MyAnimeList

Keskustelualue erilaisille anime- ja mangasarjoille.

MyAnimeList

ViestiKirjoittaja Larjus » 27.05.2017 14:21

MyAnimeList on englanninkielinen sivusto, jossa pystyy luomaan itselleen oman "anime- ja mangakirjaston", jonka avulla voi pitää kirjaa siitä, mitä sarjoja on katsonut/lukenut, seuraa parhaillaan, aikoo seurata jne. Sivustolta löytyy myös mm. teemaan liittyviä uutisia, foorumikeskusteluja sekä klubeja. Halutessaan voi myös kirjoittaa sarjoille arvosteluja muiden luettavaksi.

Tässä keskustelussa käyttäjät voivat jakaa omia MAL-profiileitaan sekä keskustella kaikesta sivustoon liittyvästä.



Minä rekkasin MAL:iin vuonna 2015, kun totesin, että jonkinlainen "seuranta" katsomieni animeiden kanssa olisi kätevä. Helpompi myös pidempien sarjojen kanssa pysyä kärryillä siitä, missä kohdassa onkaan menossa. Samalla myös yllätyin siitä, miten monta sarjaa olenkaan katsonut (vaikkakin sieltä puuttuu muutama, koska en muista niiden nimiä, ja mangalista on ihan keskeneräinen koska en jaksa keskittyä siihen XD). Olen myös tuolta sivustolta bongannut katsottavien listalle muutaman kiinnostavan oloisen sarjan. Sosiaalinen puoli minulla on jäänyt tuolla ihan nolliin, koska tosiaan en kaipaa sieltä muuta kuin tuota oman animelistani ylläpitoa. Muutamia arvosteluja/OVA-keskusteluja olen lukenut, mutta siinä se. Enempi ei kiinnostakaan edes :'D

Profiilini MAL:issa. Nimimerkki on yllättäen sama :D Saa pyytää halutessaan kaveriksi.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: MyAnimeList

ViestiKirjoittaja Lisanna » 27.05.2017 15:17

Tossa olis mun profiili, kuten näkyy, en ole viime aikoina juurikaan animea katsonut kun ensin ei ollut aikaa eikä sitten pahemmin kiinnostustakaan. Noiden muutaman sarjan mitä kuitenkin nyt vielä seuraan parissa viihdyn kuitenkin, taisin polttaa itseni loppuun katsomalla paljon keskinkertaisia kausisarjoja parin vuoden ajan.

Mäkään en ole pahemmin tuolla sosialisoitunut, mutta joskus on tullut kirjoitettua foorumeille jotakin mitä vähän kadun, mutta toisaalta jutut olivat ihan perustasoa tuolle paikalle tai ehkä jopa sieltä kevyemmästä päästä. Siellä on kyllä aika mielenkiintoinen meno, en tiedä kestäisinkö nykyään enää vilkuilla niitä aihealueita joilla jutellaan muusta kuin animesta :D Aikamoinen vitsi tuo koko foorumi on tosin aina kyllä ollut.
Eldarya US: Dynamika Sweet Crush: Dynamika My Candy Love: Dynamika Like a Fashionista: Dynamika

Kuva
Avatar
Lisanna
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 53
Liittynyt: 21.05.2017 14:41

Re: MyAnimeList

ViestiKirjoittaja Setsuna » 09.06.2017 01:07

Täältä löytyy kans yks profiili nimellä, jolla liikun joillain muillakin sivustoilla. Kaveripyyntöjä saa lähettää, otan kaikki vastaan, mut oon sosialisoitunu siellä vielä teitäki vähemmän :D Muistan avanneeni foorumiosion kerran nähdäkseni shippaako kukaan muu mun pikkulaivaa, joka upposi. Sarjojen seurantaan se on kyl kätevä sivusto, oon animen kans järkyttävän laiska, samat sarjat ollu kesken vuodesta 2013 (mikä ei oo estäny yhen lempisarjan kattomista viiesti läpi) ja Naruto ja Dragon Ball holdilla jo yläasteelta (rip) joten ilman apuja ei tosiaankaan muistais missä kohti on menossa.
Viimeksi muokannut Setsuna päivämäärä 09.06.2017 21:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
juup siinä näkyy mun tumpula
Avatar
Setsuna
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 40
Liittynyt: 01.06.2017 02:06
Paikkakunta: Binan

Re: MyAnimeList

ViestiKirjoittaja Larjus » 09.06.2017 10:47

Haha, mullakin on Naruto alotettu joskus yläasteella, enkä oo vieläkään kattonu sitä loppuun :'D Ehkä mä joskus jatkan sitä... Tosin sitten kun jatkan, niin taidan aloittaa sen alusta. Muistikuvat siitä, mitä on viimeksi tapahtunut, on liian hämäriä.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: MyAnimeList

ViestiKirjoittaja Sierra » 11.06.2017 00:16

Mullakin on siellä käyttäjä, yhdessä kohtaa sinne yritin kirjata jotain mutta sitten en saanut mitenkään kaikkea sinne ylös niin jäi vähän vaiheeseen, ja nyt sitten se vaan on siellä. Kun ei ole hirveästi ollut kiinnostusta katsoa hirveästi animea, niin eipä olisi päivitykseen mitään syytäkään. Tuosta Narutosta kun puhuitte, mä oon koko sarjan alusta loppuun katsellut ja olin perillä uusista jaksoista - siis sillon kun sitä tuli, mutta nythän sitten Naruton tilalle ollaan pistetty Boruto, joka vaikuttaa melko kiinnostavalta mutten sitä ole vasta kun 2 jaksoakaan katsonut.
we’ve found our destiny
Avatar
Sierra
Kaartin sotilas
Kaartin sotilas
 
Viestit: 418
Liittynyt: 23.05.2017 16:48
Paikkakunta: Jupiter

Re: MyAnimeList

ViestiKirjoittaja Raion » 12.06.2017 15:47

Mulla ei oo MyAnimeListiä, koska mun lista olisi varmaan muutaman sarjan varassa et joo XD

Narutosta tuli mieleen et oonko hirvee ihminen jos alan katsoo Borutoa ja kerään koko Naruto sarjan mangana? (oon siis spoilannut siis juttuja et ei suurin osa juttuista ei oo mulle mitään uuta ;D)
Kuva
Avatar
Raion
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 75
Liittynyt: 21.05.2017 11:12

Re: MyAnimeList

ViestiKirjoittaja Larjus » 12.06.2017 16:12

Siis joo, oot ihan kamala ihminen, jos niin teet :'D No ei, voihan sitä aloittaa sarjan kattomisen vaikka vikasta jaksosta ja edetä siitä alkuun. Ei kukaan kiellä.

Mulle tuli äsken sellainen "Äääk!"-olo, kun vilkaisin Plan to watch -listaani, ja siinä on jo 91 animea... Ja sit kuitenkin päädyn aina vain kattomaan muita sarjoja uudestaan. Toi lista ei tuu suunnilleen ikinä lyhenemään :D
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.


Paluu Anime & Manga

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron