Tarinatoimisto

Täällä voit julkaista tarinoitasi ja kommentoida muiden kirjoituksia!

Tarinatoimisto

ViestiKirjoittaja Laurentsi » 21.05.2017 21:19

No moi! Olen Laurentsi ja aloittelen juuri toiminataani täällä. Minulla oli hetki aikaaa FlirttiStoorissa samanlainen "yritys", mutta kukaan ei oikein innostunut siitä ja niinpä toivon että se saa täällä lämpimämmän tervetulo-toivotuksen.

No niin eli se mitä tämä toiminta pitää sisällään on että tänne voit laittaa tarinaideoita tai sitten kun tänne on luotu lisää tarinoita jonkun tarinan jonka haluatte erilaisena tai sille jatkoa. Muistattehan että voin jatkaa tarinaa vasta kun olen saanut tarinan kirjoittajalta luvan siiihen ellei kyseinen käyttäjä ole poistettu. Minulla on mahdollisuus vielä kun Suomen servu on pystyssä sen vähäisen ajan kun se on pystyssä vierailla siellä ja tuoda joitakin helmiä pinnalle. 8-) Olen halukas kirjoittamaan mutta minulla ei ole inspiraatiota. Tänne alas voi siis laittaa tarinatoiveita.
Laurentsi
Turisti
Turisti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 21.05.2017 20:41

Re: Tarinatoimisto

ViestiKirjoittaja Kettulapsi » 22.06.2017 17:05

Jaaaaa moi :o
Täällä jossain päin tätä foorumia tutustuin tähän koko kaartiin, ja sitten jotenkin löysin tieni tänne. :3

Tämähän on tosi hyvä ideantoimitus, miksiköhän tästä ei innostuta. Jos on itse liian laiska kirjoittamaan -tai vaikka sellaista suunnittelisikin, ei siihen kuitenkaan jaksaisi alkaa (niin kuin eräät kröhöm kröhöm :roll: ) niin tänne voi tulla ehdottamaan vaikka sitten sitä omaa tarinansiementä. (olipas tuo jotenkin runnollisesti sanottu.)
No mutta kuitenkin, ajattelin tässä, koska olen innokas lukemaan hyviä kirjoja, niin mitenkäs olisi tämmöinen.

Tarinassa voisi olla vaikka joku tyttö/poika, jonka taloon murtaudutaan. Jotenkin hänet sitten kaapataan mukaan (joo kliseeeeeeeee kidnappaus hehe) ja viedään jonnekkin huitsin nevadaan murtoheppujen kanssa.
Sittemmin tarina voisikin kertoa hänen ja niiden heppujen yhteiselosta ja jossain vaiheessa, kun ollaan jo hyvin tutustuttu niin päähenkilö voisikin lähteä jollekkin pienelle murtokeikalle mukaan.
(en ole nuorisorikollinen kun tällaisia keksin :mrgreen: )

Saattaa kuulostaa ihan tylsältä, ja saa tulla dissaamaan jos siltä tuntuu, jos on huono päivä xD
En ole hyvä keksimään tarinoita tai varsinkaan kunnon juonta, ja tuokin ehdotus oli todella sekava. Eipä voi mitään. Nyt kun itse ajattelen niin olipa tosi tylsä. Olipa ainakin vain eka juttu mitä tuli mieleen xD

Kaikkihan riippuu oikeastaan vaan siitä minkälaisia kirjoja tykkäät itse lukea tai kirjoittaa.
Voisit pari omaa lempparigenreä kirjata ylös niin ehdottaminen olisi helpompaa.
Jos epäaktiivisuus johtuu siitä ettei muut uskalla ehdottaa, koska pelkäävät ideansa olevan tylsä tai jotain, niin minä nyt sitten ainakin olin tällainen nolo tyhmänrohkea :lol:
Olipas romaani.
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

"If I just have my blanket, I can do Anything."
~Minä
Kettulapsi
Turisti
Turisti
 
Viestit: 3
Liittynyt: 21.06.2017 17:11
Paikkakunta: Pilvilinna


Paluu Tarinat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron