Kääpiö lyllertää paikalle

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Kääpiö lyllertää paikalle

ViestiKirjoittaja Sasandora » 08.06.2017 11:02

Englanniksi itseni tänne kerkesinkin jo esitellä, mutta tehdään sama nyt tännekin puolelle.

Flirttistoorin/My Candy Loven puolelta minut löysi samalla nimimerkillä, Eldaryan tili pitäisi vielä saada siirrettyä. Joko olen unohtanut siirtää sen, tai sitten en vain ole ehtinyt.

Tällä hetkellä olen vielä 23-vuotias, mutta muutaman viikon päästä täytän (taas) vuosia. Asun täällä Suomen villissä lännessä, tällä hetkellä yksin omassa yksiössäni kaupungin laitamilla. Alun perin olen kotoisin maalta ja muutaman vuoden kaupungissa asumisen jälkeen kaipaan jo takaisin. Pelin löysin noin nelisen vuotta sitten ja kiitos varhais-dementian, en ole enää kovin varma, mitä kautta. Saatoi ehkä etsiä manga/anime tyylistä peliä tai sitten jouduin vain mainoksen uhriksi. Jokatapauksessa, kokeilin peliä ja täällä ollaan edelleen.

Ulkonäöltäni olen kääpiö kokoa; lyhyt ja vanttera, kunnon parta vaan puttuu. Kävelen esteiden ali ja pyörin paikoillani joka lounaan jälkeen. Hiukset yltävät pisimmilään lapaluihin, ovat väritykseltään juuresta noin 5-10 senttiä mustat/haalistuneen tumman ruskeat ja latvoista siniset/turkoosit. Silmät ovat siniset/harmaat/vihreät, riippuen ihan että keltä kysyy.

Vaatteissa suosin collareita, t-paitoja (ja kun on kylmä, käytän huppareita). Nyt kun alkaa olla kesä, saatan ehkä taas siirtyä shortseihin, riippuen saanko tälle kesää hommattua niitä. Farkkuja ja tunikoita käytän lähinnä juhlissa ja vähän hienommissa tilaisuuksissa, joskus töissä. Mekkoja käytän vaan kun ehdoton pakko (eli en koskaan). Olen ehdottoman ihastunut rock/punk-tyylisiin vaatteisiin, vaikken omistakaan yhtään sen tyylisiä vaatteita. Vaatteissa musta väri on se juttu, oli sitten kesä tai talvi.

Olen luonteeltani aika hiljainen tyyppi, niin netissä kuin IRL, kuuntelen/luen aina mieluummin muiden jutustelua kuin puhun itse. Sytyn uusille ihmisille hitaasti, vaikka saatankin jotain puhua. Ei sillä, saan suuni kyllä auki, oli kyseessä sitten vento vieras tai oma äitini. Joskus saatan innostua puhumaan tai kertomaan jostain asiasta. Tietyissä tilanteissa saatan heittäytyä iteironiseksi, sarkastikseksi tai näsäviisaaksi. Tutummille ihmisille saatan huomauttaa pienimmistäkin asioista, joskus heittäydyn jopa hieman ärsyttäväksi. Tätä teen kuitenkin erittäin harvoin, ja suurin osa tutuista/kavereista tuskin edes tunnitaa minussa tätä puolta. Ärsyynnyn asioista, ja se kuinka nopeaa, rippuu täysin asiasta. En pidä kovin suuressa arvossa sitä, että ihmiset tuomitsevat minut luonteeni/ulkonäköni perusteella. Muutaman kerran saatan kuunnella tätä, mutta mitä enemmän tätä kuulen samalta henkilöltä, sitä helpommin hänelle asiasta ärähdän. Luokittelen itseni myös auttavaiseksi ja melko mukavaksi tyypiksi. Väsyynenä sihisen kuin kissa ja muistutan Klonkkua.

Pidän eläimistä. Tällä hetkellä minulla on vanhempieni kanssa yhteinen koira. Rodultaan hän on labradorinnoutaja, väritykseltään hän on musta ja nimeltään Onni. Koira asustaa vanhempieni luona (lapsuudenkodissani), koska vanhempani asuvat maalla omakotitalossa ja heillä on koiralle enemmän liikkumatilaa kuin minulla täällä pienessä huoneistossa. Vaikka pidänkin eläimistä, ötökät ovat silti enemmän tai vähemmän yökötyksen aihe. Olen omistanut kaksi torakkaa (Sir Lancelot ja Lady Elizabeth), mutta kumpikin on niin sanotusti potkaissut ämpäriä. Haluaisin asuntooni seuraksi itselleni jonkin lemmikin, mutta tilan puute (ja koska vuokraisäntä ei pidä eläimistä), en niitä tällä hetkellä voi hankkia. Mutta ehkä joku päivä.

Pidän musiikista. Kuuntelenkin lähestulkoon kaikkea muuta paitsi suomalaista musiikkia (muutamaa artistia/kappaletta lukuunottamatta), iskelmää ja oopperaa. Elokuvat ja Netflixistä löytyvät TV-sarjat ovat myös lähellä sydäntä, kuten myös kirjat ja fanficit. Animea ja mangaa tulee katsottua/luettua, tosin nykyisin ei enää niin paljoa mitä jokunen vuosi sitten. Pelaan myös videopelejä.

Tällä hetkellä en harrasta mitään, mutta toiveena kyllä olisi jos jonkinmosia harrastuksia, mm. itsepuolustuslajit, kitaran ja/tai pianon soitto, laulaminen/laulu-tunneilla käynti (vaikken osaa laulaa), kielten opiskelu ja jooga. Kaikki harrastaminen on vähän jäänyt, kun kaikki maksaa tämän hetkiseen elämäntilaan nähden vähän liikaa. Pianon soittoa harrastin joskus ala-aste ikäisenä, mutta se vähän jäi kun opettaja vaihtui sellaiseen, josta en pitänyt.

Tässä nyt oli jotain. Kysyä saa, jos uskaltaa. :3 Ja jos kaiken tämän jälkeen vielä uskaltaa tulla juttelemaan, niin yksityisviestiä vaan tulemaan.

Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Kääpiö lyllertää paikalle

ViestiKirjoittaja Reappear » 18.06.2017 22:45

Terve! Tykkäätkö rock-musiikista? Minä tykkään.

Teit muhun vaikutuksen tuolla itseironia-, sarkasmi-, näsäviisaus- ja ärsyttävyysjutulla. Olen nimittäin itse samanlainen ja saan purra usein henkisesti kieltäni, etten sanoisi tyhmiä juttuja, koska tiedän, että ne on tyhmiä, mutta minusta niin hauskoja. Ah.
Reappear
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 05.06.2017 02:25
Paikkakunta: Oulu


Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron