Yksi Cio löysi vihdoin tiensä tännekin...

Täällä voit esitellä itsesi muille foorumilaisille!

Yksi Cio löysi vihdoin tiensä tännekin...

ViestiKirjoittaja Cio » 07.04.2018 18:53

Nälkä Cion kotiin ajoi, vai miten se meni... Noh, pääsinpä vihdoin tännekin! Olen Flirttistoorista monille ropettajille ja piirtäjille tuttu ciocco.

Oon majoittunut Brittien servulle vanhan tilini kanssa, mutta loin hiljattain oman US:n servullekin. (UK: saltyalien - US: spacedoutalien)
Kuitenkin on niin että molemmissa foorumeissa nuo roolipeliosiot ovat enemmän tai vähemmin kuolleet, joten olen lähtenyt etsimään nostalgiamielessä paikkaa, jossa voisi taas yhtä hyvälaatuisia, kivoja ropeja löytää nyt, kun ei enää Flirttistooria ole. Yritin tehdä tänne käyttäjän joskus joulun paikkeilla, mutta oli ongelmia varmistusviestin kanssa... Nyt vasta tajusin, että mokoma varmaan meni roskapostiin. :?

Oli miten oli, onko täällä vielä elämää? Tai edes tuttuja kasvoja? ❤

Niille jotka ei tunne, olen tällainen täysiän saavuttanut ikilapsi ja taidelukiolainen, tunnistaudun netissä nimellä Cio ja pidän piirtämisen ja videopelien lisäksi hahmojen luomisesta ja roolipelaamisesta. Se aspekti on elämästä jäänyt FS:n poismenon jälkeen, ja nyt sitä olen täällä joka nurkassa taas havittelemassa :D
Avatar
Cio
Turisti
Turisti
 
Viestit: 3
Liittynyt: 07.04.2018 18:42
Paikkakunta: Manse

Re: Yksi Cio löysi vihdoin tiensä tännekin...

ViestiKirjoittaja Wind » 29.04.2018 19:05

Heihei Cio! Koomaus oli ottanut vallan ja vasta nyt sanon tervetulleeksi (anna anteeksi ;-;)

Kyllä täällä pientä elämänkipinää on, ainakin "ei verta väkevämpää"-roolipeli on hengissä. Sinne on aina tervetullut liittymään.
Kuva
Avatar
Wind
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 66
Liittynyt: 20.05.2017 22:07
Paikkakunta: Kouka Kingdom

Re: Yksi Cio löysi vihdoin tiensä tännekin...

ViestiKirjoittaja Cio » 29.04.2018 19:09

@Wind Mahtavaa, kiva kuulla! Pitääpä käydä sekin vilkaisemassa!!
Avatar
Cio
Turisti
Turisti
 
Viestit: 3
Liittynyt: 07.04.2018 18:42
Paikkakunta: Manse


Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron