Itoshi sasae SETSUNA sasae

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Itoshi sasae SETSUNA sasae

ViestiKirjoittaja Setsuna » 09.06.2017 22:11

Terve! Tässä edesmenneen FlirttiStoorin Setsuna, en kyl ollu siellä koskaan foorumilla kamalan aktiivinen (mitä nyt arvostelin animuherrojen ja -tyttösten ulkonäköä köh) mut halusin kumminki jatkaa :D Täällä siis ollaan, ihanan retron näkösellä foorumilla.

Asustelen Oulussa ja käyn ammattisurkeeta, isona musta tulee näillä näkymin kirjastotäti. Kiinnostuksen kohteina esim:
- jossakin määrin anime, oon hemmetin laiska sen kanssa mut kyl MALiin on muutama sarja kertyny. Lemppari, ystävien kesken Boueibu, onkin sitte katottu läpi viidesti. Pitäähän sitä ihmisellä prioriteetit olla. Muita on ainaki Osomatsu-san (kolmea veljeä tullu jo cossattuaki) ((certified Karamatsu girl)), Sailor Moon, hieman häpeäkseni Naruto, vuosia vanha rakkaus Dragon Ball ja nyt on jo pakko mainita Yuri!!! On Ice. JJ ansaitsee vähemmän vihaa.
- deittipelit, minkä takia FS:sääkin pelaan. Voi puhuu preesensissä, siirsin tiedot Espanjaan (nimi Vempula), jonka lisäks mulla on tili Ranskan (Benchan), Britannian (Miila) ja Amerikan (Veba) servuilla. Jälkimmäisellä kaks eri sähköpostiosotteilla, pls älkää ilmiantako mua ylläpidolle;;; ((//EDIT: fiksuunnuin ja poistin laittoman käyttäjän, tein uuden Saksan servulle, jossa nimi on Vemppu)) Kaveriksi saa kysellä, hyväksyn kaikki ^^
- Sit Flirttisstoorin lisäks intohimona on nyt Mystic Messenger, hyvät loput on kaikilta jo kasassa ja kalastelen nyt huonoja. Sydän särkyy ja omatuntoon koskee mut ei voi mitään, pakko ottaa. Ja Yoosung on bae.

Siinä oikeestaan tärkeimmät, lisäks hengaan ihan liikaa tumpussa ja twitterissä, piirrän joskus, luen ja sillon tällön jopa kirjotan fanficciä, huitelen ympäriinsä hameissa ja syön varmaan liikaa karkkia. Toivottavasti törmäillään!
Viimeksi muokannut Setsuna päivämäärä 09.08.2017 23:20, muokattu yhteensä 3 kertaa
Kuva
juup siinä näkyy mun tumpula
Avatar
Setsuna
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 40
Liittynyt: 01.06.2017 02:06
Paikkakunta: Binan

Re: Itoshi sasae SETSUNA sasae

ViestiKirjoittaja Sasandora » 10.06.2017 23:38

Moi!

Ihan nyt pienenä vinkkinä heitän, että toinen niistä USAn pelitileistä kannattaa poistaa, ennenkö moderaattorit/ylläpito puuttuu asiaan. *köh siirryin USAn versioon modeksi köh*
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Itoshi sasae SETSUNA sasae

ViestiKirjoittaja Reappear » 18.06.2017 22:35

Niin tai sitten olisi kannattanut olla asiasta ihan hissun kissun, joku viestin lukeva kuitenkin katsoo velvollisuudekseen puuttua asiaan, vaikka sitä haluaisikin luottaa porukkaan kun pyytää nätisti...

No enivei aivan söpö esittely, veti hymyn huulille. Terve vaan!

Tää foorumi on niin retro, että olin samanlaisella joskus yläasteella. Meinaa jotenkin vääntää tuon kielenkin vanhahtavaksi mummokieleksi eikä nykyslangiksi, jotenkin se tuntuu sopivan tänne paremmin. Ja avatarikin pitäisi väsätä - flirttistoorissa kun olen ollut, en ole tehnyt avataria kai.. öö... viiteen vuoteen? Oikeasti?
Reappear
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 05.06.2017 02:25
Paikkakunta: Oulu


Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron