Sarjojen suositteluketju

Keskustelualue erilaisille anime- ja mangasarjoille.

Sarjojen suositteluketju

ViestiKirjoittaja Sasandora » 18.05.2017 18:25

Etsitkö uutta anime-sarjaa, muttet tiedä mitä katsoisit? Vai haluaisitko katsoa kokonaan jotain uutta, muttet ole varma, mitä katsoisit. Tai vaihtoehtoisesti jos tiedät sarjan, jota mahdollisesti ei vielä ole täällä mainittu ja haluat nostaa sen pintaan.

Siinä tapauksessa olet täysin oikeassa paikassa. Tämä ketju on tarkoitettu sarjojen suosittelua ja uusien löytöä varten.

Jos etsit uutta sarjaa, mainitse etsitkö anime- vai mangasarjaa, vai kumpaakin. Hyvä olisi myös mainita genre ja/tai sarjan tapahtumista, jos etsit pitkää tai lyhyttä sarjaa, tai toivot sarjassa olevan tietyn tyyppisiä hahmoja tai vaihtoehtoisesti minkälaisia hahmoja et toivo sarjoissa olevan. Voit myös mainita jo jonkun katsomasi sarjan ja pyytää sen pohjalta suosituksia samankaltaisiin sarjoihin.

Jos taas suosittelet sarjaa, kerro sarjan nimi, löytyykö siitä anime- ja/tai manga-versiot, genre, sarjan pituus ja juonta. Juonen suhteen vähän muutakin kuin "No One Piece on sellanen anime-sarja, jossa se päähenkilö on merirosvo ja haluaa olla kunkku. Yli ei myöskään kannata ampua, eli ei kerrota sarjasta aivan kaikkea. Älkää spoilatko ja ne vähäisetkin spoilaukset spoilaus-laatikkoon.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Sarjojen suositteluketju

ViestiKirjoittaja Lilithia » 23.05.2017 16:53

Ite kaipaisin jotain uutta katseltavaa, kun en ole varmaan puoleen vuoteen seurannut mitään muita sarjoja kuin Yuri on Ice:a :'DD
Mut siis olen ite niin nörtti, että tiedän ainakin nimeltä kaikki suosituimmat sarjat, ja runsaasti myös tuntemattomampia nimiä, niin alkaa kyl katsominen loppua :< tosin olen ollut ihan pihalla viimeisen puolen vuoden ajan uusista animeista ja mangoista, että jos jollakulla on suosituksia uusista sarjoista, otan ne mielelläni vastaan <3

Lempisarjojani on muuan muuassa Boku no Hero Academia, Skip Beat, Kuroshitsuji, Real Account, Gekkan Shoujo Nozaki- kun, Mahou Tsukai no Yome, Tomo-chan wa Onnanoko ja Horimiya.
Inhoan Fairy Talea, Bleachia ja Narutoa, joten siitä voi ehkä vähän päätellä millaista sarjaa ei mulle suosittele :P
Kuva
Avatar
Lilithia
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 12
Liittynyt: 10.05.2017 21:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sarjojen suositteluketju

ViestiKirjoittaja Aurum » 23.05.2017 17:06

Lilithia kirjoitti:Ite kaipaisin jotain uutta katseltavaa, kun en ole varmaan puoleen vuoteen seurannut mitään muita sarjoja kuin Yuri on Ice:a :'DD
Mut siis olen ite niin nörtti, että tiedän ainakin nimeltä kaikki suosituimmat sarjat, ja runsaasti myös tuntemattomampia nimiä, niin alkaa kyl katsominen loppua :< tosin olen ollut ihan pihalla viimeisen puolen vuoden ajan uusista animeista ja mangoista, että jos jollakulla on suosituksia uusista sarjoista, otan ne mielelläni vastaan <3

Lempisarjojani on muuan muuassa Boku no Hero Academia, Skip Beat, Kuroshitsuji, Real Account, Gekkan Shoujo Nozaki- kun, Mahou Tsukai no Yome, Tomo-chan wa Onnanoko ja Horimiya.
Inhoan Fairy Talea, Bleachia ja Narutoa, joten siitä voi ehkä vähän päätellä millaista sarjaa ei mulle suosittele :P



Heti ensimmäisenä tulee mieleen Musaigen No Phantom World. Oon katsonu sitä itse suhteellisen vähän joten en juurikaan osaa kertoa siitä mitään. Tässä kuitenkin kissanime.ru sivulta kopioitu teksti. Spoilerin sisällä koska se on semipitkä tekstipätkä, jonak tyypit voi tsekata halutessaan.


You can't believe everything you see, or can't see, for that matter. In Musaigen no Phantom World, Phantoms, beings that blur the line between illusion and reality, wander around right under the noses of unsuspecting humans. Their origins are mysterious and few can see themーthat is, until a research facility bombing spreads a virus that grants the ability to. Humans with special powers are given the task of sealing the troublemaking Phantoms.

Haruhiko Ichijou is one such Phantom Hunter. Not a very good one, however. Possessing a wealth of useless knowledge, a tendency to go off on tangents, and a rather slow Phantom-sealing ability, he and his rambunctious teammate Mai Kawakami are at the bottom of the Phantom Hunter ladder at Hosea Academy. In order to become stronger, they recruit new teammates and develop new powers, only to stumble upon secrets surrounding Phantoms and the circumstances surrounding the mysterious bombing of the Alayashiki Research Facility.
Homoudestani en yli pääse

Kuva
Avatar
Aurum
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 13
Liittynyt: 22.05.2017 13:14


Paluu Anime & Manga

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron