Pikakatsaus Dajuturnaan

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Pikakatsaus Dajuturnaan

ViestiKirjoittaja Dajuturna » 21.05.2017 09:44

Jaksanet kuunnella löpinääni hetken?

Olen pelannut Beemoov-pelejä aktiivisesti pari vuotta. Aiemmin käväisin satunnaisesti Flirttistoorissa, mutta en koskaan koukuttunut kyseiseen peliin kunnolla. Innostus heräsi varsinaisesti vasta liittyessäni Miss Muotitähden UK:n saitille. Eldaryan ilmestyttyä suomeksi aloin pelata sitäkin, ja nykyisin minut löytää USA:n ja Saksan servereiltä. Miss Muotitähteä pelaan nimimerkillä Tintjpona, muissa olen Dajuturna kuten täälläkin. Saksan puolella olen tosin käynyt laiskemmin viime aikoina. Suunnitelmissa olisi alkaa pelata myös Henri’s Secret:ä, kun se lopulta ilmestyy.

Foorumi oli minulle asujen suunnittelemisen ohella tärkeintä Eldaryassa, joten olen erittäin iloinen, että tämä korvaava foorumi on olemassa.

Olen 19-vuotias yliopisto-opiskelija. Arkeni koostuu pääosin kampuksen ja kodin välillä ravaamisesta, mutta ehdin myös viettää aikaa kansalaisopistolla japaninkurssilla sekä iltapäiväkerhoa ohjaamassa. Kyllä minulla onneksi ihan ”oikeaakin" vapaa-aikaa riittää ruhtinaallisesti. Tuijottelen animea, teen käsitöitä ja luen paljon. Lempisarjojani ovat Katekyo Hitman Reborn, Beelzebub ja Basilisk. Rakastan tulisia ruokia ja tungen chilikastiketta kaikkeen paitsi maidon sekaan.

Olen kiltti ja ystävällinen ja auttelen mielelläni muita, ainakin niin kauan kunnes laiskuus iskee. Toisaalta olen melko ujo ja arka, toisaalta taas minulta löytyy itsevarmuutta, ja tietyissä tilanteissa olen estoton pässinpää. Tiivistettynä olen kuitenkin rento ja ihmisystävällinen tyyppi, joka pyrkii olemaan allergisoimatta kovin monia.
.

Kuva

.
Avatar
Dajuturna
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.05.2017 08:55

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron