Eldaryan kundit

Täällä voit puhua vapaamuotoisesti Eldarya-pelistä muiden foorumilaisten kanssa.

Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja Freyel » 18.05.2017 15:16

Keskustelua Eldaryan kundeista. Suosikit, inhokit, kiintymys jne.
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja Larjus » 20.05.2017 21:51

Ennen kuin edes aloitinkaan Eldaryan pelaamisen, olin tykästynyt Valkyoniin. Se on niin komea, ja lisäksi olen aina tykännyt sellaisista vahvoista, hiljaisista, vähän mystisistäkin hahmoista. Valkyon onkin ollut ihan alusta asti lempparini, enkä usko, että se tulee muuttumaan.

Jamonkin on ihana. Sellainen hyväntahtoinen korsto :3
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja Guinevere » 20.05.2017 22:15

Pidän kovasti tuosta Ezarelista, koska mielestäni kyseisellä hahmolla on mahtava huumorintaju. :D
Kuva
Avatar
Guinevere
Kaartikokelas
Kaartikokelas
 
Viestit: 9
Liittynyt: 20.05.2017 20:39

Re: Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja Lisanna » 21.05.2017 15:14

En ole oikein vielä osannut päättää tykkäänkö enemmän Valkyonista vai Ezarelista. Kummassakin on hyvät puolensa, riippuu vähän päivästä olenko vaiteliaaseen mutta välittävään Valkyoonin päin vai sytyttääkö Ezarelin asenne.
Eldarya US: Dynamika Sweet Crush: Dynamika My Candy Love: Dynamika Like a Fashionista: Dynamika

Kuva
Avatar
Lisanna
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 53
Liittynyt: 21.05.2017 14:41

Re: Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja Shalott » 21.05.2017 19:40

Mä en vieläkään tykkää Ezarelista. :'D Käy hermoilleni kyseisen herran huumorintaju. Sen sijaan Nevrasta tykkään enemmän ja enemmän. Valkyon on muuten jees, mutta se ihme kun se hymyilee on jotenkin niin...oudoksuttava. XD
Kuva
Flirttistoori: Shalott ~-~ MyCandyLove: Deathaura ~-~ SweetCrush: Lethallan
EldaryaFIN: Lethallan ~-~ EldaryaUS: Shalott ~-~ EldaryaGER: Lethallan
Avatar
Shalott
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 39
Liittynyt: 20.05.2017 21:58

Re: Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja JokuHullu » 22.05.2017 01:18

En osaa vieläkään päättää kenestä tykkään. Olen kuitenkin ehkä kallistumassa Nevraan päin... Ja eihän ole vielä varmaa mitä Mysteerimiehen naamion alta paljastuu ;)
Avatar
JokuHullu
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 26
Liittynyt: 22.05.2017 00:17
Paikkakunta: Konkelo

Re: Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja Cila-Täti » 22.05.2017 11:08

Mä oon ihan alusta asti ollu Nevran kannattaja, ja se nyt ei ole muuttunut yhtään minnekkään, vahvistunut vain. Muilla ei niin väliä, Nevruska on ihana.
Kuva
Avatar
Cila-Täti
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 22
Liittynyt: 21.05.2017 10:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja Kaicore » 25.05.2017 22:37

Leiftan on Ainoa Oikea, ja olen erittäin katkera siitä, että häntä ei voi saada! T.T

Olen ruvennut vähitellen lämpenemään Nevralle, vaikka se onkin parantumaton flirtti :D Mutta kuitenkin Nevra ottaa hommansa vakavasti eikä oikeasti tuota mielipahaa hahmolle, toisin kuin eräät (Ezarel katson sinua :( ). Mutta jos Leif tulisi markkinoille niin kaikki muut saisivat minun puolestani painua hiiteen :D :D
Kuva
Kaicore
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 27
Liittynyt: 22.05.2017 09:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eldaryan kundit

ViestiKirjoittaja Joanna » 31.05.2017 21:48

Mä oon tällä hetkellä tosi tykästynyt Ezareliin :D Aluksi meni vähän hermot siihen, että se lähinnä kettuili hahmolle ummm kaikesta??, mutta aika nopeasti saatiin onneksi nähtyä se toinenkin puoli ja nyt ei oikein muut kundit kiinnostakaan.

Ei sillä, Valkyon ei ollut oikein koskaan tyyppiänikään - hiljaiset mysteerimiehet ei oiken iske meitsiin. Nevrasta taas tykkäsin alussa ehkä eniten (ellei Keroa lasketa</3), mutta aika nopeasti siitäkin tuli vähän meh. Keron ottaisin kyllä matkaan vieläkin ihan milloin vaan. Harmi, ettei sekään ole saatavilla :c


Tää oli jollain tasolla tosi söps♥:


Kuva
Avatar
Joanna
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 20
Liittynyt: 22.05.2017 00:03
Paikkakunta: Tampere


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron