Reappear ilmaantuu uudelleen

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Reappear ilmaantuu uudelleen

ViestiKirjoittaja Reappear » 06.06.2017 00:13

Heippa!

Olen Reappear, tuttavallisemmin Rea. Olen tasan parikymppinen tämänhetkinen tyhjäntoimittaja. Harrastan partiota, ratsastusta, Pokemon-lenkkeilyä, Tube-videoiden katselua, somekommentointia, haaveilua ja elämänfilosofointia. Periaatteessa harrastan myös sarjakuvan tekoa ja roolipelaamista, nyt vain on ollut taukoa.

Haluan olla isona sarjakuvapiirtäjä, psykologi ja opettaja. Olen poikatyttö ja yritän olla 'cool'. Lisäksi haluan pelastaa maailman.

Tykkään eniten tummista ja murretuista väreistä, rock-musiikista, luonnosta, tarinoista ja laulamisesta sekä kavereilleni nauramisesta. (Kirjoitan myös biisejä ja tuo lause rimmasi... Hmm...) Oikeastaan ehkä vielä enemmän pidän siitä, jos kaverini nauravat minulle.

Olen aika iso persoona joka rakastaa itseään ja omia puheenvuorojaan. Kuvaavaa on, että lapsuuden unelma-ammattini on rock-tähti. Lauloin improvisoituja lauluja päiväkodin lumikasan päällä kuin maailmanvaltias. Olen edelleen sisimmässäni samanlainen, mutta hillitsen itseäni rutinoituneemmin enkä ole aivan niin räjähtävä persoona, kuin voisin olla. Elämä vuosineen opetti minulle, etteivät muut usein pidä minua aivan yhtä mahtavana, kuin minä itse. Tiedän kuitenkin, että jos olen tarpeeksi rohkea, voin toteuttaa haaveitani ja olla oma itseni. Ja ehkä jonain päivänä minulla on oikea lava, bändi ja yleisö. Ei se ole mahdotonta.

Koska pidän itseäni kovin tärkeänä, saatan myös puhua muiden päälle ja innostua väittelemään. Yritän moderoida tämmöistä jonkin verran tietoisesti mutta minulle saa myös huomauttaa, että peräännytkös vähän naamalta ja lopetettaisiinko tähän. En halua olla mikään maanvaiva.

Niin. Ja enimmäkseen olen kuitenkin mukava, rento ja auttamishaluinen sekä haluan kehittää itseäni ja yhteisöäni. Ihan hyväntahtoinen maanvaiva siis.

Olen peräisin Flirttistoorista, jonne kotiuduin howrsesta. Sitä ennen pyörin foorumiroolipelisivustoilla ja erään kirjasarjan fanifoorumilla. Kaikista näistä minulla on hyviä muistoja, ja ehkä tämäkin forkka suo niitä. Kop kop kop.

Olen nykyään Britannian Sweet Crushissa, Reappear-nimellä edelleen, ja käyn sillä puolella foorumilla myös. Samalla nimimerkillä minut löytää myös jenkki- ja Ranskan versioilta, mutta niillä käyn lähinnä silloin tällöin pelaamassa. (enkä niinkään sosialisoimassa)

Päivittely: Olen napannut sarjakuvaprojektin haltuun uudelleen ja aloittanut nyt skeittaamisen. Osaan jo potkutella ja pysyä laudan päällä sekä kääntyä loivasti. Yksikään kaverini ei skeittaa joten taidan mennä tunnon ja internetin varassa. Pokalla vaan - mutta pakko sanoa, ettei sitä pokkaa ole aina ollut, ja tässä on ikävä yhteiskunnallinen epäkohta. Yleensä munkin poikamaisuuksille on naurettu, ja enää en ota sitä raskaasti, mutta nuorempana otin enempikin. Tajuan, että omat vanhemmat on aina ollu kannustavia, mutta tuo negatiivinen suhtautuminen on tullut muilta aikuisilta ja ikätovereilta, jopa joululauluista.* Siinäpä mietittävää. Itse yritän nykyään olla esimerkki ja tulla kaikissa äijävaatteissani vetämään lasten partiota, ja viime paraatissa toimin lippukunnanjohtajana muhkeassa tyllihameessa. (josta sain monta kehua lapsilta) Luulisi, että nykylapset varttuu vähän vapaamielisemmässä ympäristössä, kuin itse 2000-luvun alussa, mutta en oikein tiedä. Osaltammehan me nuoret aikuisetkin toimitaan roolimalleina nuorisolle, esim. tubettajien ja harrastusohjaajien muodossa. Mutta osa aikuisista on edelleen ahdasmielisiä ja rajoittavia, mikä voi olla tottelevaisille lapsille kahlitsevaa.
Joo, kyllä näitä huolestumisen aiheita aina löytyy. Katse takaisin positiiviseen.

*Joulupukki matkaan jo käy on varmaan hirvein
Reappear
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 05.06.2017 02:25
Paikkakunta: Oulu

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron