Kuulumiset - yleinen pulina

Vapaamuotoinen keskustelu, joka ei liity Beemoovin peleihin.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 23.06.2017 13:16

Syksyllä jatkuu sosionomi-koulutus opinnäytetyön tekemisen muodossa. En ole vielä ihan satavarma, mistä omani kirjoitan, mutta todennäköisimmin mediakasvatuksesta päiväkod(e)issa jollain tavalla. Jotain varhaiskasvatukseen liittyvää kuitenkin.

Opparin lisäksi minulla on syksyllä japanin alkeiskurssi, koska vielä uupuu pikkuisen valinnaisten opintojen opintopisteitä.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Dajuturna » 23.06.2017 18:10

Opiskelen ruotsin ja viron opettajaksi, ja syksyllä pyörähtää käyntiin jo... siis vasta toinen (:D) vuosi. Pääsen syventymään paremmin viroon ja odotan innolla myös ruotsinopettajan opintoihin kuuluvaa islantia. Kansalaisopistossa olisi tarkoitus jatkaa japania.
.

Kuva

.
Avatar
Dajuturna
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.05.2017 08:55

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 26.06.2017 13:24

Mites ihmisten juhannukset meni? :)

Itse en tehnyt mitään ihmeellistä, olin vain kotona Morrowindia pelaamassa ja animea katsomassa, paitsi lauantaina menin siskolleni, ja meitä oli viisi (minä, sisko, siskon poikaystävä, kämppis ja yks kaveri) katsomassa Rick and Mortya ja pelaamassa Game of Thrones -lautapeliä :D Tehtiin tortilloja kans. Peli oli haastava mutta hauska. Ja sain olla Lannisterit, niin kaikki oli hyvin :D Peli ei kyllä mulla mennyt kovin hyvin (sain köniini tosi monta kertaa), mutta ainakin mulla oli hauskaa. Ja joskus puoli yhdeltä yöllä ei mun taktikointikyvyt yms. kovin kummoisessa terässä ole.

Nyt oon kyllä ollut ihan poikki seuraavat päivät. Nytkin sellainen olo, että olisin nukkunut kolme tuntia enkä kymmenen OTL
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Dajuturna » 27.06.2017 18:25

^ Kuulostaa leppoisalta juhannukselta!

Pakko myöntää, että tajusin vasta perjantai-iltana että juhannushan oli silloin... Olin luullut että sunnuntaina. Olen todella huono juhlapäivien kanssa koska en vietä paljon mitään :D
.

Kuva

.
Avatar
Dajuturna
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.05.2017 08:55

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Cairnye » 28.06.2017 01:13

Meni hyvin juhannuksen
Avatar
Cairnye
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 93
Liittynyt: 20.05.2017 20:36

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 28.06.2017 07:10

Tylsästi meni juhannus :D Lähdin taas avopuolison ystävän mökille, koska hänen toisen ystävänsä tyttöystävä (joka on nykyään munkin kaveri) ei halunnut mennä yksin. Sosiaalinen kiintiö oli sen verran täynnä, ettei ruotsinkielinen porukka olisi jaksanut innostaa. Kaverikin mietti koko illan miksi edes tuli, joten sekin vei tunnelmaa. Lisäksi olin kuski, ajeltiin siten yöllä takas kotiin. Ajomatka oli melkein paras osuus, hoilattiin suomihittejä koko matka ja liikennettä oli ihanan vähän :)
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Mokka » 30.06.2017 12:41

Ajattelin tunkea nenäni nyt tänne :3 Moi!

Ollu tässä pari päivää tosi yksininen olo. Poikaystävä on suviseuroissa, ja mulla ei oo oikein ketään kenen kanssa jutella. Oon piirtänyt tässä, ja kironnut läppäriä, kun ei vaan suostu toimimaa :/ syöpä ei ole kaukana. Onneksi on rippirahaa 500€, joilla voisin ostaa uuden <3 saisin piirtopöydänkin sitten toimimaan.

Ahdistaa jo nyt koulujen alkaminen :/ ei mulla ole kuin yhdeksäs luokka jäljellä, mutta se että kasi meni penkin alle, kun jaksaminen mihinkään ei riittänyt, alkaa pelottaa jatko-opiskelun kannalta.
Mokka
Turisti
Turisti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 21.05.2017 19:51

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Dajuturna » 02.07.2017 14:25

Mokka | Ikävä kuulla, että sulla on hankaluuksia koulun kanssa :c Toivottavasti jaksat ensi vuonna paremmin.
Toisaalta monella ihmisellä ei olisi tarpeen kiirehtiä, eikä opintoja tarvitse saada tehtyä nopeimmassa mahdollisessa aikataulussa. Jos opiskelu ei onnistu tietyssä vaiheessa, voi keskittyä siihen sitten kun voimia taas riittää. Ymmärrän tosin sen, että esim. raha-asiat voivat synnyttää perustellun tarpeen edetä nopeasti.
Oikein paljon tsemppiä sulle!
.

Kuva

.
Avatar
Dajuturna
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.05.2017 08:55

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 06.07.2017 18:38

Kyllä tuo kesäsää on ihmeellistä :D Ensin on vilpoinen ja tuulee, sitten tihkuu, yhtäkkiä paistaa aurinko ja tulee ihan kuuma, sitten taas hirveä tuuli ja pilviä ja vesipisaroita. Ja aurinkoa.

Ei ainakaan tule tylsä ulkona ihan vain jo sään takia.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 18.07.2017 21:08

Hyh, olen tämän kuun töissä ja toista kertaa jo kipeänä. Viikko sitten oksennustaudissa ja nyt flunssassa.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Dajuturna » 19.07.2017 14:14

Sasandora | Yhhyh, inhottava tautiputki. Tsemppiä!
.

Kuva

.
Avatar
Dajuturna
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.05.2017 08:55

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Cairnye » 19.07.2017 23:43

Mitä kuuluu?
Avatar
Cairnye
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 93
Liittynyt: 20.05.2017 20:36

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 20.07.2017 18:57

Minä oon ollut eilisestä lähtien mahataudissa -.- Kuumettakin on ollut. Tänäänkin olen vain makoillut koko päivän sängyssä lepäillen ja torkkuen, kun muuhun ei energia riitä. Nyt kuitenkin päätin olla vähän aikaa pystyssä (raahauduin koneelle oikein XD), että saisin yöllä paremmin nukuttua. Onneks olen jo paranemaan päin, nytkin tekee mieli suklaamuffineja :'D Vähän on tosin sellainen tunne, ettei maha kestäisi vielä sitä. En oo tänään syönyt kuin muutaman mehujään ja lautasellisen kaurapuuroa, alkaa tulla nälkä. En vain tiedä, mitä sitä oikein uskaltaisi syödä ilman, että maha alkaa heittämään taas kärrynpyörää. Pitäis ehkä ottaa lisää puuroa.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 24.07.2017 16:22

Eiköhän tää flunssa ala tästä nujertumaan. Kurkku ei onneksi ole enää kipeä ja äänikin alkaa olla taas normaali. Asiakaspalvelu-alalla vähän huono, kun ei ääni oikein meinaa kulkea. :?

Tsemppiä Larjus mahatautiin!
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Kuulumiset - yleinen pulina

ViestiKirjoittaja zephrya » 26.07.2017 11:25

Okei tulen tänne aika myöhään, mutta halusin tulla ensinnäkin moikkamaan kaikkia, eli terve!
Minulla on ollut viimeaikoina hiukan lämpöä, mutta ei mitään vakavempaa, pikaisia paranemisia kaikille sairastaville ^_^ Mä olen oikeasti miettinyt, että minne kesä oikein meni :0 Minulla alkaa ymmärtääkseni jo ensiviikolla koulu (Pääsin toiselle vuosiluokalle ammattikoulussa, vaikka muutamat tehtävät ovatkin vielä hiukan kesken :D ) ja tuntuu siltä, että kesäloma vasta alkoi - Tosin töissä ajankulua ei yleensä huomaa :lol: .
Avatar
zephrya
Turisti
Turisti
 
Viestit: 2
Liittynyt: 05.07.2017 09:37

EdellinenSeuraava

Paluu Kahvila

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron