Terve taas

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Terve taas

ViestiKirjoittaja Noiru » 24.05.2017 20:27

Täällä rustailee Howl uudella nimellä - tästä lähtien olen Noiru. Jos joku ihmettelee, mistä kyseinen nimi tulee niin Howrsessa olen nimellä Noir ja minua on tiimien whatsapp-ryhmissä alettu kutsua Noiruksi ^^ Onneksi My Candy Lovessa oli jo Howl-niminen pelaaja joten sain nimimerkkini vaihdettua. Eldarya.comissa pelaan nimellä Noirs ja Like a Fashionistassa pelaan nimellä Kraschat.

Olen siis 19-vuotias tyttö. Asun Turussa vanhempieni ja kahden kissan kanssa. Pelasin vuodesta 2013 Flirttistooria, joten siitä pelistä on tullut minulle läheisempi kuin kahdesta muusta. Erin Hunterin kirjat ovat lähellä sydäntäni - erityisesti Soturikissat ja Selviytyjät. Minut löytääkin Soturikissojen suomenkielisestä wikistä sekä luomastani Selviytyjien wikistä. RAKASTAN Gingaa ja kokoelmassa ovat kaikki suomennetut mangat Yoshihiro Takahashin tuotannosta. Orion-manga on keräyksessä, jahuu!

Kuuntelen Robinia ja Black Veil Bridesia. Suosikkisarjojani ovat Teen Wolf, The 100, Zoo, Stranger Things, Merlin, The Walking Dead, Shadowhunters, My Little Pony - Ystävyyden taikaa, Falling Skies ja Under the Dome. Suosikkielokuviani taas ovat Hobitit, Taru Sormusten Herraa, Labyrintti, Aavikkokokeet, Viisi legendaa, Star Warsit ja Transformersit. Tässä ei tosiaankaan ole kaikki :D

Ps. DYLAN O'BRIEN ON IHANA!♥
Kuva

"I'm gonna find, and I'm gonna kill, every last one of them."
Avatar
Noiru
Kaartilainen
Kaartilainen
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.05.2017 20:05
Paikkakunta: Turku

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron