Ei verta väkevämpää

Roolipelien pelaamiselle tarkoitettu topic. Voit ilmoittautua mukaan peleihin Roolipelilomakkeet ja -keskustelut -osiossa.

Re: Ei verta väkevämpää

ViestiKirjoittaja Cia » 27.06.2017 18:07

Marcella Calloway

Pinsettien napsuttaminen oli hauskaa ja toi tunnelmaa bileisiimme. Bileet olivat kuitenkin aika tylsät, kun niissä oli vain me kaksi. Harmikseni musiikki loppui Lukaksen ottaessa pinsetit minulta, alkaen itse napsuttamaan niitä, mutta lopetti sen kuitenkin liian pian. "Hanki ite paremmat soittimet jos noi ei kelpaa", sanoin valittavalla äänelläni. Yritin aina olla kohtelias vieraille, ja siksen joutunut käyttämään sitä äänenpainotusta kuin harvoin. Tajusin etten ollut tänään ollut kovinkaan kohtelias vieraille, Greylle olin sanonut etten pitänyt hänestä suoraan ja Lukas... tuskin oli kovin kohteliasta vetää häntä vetämään jotain lääkkeitä varastoon? Ei Lukaskaan tosin kohtelias ollut, nipistäessään minua yhtäkkiä poskeen. "Au", sanahdin hieroen kädellä poskeani. "Miks sä noin teit?" kysyin, yrittäen pitää kasvoillani mököttävän ilmeen, mutta epäilemättäkin Lukas huomasi kuinka pahasti yritin naurua pidätellä.
Huoneen pahaan hajuun ja keltaiseen valoon alkoi jo tottumaan, enkä enään niihin kiinnittänytkään huomiota lainkaan. Siellä haisi oikeastaan yhtä pahalle kuin sellissäni, jota en tosin halunnut miettiä sillä hetkellä sekuntiakaan. Koko erottuvaksi muuttuminen oli täyttä multaa, ja tekisin oikeasti mitä vain ollakseni normaali. En voinut sille kuitenkaan mitään, että oikeasti nautin pitää hauskaa jonkun lähes ikäiseni kanssa, viettäessäni viime vuodet jutellen vain aikuisille.
~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~

~
Cia
Yksisarvisten akoluutti
Yksisarvisten akoluutti

ViestiKirjoittaja zen » 28.06.2017 00:22

ART NICHOLSON

Tumma mies katsoi vain hiljaa sivusta kun naiset esittäytyivät toisilleen, mutta nyökkäsi kuitenkin ystävällisen tervehdyksen Novalle, joka hetkeksi otti katsekontaktin myös häneen. Olihan se hyvä tavata työtoverit hyvissä ajoin ja vaihtaa nimet samalla, jottei tule myöhemmin sen suhteen lainkaan ongelmia - tietysti ottaen huomioon, ettei kaikilla tainnut hyvä nimimuisti olla. Ainakin kun kerran ihmisen tapaa, myös muistaa hänet tavanneensa. Nova vaikutti naiselta, joka kiinnittäisi paljon huomiota itseensä, mutta oli silti kaukana siitä.
Novan poistuttua paikalta kopisevin korkokenkineen Art käänsi katseensa takaisin Roseen ja väläytti tuolle lohduttavan hymyn kasvoillaan.
"Tunnet olosi varmasti pian kotoisemmaksi, onhan työporukka täällä hyvin yhteistyökykyistä", hän kertoi ja asetti kätensä rennosti valkoisen tutkijantakin taskuihin ja tunsi avaimet toisessa taskussaan.
"Nova saattaa olla toisinaan hieman vähäpuheinen, mutta hän on todella mukava."
Totta puhuen Art ei itse ollut sen syvällisemmin Novaan tutustunut, vaikka olikin työn puolesta hyvissä väleissä hänen kanssaan - on toki tullut paljon juteltua, muttei tuskin kumpikaan tuntenut toisiaan ystävätasolla, tai niin Art ainakin itse koki. Portaikon loppu tuntui jälleen tyhjemmältä Novan poistuttua, katsoi Art sitten suuntaan tai toiseen; oleskeluhuoneen suunnasta tuntui ainakin kuuluvan juttelun ääntä, mikä ei kiellettyäkään ollut erottuvien keskuudessa. Raine vaikutti viihtyvän hyvin tutkittavien parissa, ei mitään valittamista siinäkään. Jokainen tavallaan.
zen
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Camile » 28.06.2017 08:03

Rose Collins
"Olet varmaankin uusi tutkija, tervetuloa laitokseemme. Toivottavasti viihdyt työssäsi täällä, uusia tutkijoita onkin kaivattu" Nova vielä sanoi johon nyökkäsin hieman huomaamattomasti jotain myönteisen tapaista. Nova vaikutti mukavalta, tähän asti oikeastaan kaikki vaikuttivat, johtuen kuitenkin siitä, etten vielä ollut tavanut kuin muutaman henkilön. "Hei sitten" Nova vielä hyvästeli ja jatkoi matkaansa tarjotin käsissään. Muuallakin nähtävästi pystyi syömään mietin kuitenkin pian huomaten Artin katsovan minuun päin hymyillen. "Tunnet olosi varmasti pian kotoisemmaksi, onhan työporukka täällä hyvin yhteistyökykyistä" hymyilin hänelle pienesti takaisin toivoen tämän pitävän paikkaansa, vaikka tutkijat olisivatkin mukavia, millaisiahan tutkittavat sitten olisivat, entä muu henkilökunta? Art vielä selvensi, kuinka Nova voi olla hieman vähäpuheinen, mutta mukava, kuulosti oikeastaan hieman minulta ajattelin vilkaisten ympärilleni.
"Hän tosiaan vaikuttaa mukavalta, sinä myös, öh tai oikeastaan kaikki ketkä nyt olen kerennyt tavata" totesin hieman kömpelösti hymyillen. Käänsin katseeni takaisin Artiin, joka vaikutti tutkivan ympäristöään ajatuksissaan, täällä oli kyllä hieman hiljaisempaa.
"Jatketaanko muuten matkaa keittiöön?" kysyin vielä hymy huulillani. Millaistahan ruoka on täällä, ei kuitenkaan mitään sen erikoisempaa arvelin. Eihän tämä paikkakaan sen erikoisempi ollut, vaikkakin se tuntui hyvä tasoiselta tutkimuslaitokseksi.
Kuva
Camile
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Echo » 28.06.2017 17:13

William "Will" Nightray

Ristin käteni ja pöyräytin silmiäni tytölle, vaikkei hän sitä näkekään. Minua ei kiinnosta lainkaan hänen uniongelmansa, vaikka kysymykseni saattoi antaa sellaisen kuvan. Tytön ongelmien kuunteleminen ja tulkitseminen ei kuulu työhöni.
Sinänsä Torin suhteen keksisin kaikkea "hauskaa" hänen ollessaan sokea. Jotenkin sokeuden hyödyntäminen sai luovuuteni valloille, mutta toisaalta hän vaikutti aivan liian helpolta ja tylsältä. Halusin jonkunlaista haastetta. Uppouduin hetkeksi taas turhankin hullun mielikuvitekseni valtaan. Mitä kaikkea hauskaa siellä erityisselleissä keksisikään, pelkkä ajatus loi pienen huvittuneen virneen kasvoilleni.
"Älä nuku enää käytävällä. Olet vain muiden tiellä ja aiheutat siten itsellesi ja muille ongelmia", pyyhin virneen pois kasvoiltani ja uskoin tytölle menevän viestin perille pelkästään sanomalla, jonka jälkeen otan muutaman askeleen pois päin tytöstä tarkoituksena siis lähteä.
Echo
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Raion » 28.06.2017 18:15

Tori Razton

Jotenkin hän alkoi epäilytämään minua kun värikin oli sekavan oloisia, William suuniteli siis jotain kai mielessään.
"Älä nuku enää käytävällä. Olet vain muiden tiellä ja aiheutat siten itsellesi ja muille ongelmia" sanoin minulle suoraan että asiasta joka joo ymmärtää että en saisi nukkua tässä, myös hän otti muutaman askeleen taakse päin varmaan aikessa lähteä. "Kuules halinalle! Tiedän että se voi tuottaa mutta täällä ei ole ketään MINUN lisäksi! tai no sinä mutta voiko sinua ees laskea?! Ja mitään väriin tulee niin olet sekava nautia!! Kyllä kuulit oikein sekava nautia! Eikö sun pitäisi hävettä että nautit jostain pahasta?!" siinä hetkennä kun sanoi se tuntu hyvältä ja posket tuntuivat lämpimiltä huudon ansiota, mutta mikä minuun meni en yleennäsä huua tai ole ilkeä keneäkään kohtaan, halusin vain että asiani tulee perille. se oli kyllä sekavaa puhetta mitä sanoi mutta en voinu muuta. Uskon että William on vihainen tai sitten ei? En tiedä mutta itse en osaisi sanoa mitään, onhan minulle huuettu samoin mutta olen vaan niin tyhmä sanomaan takaisin, mutta sen on vaan hyvä asia kai?
Kuva
Raion
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Hiromi » 28.06.2017 19:11

BONVILIO "BOV" CRÉSIE ei kuullut enää ääniä käytävältä, joten hän salli itselleen luvan rentoutua edes hieman. Mies hengitti syvään tyynyään vasten, puristaen sitä edelleen otteessaan. Hän piti silmiään hetken kiinni, yrittäen saada unta kuten hetki sitten, ennen kuin tuli häirityksi. Uni ei kuitenkaan suostunut tulemaan, eikä mies ollut kovinkaan tyytyväinen yrityksensä lopputulokseen.

Bonvilio huokaisi, avasi silmänsä ja antoi katseensa harhailla huoneen poikki, tutkien sen jokaisen nurkan ja yksityiskohdan. Selli oli kaukana ylellisyyksistä, mutta ainakin oli sänky. Se oli pääasia.

Vieraalta tuoksuvat lakanat eivät saaneet Bonviliota vaipumaan uneen, joten mies nousi istumaan sänkynsä päälle. Pitkät ruskeat hiukset valuivat epämiellyttävästi Bonvilion hartioille, joten päättipä mies letittää hiuksensa yhdelle, löysästi olan yli kulkevalle letille.* Sen tekeminen vaati keskittymistä ja aikaa, jota mies tarvitsi juuri nyt, saadakseen ajatuksensa pois ankeasta todellisuudesta.

--------
*Vähänku sellanen frozen Elsan letti c:
Kuva
Hiromi
Kaartikokelas
Kaartikokelas

ViestiKirjoittaja Sierra » 29.06.2017 01:54

Julian Schwarz

Grey kertoi vastauksekseen matkan vuorille. Sehän varmaan olisi mukavaa, vaikken olekaan vuorilla ikinä niin kunnolla ollutkaan. Hän kysyi minulta omaa vastaustani.

"Minä? .. En ole miettinyt asiaa niin. Kai minä vaan olisin ulkona koko päivän, nauttien mahdollisesta auringosta ja ulkoilmasta. Täällä sitä kun ei niin saa nauttia, koska olemme täällä kuten linnut häkissä," vastaan. Olisin voinut kertoa romaanin siitä minkälaista täällä lukkojen takana on olla omasta näkökulmastani, mutta en viitsinyt. Katselen hiukan ympärilleni, vaikkei samoissa harmaissa seinissä mitään katsomista olekaan.
we’ve found our destiny
Sierra
Kaartin sotilas
Kaartin sotilas

ViestiKirjoittaja Wind » 29.06.2017 02:56

Grey Rivaille

Julianin vertaus lintuihin sai Greyn miettimään. Vertaus kyllä piti paikkansa, mutta hän ei voinut luokitella itseään "linnuksi". Se kuulosti aika puhtaalta ja viattomalta, joita hän ei varmaan ikinä käyttäisi kuvaillessaan itseään. Ei ainakaan kaiken sen jälkeen, mitä on tapahtunut paljastuttuaan erottuvaksi. Ehkä myös ennen sitä hän ei voinut käyttää noita sanoja muutaman muun muassa. Hän tunsi häpeän kipuvan esille, jonka hän peitti perusilmeellään Julianilta.

Käveltyään hiljaa jonkin aikaa etsien Toria, jonka pitämä kolina oli hiljentynyt jokin aika sitten, Grey kuuli tämän huutavan. Hän otti Juliania kädestä, jottei tämä jäisi jälkeen, ja hölkkäsi nurkan viereen. Hän katsoi viereiselle käytävälle ja näki Torin ja Willin. Hänellä oli paha aavistus koko asiasta. "Voisitko pysyä tässä? Tämä ei varmaankaan tiedä hyvää enkä halua, että sinä joudut mukaan. Jos aavistukseni osuu oikeaan, ota Tori ja lähde," hän sanoi ja lähti hiljaa kävelemään kohti kaksikkoa.

//olkaa hyvä näin kolmelta aamuyöstä, laadusta en tiedä.
Kuva
Wind
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Echo » 29.06.2017 15:34

William "Will" Nightray

Pysäytin askeleeni tytön alkaessa huutamaan minulle. Hänen tunnetilansa vaihtui kuin sormien napsautuksesta, enkä häneltä olisi uskonut tuollaista reaktiota, vaikka olinkin normaalia ystävällisempi hänelle. Kärsivällisesti pidin katseeni tytössä kulmaa nostaen odottaen hänen saavansa saarnansa loppuun. Tuota halinalle kommenttia jäin kyllä ihmettelemään. Normaalisti pitäisin vastarintaan noususta, mutta tuo tuntui säälittävältä yritykseltä. Minulla oli jo suunitelmissa läpsäistä tyttöä kasvoille, mutta käteni pysähtyi kuullessani askelia. Tunnistettuani tulijat Greyksi ja Juliaksi, annan käteni vain läpsäistä Toria toiselle poskelle(?). En kumminkaan ihmeellisen kovaan, mutta näyttävästi. En yleensäkkään käyttäynyt väkivaltaisesti jos paikalla oli yleisöä, mutta kyseessä oli järkevä syinen läpsäisy, ja toimipahan Tori esimerkkinä muille miten ei toimia. Jos sanat eivät menneet perille niin täytyi ottaa järemmät keinot käsiin.
"Älä korota ääntäsi minulle, tai varsinkaan väitä vastaan jos annan yksinkertaiset ohjeet miten toimia", kerroin suhteellisen viileän neutraaliin sävyyn pyyhkäisten tummat etuhiukset pois silmiltäni.
"Jos sääntöjä rikkoo tai käyttäytyy muuten kapinallisesti, seuraa rangaistus-...", selitän tytölle ristien käteni rintakehälleni, jonka jälkeen käänsin katseeni Greyhin pieni virne kasvoillani jatkaen vielä: "Vai mitä Grey?".
Viimeksi muokannut Echo päivämäärä 29.06.2017 18:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Echo
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja zen » 29.06.2017 15:35

LUKAS

Marcellan reaktio oli hieman erilainen, mitä Lukas oli odottanut; poika kuitenkin aluksi vain naurahti vastaukseksi toisen kysymykseen ja heitti kädessään olevat pinsetit toiselle puolelle varastoa, lattiallehan ne kuului muutenkin. Parempi siellä kuin hyödyttömänä soittimena. Hän jäi hetkeksi katselemaan varaston koleaa ulkonäköä - normaali varastohan se oli, mutta kun muisti mihin rakennukseen se kuului, ei sitä kohtaan kovin lämpimästi voinut ajatella. Mitähän tapahtuisi, jos kaikki täällä hajotettaisiin? Keskeytyisivätkö kaikki tutkimukset, mihin ikinä liittyen niitä tehtiinkään? Lukaksen sinertävien silmien katse palautui takaisin vastapäätä istuvaan Marcellaan.
"Koska halusin", hän vihdoin totesi vastauksena, kasvoillaan jälleen leveä hymy. Oli harvinaista, että hän viihtyi näin hyvin jonku muun seurassa, oli sitten kyseessä pelkkä lääkkeiden vaikutus tai ei - välttelihän hän yleensä muiden seuraa, vaikka hyväksyykin muiden aloitteen ystävyydestä, kuten tässäkin tilanteessa oli tapahtunut. Lukas jopa tunsi tällä kertaa pienen pientä kiitollisuutta, että Marcella oli tullut hänelle puhumaan, eihän nyt kukaan haluaisi ypöyksin tuntemattomassa laitoksessa olla, paikan luonteesta puhumattakaan. Hän oli kyllä kieltämättä kiusallista seuraa jutella, joten hän pysyi vain hiljaa sanomatta mitään enempää. Hän laski jälleen katseensa lattialla edessään lojuviin tavaroihin ja tutki niitä sormiensa otteessa käännellen.
zen
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Raion » 29.06.2017 17:34

Tori Razton

William läpsäyti minua poskelle, se ei kyllä tuntunut missään vaikka jonkilainen jälki varmaan tulee, mutta en nää sitä niin mua ei haitaa. Minua on lyöty monta kertaa poskelle, selkään ja mahaan pienenä en tunne enään siinä suhteen kipua tuosta perhosen kosketuksesta.
"Älä korota ääntäsi minulle, tai varsinkaan väitä vastaan jos annan yksinkertaiset ohjeet miten toimia", Jotenkin hän oli netraalin ja ärtyneen punaisen sekotus, eli hän oli ärtynyt mutta ei ollukaan "Jos sääntöjä rikkoo tai käyttäytyy muuten kapinallisesti, seuraa rangaistus-..." William sanomis hetkellä huomaan että kaksi hahmo tulee Williamin takaa, toinen heistä taitaa olla surulinen tai jotain semmosta "Vai mitä Grey?" merensininen hahmo olikin Grey, jotenkin heillä taitaa olla yhteinen historia, voisin autaa hänet tästä tilaantesta pois kun itse minä tämän aloitin "Luuletko muka että sun lyönti sattu? taidat olla väärässä tuo tuntu vain silti että joku olisi vaan silitänyt poskelle. Ja mitä sääntöihin on totta että sääntöjä kuuluu totella mutta olemme täällä vankaina loppu ikäämme kuin linnut pienessä häkissä, joten onko sillä mitään väliä?" sanoin rauhasilla äänelläni äskeisen tilanteen rauhoitamiseksi että tästä ei alkaisi mikään vuosi sadan sotaa. kävelin vähän matkaa eteen päin sanoaksei loppuun asian "Uhreja me tässä kaikki ollaan kun olemme täällä, vapaus on vaan pelkkä haave joka ei tuu koskaan toteutumaan, ja tämä pätee sinun kohalla William! olet ikuisesti meidän vankina" Sain asiani sanotua ja olen tyytyväinen siihen! jos minua rangaistaan niin saihan ainakin teisen mitä kuin ei uskaltaisi sanoa ääneen.
Viimeksi muokannut Raion päivämäärä 29.06.2017 20:26, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Raion
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Benkku » 29.06.2017 19:21

[center]Raine Malcalm
[/center]

Odottaessani Oprahin vastausta hätkähdin kuullessani tutun äänen kaikuvan käytäviltä. "...Tori..?"
Nousin nopeasti ylös ja ilmeeni muuttui hieman enemmän vakavemmaksi. Käänsin katseeni nopeasti vielä edessäni ruokailevan punatukkaisen erivärisiin silmiin, "Anteeksi, mutta minun täytyy mennä.." sanoin topakasti ja kiersin pöydän ympäri, suunnaten portaikkoa kohti. Kuuntelin samalla, mistä suunnasta äänet tulivat. Näyttivät tulevan toisesta kerroksesta..

Kiihdytin vauhtiani noustessani portaat ylös. 'Mihin ihmeeseen hän on sotkenut itsensä...?!'
Käännyin nurkan taa ja aloin hahmottaa neljä ihmistä. Julian oli seinää vasten, liekö hänkin vasta saapunut, ja pienen matkan päässä Grey, Tori ja..... William?

"Mitä ihmettä täällä tapahtuu." korotin ääntäni sen verran, että hekin kuulisivat. Saapuessani lähemmäs katsahdin Toriin päin ja huomasin jotain hänen poskessaan. Oliko tuo.... läimäytyksestä tullut jälki? Käännyin katsomaan Williamia kysyvästi, ristien käteni "Will, mitä tämä merkitsee?"
Kuva
Benkku
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Wind » 29.06.2017 22:25

Grey Rivaille

Grey ei ollut yllättynyt kun Will läimäytti Toria poskelle. Olihan tämä häntä heitellyt pitkin seiniä. Mutta se, joka pisti kylmät väreet hänen selkäänsä, oli Willin kysymys sääntöjen rikkomisen selityksen jälkeen: "Vai mitä Grey?" Hän ei heti vastannut vaan kuunteli Torin kunnoitettavaa puhumista. Tämä käveli lähemmäs heitä kahta, joten hän nosti kätensä Torin eteen ja siirtyi heidän kahden väliin ihan varmuuden vuoksi.

Grey nyt rauhallisesti vastasi Willille sanoen: "Tiedät, etten tee enää sellaista." Häm olisi kysynyt Torilta, oliko tämä kunnossa, mutta Rainen korotettu ääni esti häntä.
Kuva
Wind
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

ViestiKirjoittaja Echo » 30.06.2017 00:22

William "Will" Nightray

Purin hampaitani yhteen tytön väittäessä ettei läpsäisy tuntunut missään, olin lähellä tehdä saman tempun uudestaan ja huomattavasti kovemmin, kunnes Grey astui väliimme, ja hyvä, että sentään hänelle säännöt ovat jäännet päähän. En saannut edes tilaisuutta jatkaa väittelyä, tai ei mielestäni väittelyssä ollut mitään ideakaan, sillä en tajunnut täysin tytön puheiden pointteja. Kuten hän sanoi, he olisivat täällä todennäköisesti loppuikänsä hieman niinkuin vankeina, joten olisi hyvä aika tottua talon tavoille. Tori kutsui minua vangiksi, ehei, en minä ollut se, joka täällä kurjuudessa eli. Minä nautin työstäni katsoa heidän päivä päivältä menettävän lisää inhimillisyydestään.
Meidät kaikki kumminkin hiljentää toinen vartija Raine kantavalla äänellään ja kysyi minulta mitä kaikki tämä merkitsi, jonka jälkeen huokaisen valmistautuen selittämään kaiken.
"Nuori neiti Razton alkoi huutamaan ja melkein sekoamaan yrittäessäni sivistää häntä täällä olevista yksinkertaisista säännöistä", aloin kertaamaan tapahtumia pidellen käsiäni rennosti taskuissani niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ei tässä ollut mitään niin vakavaa miellestäni. "Toivoin pienen läpsäytyksen palauttavan hänet maan pinnalle", jatkan vielä lopettaen hieman pettyneeseen äänensävyyn viitaten siihen, että läpsäytyksestä huolimatta hän jatkoi huutamista. Tuollaiset mielenalan vaihtelut ja yllättävät käytävälle nukahtelut eivät ole terveitä, mielelläni toimittaisin tytön vaikkapa hullujen huoneelle, mutta tämä tuskin olisi paras tilaisuus idealleni. Hänestä tuli nyt vain rasittava mielestäni. Lopetin 'puheeni' katsoen hieman kysyvästi Greytä, ei hänen tarvitsisi seisoa välissämme. Ei tästä mitään kissatappelua ole syttymässä... Ehkä vain kerran saatan lyödä vielä.
Echo
Trendi-teini
Trendi-teini

ViestiKirjoittaja Raion » 30.06.2017 00:56

Tori Razton

Huomasin Greyn merensinisen käden lähelle varmaan osoitaakseen että pysyisin kaukana. Myös kuulin Rainen äänen kantautuvan "voi ei..." ajatelin mielessäni oliko ihan pakko tulla just nyt?
Raine näyti olevan huolissaan ihan turhasta, minähän tämän sodan aloitin, enkä ollut järkevä joka lopetti sitä. William seliti sen saman huuto session että melkein sekosin, joo myönän että se on totta mutta sen tään osa hillitä itseni kuin tuo halinalle joka vaan sivelee poskia. Mutta hän jatkoi että pieni lyönti opetaisi minut tavoille ja samalla hän kuulosti että värikin oli pettyneen oloinen. Vähän outoa kun en yleensä ole tälläinen ketä kohtaan, alan hävetä itseäni henkisesti koska tämä oli liian outoa minulle tekisi mieli itkeä mutta minä pysyn lujana koska halinalle on vierellä ja hänelle en aijo tunteitani näytää. Samalla mietin että varmaan aika moni kuulee tästä jutusta ja alkaa vältelee minua, surullista koska luotamus menee kaikilta jota tunnen tai tiiän, ehkä se on kohtaloni olla yksin pimeässä huoneessa ilman ketään seuranani. Jään hiljaa paikoileen odotamaan mitä tapahtuu, mutta en anna tunteineni näkyä vaikka en tiedä miltä ne näytää.

//Öö tästä tuli yhtä sekava kuin Torin hienosta puheesta XD anteeksi tästä! XD
Kuva
Raion
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija

EdellinenSeuraava

Paluu Roolipelit