Trendi-pulina

Vapaamuotoinen keskustelu Miss Muotitähdestä.

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 18.06.2017 13:12

Wow, onnea! Itse olen tasolla 83 ja sillä aion pysyä, kunnes alennukset ovat vähintään -40%. Tosin kyllähän minä edellisessäkin viestissä vannoin odottavani aleja, mutta kuinkas sitten kävikään... Elokuussa ostan sitten kaikki mahdolliset, tulevilla tasoilla tarvittavat vaatteet ja tavarat , niin pääsee myöhemmin etenemään edullisesti :)

Jännityksellä odotan tämän vuoden Nuottijahtiasua!
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Andawarudoichi » 28.06.2017 23:11

Mukavaa, että alennukset ovat viimeinkin saapuneet niin kehtaa kohta uusia ne starakuvat ja ostella tasovaatteita. Eikös noita alennuksia ole tullut neljässä asteessa vai muistelenko väärin? Vai vaihteleeko se?
Avatar
Andawarudoichi
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 25.05.2017 23:38

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 29.06.2017 13:34

Kyllä niitä useampia on aina tullut, tosin tarkkaa määrää en muista.

Itselleni näistä aleista ei ole nyt paljon iloa. Starakuvat on kaikki hankittu, tasotehtävät suoritettu ja uusien vaatteidenkaan hankkiminen ei innosta. Liikaa vaatteita muutenkin :P Mutta voishan sitä ruokaa ainakin hamstrata jossain välissä vähän talteen, se kun on nyt suunnilleen ainoa menoerä.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Andawarudoichi » 17.07.2017 22:08

Höh, 30% ale näköjään kestänyt pidempään ja kestääkin näköjään ens kuuhun saakka. Ei taida olla sen suurempia alennuksia tulossa.

Aloitinpa viimeinkin uusimaan starakuviani, mutta meni motivaatio muutaman kuvan jälkeen kun huomasin, että osa muuttamistani kuvista on muuttunut itsestään sitä myöten mitä olen taas mennyt vaatehuoneeseen vaihtamaan vaatteita ja korvaamaan seuraavaa starakuvaa uusilla ryysyillä. Eikä todellakaan kiinnosta yrittää selittää tätä asiaa englanniksi tukeen, joten antaapa sitten olla. Voi olla, että yritän muuttaa noita asuja kuviin pidemmillä aikaväleillä, mutta jos sekään ei auta ni taitaa loppua sähellys tähän ja olen ikuisesti häiriintynyt epätäydellisyydestä starakuvissani samalla tavalla kuin yhdestä FlirttiStoorin tapahtumakuvasta kun menin avaamaan joulukalenterin luukun väärännäköisellä hahmolla.
Avatar
Andawarudoichi
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 25.05.2017 23:38

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 17.07.2017 23:20

Kyllä aleprosentti varmasti kasvaa vielä :) Kaupan puolella olevat päivämäärät kuvaavat vain koko alennusmyynnin aikataulua. Luultavasti huomenna tai ylihuomenn on luvassa 2. alennus. Viimeinen tulee sitten muutamaa päivää ennen alen loppua.

Itse olen edennyt tasolle 99 asti ja napsinut ison kasan starakuvia. Nyt odottelen seuraavaa alennusta, sen verran isot ostokset taas edessä.

P.S Tuo kuvien vaihtuminen on todellakin rasittavaa! Mulla se loppui onneksi jo ekan viikon aikana, joten uskallaudun varmaan uusimisrumbaan sitten kun alennus on -60%.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 20.07.2017 18:52

Nyt on tullut 40 %:n alennukset kauppoihin. Pitäisi ehkä katsella, joskos ostaisi taas jotain. Aleja olisi kiva hyödyntyää starakuvien kanssa, mutta mulla on jo kaikki perusstarakuvat... :/ Mutta ehkä sitä suuremmalla syyllä pitäisi ostaa joku kiva asu.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Andawarudoichi » 21.07.2017 18:24

Kappas, niin näyttää olevankin kokonaisen alennusmyyntiajan päivämäärä. :_D Todella hämmentävästi ilmaistu tuo!

Minulla on vielä vaikka kuinka paljon starakuvia kerättävänä. Tällä hetkellä niitä on koossa 138.

Aiotteko muuten ostaa tai ootteko jo ostanu noita yllätysarkkuja? Oon tähän mennessä ostanu aina kaikista sen kalliimman version, mutta nyt en ole ihan niin varma kehtaanko tuhlata niihin. Varmaan kuitenkin lopulta sorrun...
Avatar
Andawarudoichi
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 25.05.2017 23:38

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 22.07.2017 09:51

Mullakin on aika monta starakuvaa kerättävänä, puolet vasta napattu :D

Itse kommentoinkin aiemmin tänne, mutta poistin kommentin ja vastasin sitten aiheen omaan tapahtumakeskusteluun. Avasin tosiaan kaikki arkut heti kalliimmalla hinnalla, td:ta kun oli ihan mukavasti säästössä (modet saivat läksiäislahjan Suomen version sulkeuduttua). Rakastuin ihan totaallisesti noihin eläimiin <3 Asiaa hieman pohdittuani arvostan myös sitä, että 60% alen tultua voin ostella tasorajoitettuja tuotteita ilman td:n ostamista.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 23.07.2017 11:46

Minäkin pidän niistä arkuista tulleista eläimistä tosi paljon. Etenkin Bastet-asun kanssa tullut pantteri ja sen kaikki versiot ovat tosi hienoja.

Minulla on tällä hetkellä 299 starakuvaa. Sivulla lukisi, että 341 olisi saatavilla (eli multakin puuttuisi vielä 42), mutta niistä ei näköjään mikään ole sellainen normistara, kun bulevardi on aina tyhjillään... :/ paitsi silloin, kun tulee uusia staroja, jolloin siellä on ne, ja sitten taas tyhjää. Jotain tapahtumastaroja siis.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Andawarudoichi » 26.07.2017 20:41

Oho, enhän minä tietenkään muistanut, että niin tosiaan tännehän laitetaan noiden uutisten suomennokset. No, mutta meninpä nyt sitten kuitenkin ostamaan ne arkkujen kalliimmat versiot. XD Sorruin kuin sorruinkin.

Itelläkin ollut nyt kovin tyhjän näköisenä tuo bulevardi. Tulisi nyt niitä staroja kun tarvitsisi ottaa vielä kaksi kuvaa, jotta pääsisin seuraavalle tasolle.
Avatar
Andawarudoichi
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 25.05.2017 23:38

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 07.08.2017 15:53

Ärsyttää. Tasorajoitukset poistavan bonuksen kanssa saa vain 50 % alennusta kaupan tuotteista, vaikka alen pitäisi olla tuo -60%. Olen tekemässä sen verran suuria ostoksia, että 10 % suurempi alennus kyllä tuntuu. Pakko kai vain käyttää myös se -50% ale ja sitten oikeasta alesta kaikki haluamani tuotteet. Toki tuesta voisi saada apua, mutta en uskalla jäädä odottelemaan vastausta, alejen loppuminen kun on niin lähellä.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 25.10.2017 11:15

Missä viipyy Lafin Halloween-matka! Ei jaksaisi enää odottaa...
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Trendi-pulina

ViestiKirjoittaja Larjus » 25.10.2017 12:46

Niinpä... Tosi outoa, kun sitä ei vielä ole avattu :/
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron