Kumppanieläimet

Täällä voit puhua vapaamuotoisesti Eldarya-pelistä muiden foorumilaisten kanssa.

Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Larjus » 21.05.2017 16:44

Keskustelua Eldaryan lukuisista kumppanieläimistä - ja toki siitä omastakin otuksesta.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Mimme » 22.05.2017 11:45

Aloitanpa esittelemällä omat kumppanini, Astrat-Amaratin ja vielä nimeämättömän Draflayelin.

Kuva

Astrat-Amarat on pian aikuinen Lovigis - tarvitaan enää vain huominen siirto Ranskaan ja tason nouseminen! :o Tyttöjen tuuri on 308, ja heidän erikoisalaansa ovat paikatut nallekarhut ja irisoiva hiekka. Kappa-sinettejä ja vettä neidit eivät oikein haluaisi tuoda matkoilta, joten niistä on ainainen pula.

Lovigisia ennen kaverina oli Minaloo, ja sitä ennen profiilia koristi Okanya. Lisäksi alkuaikoina kavereina on ollut kartalta löytyviä kumppaneita.

Kuva

Draflayel on 13 päivän ikäinen seikkailija, jolla on vielä jonkin verran matkaa kohti aikuisuutta. Tuuria tytöllä on 311, ja suurena mieltymyksenä elämän esanssi. Draflyelin edeltäjä oli 359 tuuribonuksella varustettu Danalasm. Kaveri pääsee varmasti taas talvella takaisin vierelleni, mutta näin kesällä tyttö saa huilata munassaan :)
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Kaicore » 25.05.2017 22:41

Mulla on hieman kaksijakoiset fiilikset Cheadistani (jolle en vieläkään ole keksinyt nimeä, sori T.T ). Toisaalta sillä on hyvä tuuri, mutta se on aika... jännä... Tekisi mieli hautoa tuo pääsiäisenä saatu otus, mutta tällä hetkellä se veisi liikaa aikaa ja maanaa :P Joskus mietin myös tuovani takaisin aloituskumppanini, Coretan (Becola) koska se nyt vaan on niin symppis, mutta sitten muistan että haluan vaatteita ja resursseja :'D Sori kulta, joudut siellä munassa huilaamaan vielä jonkin aikaa.
Kuva
Kaicore
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 27
Liittynyt: 22.05.2017 09:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Mimme » 26.05.2017 09:56

Ah, Amara-Astratin tuuribonus nousi kehittymisen myötä +367:ään!
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Larjus » 26.05.2017 12:03

Kuva
Minun kumppanini on Ciralak-naaras, nimeltään Bakeneko. Täysikasvuinen se on ollut jo 65 päivää (poikasena se oli kaaaauan, koska jaksojen vähyyden takia kehitykseen vaadittua tasoa ei ensin ollut). Poikasena Bakenekon tuuri oli +299, nyt se on +337. Ostin Bakenekon halloweetapahtuman aikaan kaupasta, koska himoitsin legendaarista kumppania. Ciralak oli ihan hyvä diili, koska sillä hyvän tuurin lisäksi paljon energiaa. Vaikka minulla onkin nyt paljon muita kumppaneita, joita periaatteessa haluaisin kokeilla, olen niin kiintynyt kattiini ja sen energiamäärään (muilla legendaarisillakaan, joita minulla on, ei taida niin suurta olla), että tuskin teen vaihtoa piiitkään aikaan. Bakeneko on myös ollut ihan lyömätön tapahtumien aikaan, se on tuonut minulle paljon kaikkea kivaa (ja vähemmän kivaa :'D).
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Pihka » 26.05.2017 12:13

Kuva

Miulla on tällä hetkellä kumppanina Danalasmini Lovelace tai tutummin ja lyhyemmin Lacey. Tuuribonus on +368 ja eneragiaa 140. Sain Lovelacen joulutapahtuman viimeisenä päivänä viimeiseltä tutkimusmatkalta. Onneksi kauppatorilla oli myynnissä houkuttimia.
Olen tykännyt Laceystä tosi paljon, ja vaikka välillä tekisikin melkein mieli kokeilla muita kumppaneita, en raaski luopua noin hyvästä tuurista ja energiasta. Jeanylotteen olisin ehkä voinut vaihtaa...
Lacey on tuonut paljon kaikkea kivaa ja on varmasti korvaamaton apu tapahtumakartoilla, kunhan vain niille pääsee. Se tykkää myös törmäillä kumppanieläimiin, erityisesti sellaisiin, joiden houkuttimia minulla ei ole (=Seryphon ;__; )
Lysander
~Se on niin söpö etten mä kestä~
Avatar
Pihka
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 43
Liittynyt: 21.05.2017 14:51

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Lisanna » 26.05.2017 15:49

Mulla on kollikissa-Ciralak jolle olen antanut nimeksi Xenon (olin niin pulassa nimeämisen kanssa että otin lukion taulukkokirjasta alkuaineluettelon auki ja otin jonkun kivalta kuulostavan alkuaineen nimeksi, olen ihan kohtalaisen kiinnostunut kemiasta niin siitä sain sen idean edes ylipäätään päätyä tällaiseen nimeämistapaan :P ). Tuuria oli pentuna +265 ja nyt aikuisena +302, se on aika vähän legendaariselle kumppanille, mutta suuri energiamäärä korvaa tuuria ja on sitä minulle ihan riittävästi kuitenkin.
Tykkään Ciralakista noin ihan esteettisestikin, etten ole vaihtamassa kumppania kuin vasta sitten jos tulevaisuudessa saamme uuden kumppanin jolla on yhtä paljon energiaa (160) ja josta pidän ulkoisesti enemmän kuin Ciralakista.

Ennen Ciralakia mulla oli käytössä +181 tuuribonuksella varustettu Chead-vauva, jota en ehtinyt nimetä ennen kuin myin sen pois. Cheadia ennen käytössä oli aloituskumppanini Niiya-Corko, jolla oli tuuria +26 aikuisena.
Eldarya US: Dynamika Sweet Crush: Dynamika My Candy Love: Dynamika Like a Fashionista: Dynamika

Kuva
Avatar
Lisanna
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 53
Liittynyt: 21.05.2017 14:41

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Mimme » 27.05.2017 09:25

Ciralak olisi kyllä mun unelmakumppani, koska kissat <3 Harmittaa, etten vielä Halloweenin aikaan pelannut aktiivisesti ja tajunnut panostaa kumppaniin. Muutaman kerran olen nähnyt kohtuu edullisen Ciralakin kauppatorilla, mutta silloin mulla ei oo ollu varaa ostaa sitä :( Tuskin on koskaan, sillä mitä enemmän aikaa kuluu, sitä korkeammaksi sen hinta muuttuu. Draflayel on kyllä nätti ja on ihan huippua, että sille saa ruokaa ilmaiseksi/muutamalla maanalla, mutta se on niin pieni...
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Freyel » 27.05.2017 12:01

Minusta Draflayel on suloinen kun se on niin pikkuruinen :D Paras kumppani mitä mulla on ollut tähän mennessä. Siitä en kyllä ihan hevillä luovukkaan c:
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Skialsia » 27.05.2017 13:06

Mun ciralak on ollut nyt 4 päivää aikuinen. En ole vieläkään sitä jasanut nimetä, heh. :D Poikasena sen tuuribonus oli +311, nykyään se on +314... x) Vaikuttavaa, eikö vain? :'D
Kuva
Avatar
Skialsia
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 94
Liittynyt: 20.05.2017 22:16

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Noiru » 28.05.2017 17:30

Kuva

Minulla on Crowmero nimeltä Jedi. Aktiivisia päiviä on 100 ja käynkin sillä aktiivisesti tutkimusmatkoilla. Tuuri on vaivaiset 77% ja haluaisin kumppanin, jolla on parempi tuuri :/ Tuskin sellaista kuitenkin tulen saamaan kun samalla maanaamäärällä liikutaan jaksoissa, ostetaan kumppanille ruokaa ja sitten pitäisi vielä jäädä maanaata muuhun. Ei tule mitään.

Munina minulla on Sabali, Becola, Pimpel sekä ensimmäinen kumppanini Corko. Kaikki kumppanini Corkoa lukuunottamatta on löydetty tutkimusmatkoilta.
Kuva

"I'm gonna find, and I'm gonna kill, every last one of them."
Avatar
Noiru
Kaartilainen
Kaartilainen
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.05.2017 20:05
Paikkakunta: Turku

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Pihka » 16.06.2017 11:16

Kuva

Uusin kumppaninpulleroni on Poulpatata from the Deep nimeltään Viktor (eka uros, jee). Kun mietin nimeä, jostain syystä ensimmäisenä tuli mieleen Victor Frankenstein, ja se kuulostikin aika mukavalta.
Tuuria pikkuisella on jo mukavat +214 ja vaikka energiamäärä (90) onkin aikamoinen pudotus Laceyyn verrattuna niin kyllä me varmasti hyvin pärjätään ^^
Lysander
~Se on niin söpö etten mä kestä~
Avatar
Pihka
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 43
Liittynyt: 21.05.2017 14:51

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Noiru » 18.06.2017 13:13

Kumppanini löysi äsken Jipinkun ja sain sen kiinni. Nyt haluaisin tietää, että millainen tuuri sillä on aikuisena? Nykyisellä kumppanillani, Crowmerolla, on 77%.

Jipinku vaan on niin söpön näköinen.
Viimeksi muokannut Noiru päivämäärä 20.06.2017 20:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

"I'm gonna find, and I'm gonna kill, every last one of them."
Avatar
Noiru
Kaartilainen
Kaartilainen
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.05.2017 20:05
Paikkakunta: Turku

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Larjus » 18.06.2017 19:12

Jipinku on yleinen kumppanieläin, joten tuuri on sen mukainen. Minulla on ollut Jipinku, ja sen tuuri on aikuisena vain +38.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Kumppanieläimet

ViestiKirjoittaja Noiru » 20.06.2017 20:28

No höh. Kituutan sitten vain tuolla Crowmerolla, joka palaa nyt useasti tyhjin käsin..
Kuva

"I'm gonna find, and I'm gonna kill, every last one of them."
Avatar
Noiru
Kaartilainen
Kaartilainen
 
Viestit: 107
Liittynyt: 24.05.2017 20:05
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron