:n servuille. Flirtin tilini olen siirtämässä Sweet Crushiin. Ja tosiaan, Subbe93 -nimimerkiltä löytää niistä paikoista :)
Päivittelen nämä tiedot paremmin heti, kun tiedän, olenko saanut pitää nimimerkkini vaiko en!

Olen omalla tavalla innostunut ajatuksesta, että pääsisin juttelemaan englanniksi (vaikken olekaan kielissä kauhean hyvä), mutta se ei tietenkään tarkoita sitä, ettenkö haluaisi uusia suomalaisia kavereita :D Siksi olen ajatellut, että koettaisin aktivoitua jälleen kerran ja jutella ihmisten kanssa foorumeilla ja vaikka tarjota apua joissakin asioissa, jos vain kykenen.

Tykkään tosiaan pelata pelejä. Näiden nettipeliän lisäksi olen puhelimella pelannut Marvel Puzzle Questia ja pleikkarilla kaikkea muuta. Mm. Mass Effectit ja Dragon Aget ovat suosikkejani. Olen myös pelannut Assassin’s Creedejä, Ratchet & Clankit, Sly-pelejä… Pottereita… Ja viimeisimpänä tulin juuri läpäisseeksi Horizon Zero Dawnin.

Lukeminen on kivaa, tosin se on nyt hieman jäänyt. Suomalaisista kirjasarjoista on iskenyt Elina Rouhiaisen Susiraja, Annikka Salaman Faunoidit ja Elena Madyn Ella Auraakin on tullut luettua. Ulkomaalaisista löytyy moniakin suosikkeja, joista voisin sanoa mm. James Dashnerin Maze Runnerit, Suzanne Collinsin Nälkäpelit ja Maggie Stiefvaterin Väristys-trilogia. Myös Michelle Paverin Muinainen Pimeys – sarja on ollut lähellä sydäntä, eikä parane jättää kertomatta, että olen (ainakin ollut) suuri Harry Potter-fani :D

Musiikissa menee vähän kaikki, mikä hyvältä kuulostaa. Ehkä suurimmalta osin rock ja pop. Suomalaisista artisteista Popeda on sellainen, jota fanitan, ulkomaalaisista taas Bruce Springsteen ja Amy MacDonald :)

Elokuvia/sarjoja olen todella huono katsomaan. Lähinnä elokuvat ovat niitä, joista olen lukenut kirjat. Yleensä haluan nähdä, millainen versio kirjasta on tehty. Marvelin elokuvat ovat kuitenkin voittaneet paikan sydämessäni, lähinnä Avengersit. Ja ne ovat tällä hetkellä minun hehkutukseni kohde :D Olen ollut niin hulluna, että ficien ja elokuvien lisäksi olen katsonut Avengers: Earth Mightiest Heroes ja Avengers Assemble-piirrossarjat ja pelannut pelejä (Avengers Academya, Marvel Puzzle Questia, Lego Avengers ja Superheroes…) Kyllä, kun jostain innostun, niin sitä mennään sitten :D Sarjakuvia en ole päässyt vielä lukemaan, mutta olen tässä jo alkanut vähitellen miettiä mahdollisuuksiani niiden suhteen. Paljon olen niistä kuullut: Niissä on varmasti ne tapahtumat ja hetket, joita mielessäni kammoan, mutta samalla myös ne, jotka todella haluaisin lukea :)

Lempihahmoni on Tony Stark, josta pidän sen vuoksi, että siinä on rikkinäinen hahmo, joka epäonnistuu, mutta yrittää silti kaikkensa saadakseen asiat edes jotenkin oikein. Ja voin myöntää, että pidän kovasti Stevestä ja Tonysta yhdessä. Olen kuullut todella paljon juttuja heidän ystävyydestään sarjakuvissa, ja se toimi lisäpotkuna, minkä takia pidän tuosta kaksikosta yhdessä. Rakastan sitä, miten he täydentävät toisiaan, vaikka ovatkin samaan aikaan niin itsepäisiä, että kolauttavat päänsä yhteen :D Siksi se on melkein synti, miten huonosti heidän ystävyyttä käsitellään elokuvissa. Toki ymmärrän, ettei elokuviin voi saada kaikkea mahtumaan, mutta aina on pakko päästä jostain sanomaan :P

No joo, tässä lyhyesti minusta. Voin myöntää paheekseni, että tykkään hirveästi kertoa laajasti asioista, joista pidän ja mikä siinä viehättää, yms.yms., mutta säästän teidät siltä :) Jos kiinnostaa jostain asiasta keskustella enemmän, niin yksärillä voidaan keskustella enemmän. En sano ”ei” uusille tuttavuuksille ja ystäville :) Muuten näemme toivottavasti foorumilla!


Ollaan kaikki ihmisiks, jookosta joo? :)
”I like heroes who try their damnedest, even if they fail a lot. It’s easy to be valiant when you always win and everything goes your way. There’s nothing great in that.”

Kuva
Avatar
Subbe93
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 22
Liittynyt: 20.05.2017 19:47
Paikkakunta: Pori

Re: Olipa kerran Subbe... Ja on vieläkin.

ViestiKirjoittaja Larjus » 21.05.2017 12:26

Tervehdys Subbe, kiva kun ilmestyit tännekin :3

Ja oot sitten loppujen lopuksi siirtymässä Sweet Crushiin vai... et tuu pääsee musta eroon sielläkään :'D (et kyllä pääse musta eroon missään muutenkaan eiku-)
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Olipa kerran Subbe... Ja on vieläkin.

ViestiKirjoittaja Subbe93 » 21.05.2017 12:33

Ihan sama, vaiks oisin mennyt My Candy Loveen, oisit kuitenkin tullut perässä xD No ei vaan :'D Mutta joo, Sweet Crushissa(kin) nähään :)

Ja kiitos!

Btw, sun lakanat on jo pesty! :'D
”I like heroes who try their damnedest, even if they fail a lot. It’s easy to be valiant when you always win and everything goes your way. There’s nothing great in that.”

Kuva
Avatar
Subbe93
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 22
Liittynyt: 20.05.2017 19:47
Paikkakunta: Pori


Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron