Box

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Box

ViestiKirjoittaja Box » 26.05.2017 09:56

Tervehdys kansalaiset!

Olen Box, osa ehkä muistaa minut yhtenä Flirttistoorin moderaattoreista, jatkan perinnettä olemalla täälläkin moderaattori. Painotan edelleen, että tämä foorumi on täysin vapaaehtoisten voimin pystytetty eikä meillä moderaattoreilla tai ylläpitäjillä ole mitään tekemistä Beemov-yhtiön kanssa.

Takaisin minuun. Asun pohjois-pohjanmaalla kissani Everstin kanssa ja tällä hetkellä olen työtön työnhakija. Olen kuitenkin varma, että synnyin maailmaan lyijykynä kädessä ja väärinpäin. Siitä asti kun muistan, niin olen harrastanut piirtämistä ja tavoitteenani on aikanaan alkaa myymään omia sarjakuvia aktiivisesti internetin kautta.
Yritän ylläpitää sarjakuvablogia nimeltä Rikala.

Rakastan syksyä, lämpimiä värejä, lintuja ja luontoa. Minua kiinnostaa historia ja fantasia erityisesti nämä kaksi asiaa yhdessä.
Saruman uskoo, että vain suurella voimalla voidaan pitää pahuus aisoissa, mutta minä en näe sitä niin. Minä uskon, että se on ne pienet arkiset teot, kuten tervehdys ja halaus aivan tavalliselta henkilöiltä, jotka pitävät pimeyden poissa. Yksinkertaiset ystävällisyyden ja välittämisen osoitukset.
-Gandalf
Avatar
Box
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2017 13:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Box

ViestiKirjoittaja Reina » 30.05.2017 17:10

Yksi pohojalainen kissan omistaja ilmoittautuu :D meidän kissa on tosin arvoltaan Sissi.
Avatar
Reina
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 14
Liittynyt: 26.05.2017 13:55

Re: Box

ViestiKirjoittaja Box » 03.06.2017 17:25

Pohjoisessa ne kovimmat kissat kasvavat. ;)
Saruman uskoo, että vain suurella voimalla voidaan pitää pahuus aisoissa, mutta minä en näe sitä niin. Minä uskon, että se on ne pienet arkiset teot, kuten tervehdys ja halaus aivan tavalliselta henkilöiltä, jotka pitävät pimeyden poissa. Yksinkertaiset ystävällisyyden ja välittämisen osoitukset.
-Gandalf
Avatar
Box
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2017 13:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Box

ViestiKirjoittaja Reappear » 06.06.2017 00:38

Moikka Box! Rantauduin tänne vihdoinkin. *hillitsee vitsinheittämishalua puremalla kieltään*

Kyllä se sinun sarjakuvaurasi toteutuu. Niin kuuluu tapahtua.

Ajattelin pystyttää sarjiskessan seuraajan tänne. Tarvisin vähän energiaa ja uskoa sarjakuvaani varten ja voitaisiin taas auttaa toisiamme siinä.

Liminka kutsuu pian, mutta sitä ennen minäkin haluaisin jonkinnäköisiä töitä. Epätoivo ei ole tällä hetkellä edes kovin paha. Mut jos haluat rukoilla yhdessä niin mä voin.
Reappear
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 05.06.2017 02:25
Paikkakunta: Oulu


Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron