Elda-pulina

Täällä voit puhua vapaamuotoisesti Eldarya-pelistä muiden foorumilaisten kanssa.

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Freyel » 02.11.2018 23:46

Ei taida muissa peleissä olla mahdollista siirtää valuuttaa toisille käyttäjille? Joten en tiedä miten se väärinkäyttö sitten ilmenisi muualla kuin Eldaryassa, ellei sitten kaupata kokonaista käyttäjätiliä.
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 03.11.2018 21:13

Aa, siis tässä Beemovin jutussa oli siis nimenomaan kyse Marketissa tapahtuvasta manan 'vaihdosta" tai myymimisestä oikeaa rahaa vastaan (en oikein saanut pikkurilliä tämän idean ympärille) käyttäjältä x käyttäjälle y? Käsitin, että pääpaino olsii ollut pankissa tapahtuvista ostoista, jossa pelaajat ostaa manaa ja kolikoita halvimmalla niistä maista, mistä pystyy. Hyvinpä minäkin olen taas kärryillä, saanko syyttä alkavaa flunssaa ja syysväsymystä? :?
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 04.11.2018 11:10

Joo, ilmeisesti pelaajat ovat myyneet esimerkiksi omaa taidettaan maanaa vastaan (eli halvoista jutuista on maksettu suuria summia maanassa). Noista valuuttajutuista mainitsin siksi, että pelkään siitäkin tulevan sanktioita, mikäli valitan virheellisestä veloituksesta :roll:

Unohdin ruokkia Ciralakin eilen! *itkua* Onneksi on sentään juomia.

Sain muuten EILEN ranskan puolella kuvan kasaan. Siinä vähän kesti... Ja kaverina mulla on siis aikuinen Boltua.

Pitäisi tehdä kunnon lista siitä, mitä vielä haluan, ja pommittaa tiettyjä paikkoja. Nyt muistelen, että haluan jotakin, mutten ole oikeasti edes varma, olenko saanut jo jonkun tietyn värin. Kumppaneiden kanssa olen luovuttanut, kaikki ovat karanneet (kaikilla kolme serverillä).
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Zherriel » 07.11.2018 21:32

Kokeile vaan vielä niitä kumppaneita uudelleen, jos tulee syöttejä edullisesti vastaan. Kolmas (tai n:nnes) kerta toden sanoo! :'D Mullakaan ei eka meinannu kumppanit jäädä kiinni, mut nyt oon saanu muumiokissan USA:n ja Saksan puolella sekä paholaispässin USA:ssa. Ranskan serverillä sain eventkamojen myynnillä sen verran kivasti rahaa, et siellä ostin vaan pässin suoraan torilta.

Pari päivää sitten on tullu tiedote eventin pidentämisestä: "Due to technical issues encountered during the past weeks, the Halloween Event has been extended until November 11 at 23:59 PM EST." Jos oon aikavyöhykkeistä perillä (mistä en oo ollenkaan varma), niin meillä tuohon tulis +7 h, eli event päättyis Suomen aikaa maanantaiaamuna 12.11. klo 6:59.
Zherriel
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 44
Liittynyt: 20.05.2017 21:17

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 08.11.2018 17:48

Itse ajattelin anta periksi noiden kumppanien kanssa. En meinaa millään löytää niitä houkuttimia ja ne maksoi vähän liikaa, varsinkin nyt kun en pääse marketin puolelle myymään tavaroita. Ja sain USAn puolella jo sen pässin toisella yrittämällä, niin siihen on ihan hyvä tyytyä.

Muistaako kukaan muuten jaksosta 5, pitääkö sitä Kappaa etsiä kartalta vai jaksosta? En jaksossa pääse kulkemaan portille asti, joten mietin että puuttuuko miulta jotain vai pitikö sitä etsiä kartalta.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 09.11.2018 09:22

Kappaa etsitään jakson sisällä. Jokin pikku juttu siinä viitosjaksossa muistaakseni oli, sillä itsekin jumitin siinä jonkin aikaa, kun en ollut tajunnut tehdä jotakin. En vain muista mitä se oli, vaikkei jakson pelaamisesta ole kahta kuukauttakaan :D

Metsästän nyt Brasilian puolella muumiokissaa, Ranskan puolella taas pässiä.

kivoja saaliita
Ranska: KuvaKuvaKuvaKuva

USA: KuvaKuvaKuva(myös mustana)KuvaKuvaKuva


Olin jo kirjoittamassa, että olen saanut kaikki haluamani tuotteet sekä jenkkiserverillä että Ranskan puolella, mutta listaa tehdessä tajusin, että suurin osa väreistä on väärillä servereillä :roll: Pitääpä ryhtyä nyt ahkerasti pommittamaan. Pelaaminen on tällä viikolla jäänyt aika vähälle, hyvä kun olen ehtinyt edes kaikkia energioita käyttää.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 10.11.2018 23:18

No onneksi Kappaa etsitään jakson sisällä, ei juuri nyt eventin aikaan huvittaisi lähettää kumppania tavalliselle alueelle. Pitää sitten vaan painella piha-alueella edestakaisin, kunnes pääsee tarinassa eteenpäin.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Freyel » 11.11.2018 15:19

Mimme kirjoitti:Ärsyttää muuten vähän, että pistin kultaa tuon uuden kauppa-ekslun asun mekkoon ja paitaan. Jotenkin en vain osaa niitä käyttää - ehkä valitsin kuitenkin väärän värin.
Mun pitikin tähän kommentoida jo aikaisemmin jotain, mutta muistin vasta nyt tapahtuman viimeisenä päivänä kun olen itsekin aikeissa ostaa kyseistä asua :'D Tosiaan välillä tuntuu että joidenkin asujen osat toimii vain sen asun kanssa johon se on tarkoitettukin :d Yritän juuri pähkäillä missä värissä ostaisin tuon hameen (ja mahdollisesti vyön), muut asun osat ei kauheasti kiinnosta...hmm...

Törmäsin Tumblr:issa pariin Halloween- aiheiseen Eldarya meemiin:

Kuva

Linkki youtube-videoon, spoileria kuvasta
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Lawrenc » 12.11.2018 23:20

Ei kyllä ollut aivoja mukana tossa loppu eventissä... Punaset kukat (1. prioriteetti) jäi etsimättä kun jahtasin sweet mourne kamaa... + menin kauppaan enkä sitten ostanut youthseeker peiliä, vaikka top prioriteetti sekin. Stained class kamakin jäi välistä : D Päätin tällä kertaa itkemisen sijaan nauraa

Hauskoja meemejä Freyel xD ja niin totta, en tiedä kumpia vihaan enemmän, kurpitsa hameita vai ei-toivuttuja-vieraita-vöitä.

Oli kyllä taas beemowin näkönen eventti & ihan tykkäsin et oli pelkkä kartta. Draamaa ois ollu liikaa jos minipelikin ois isketty päälle. :roll: //en jaksanut kommentoida mitään pelin puolella/aikasemmin & kumpikin noista kummituksista oli söpöjä :3

Sit vielä tämmönen random huomio et eniten löysin kartalta hanskoja : D Susi hanskoja kerty 8/9
Lawrenc
Turisti
Turisti
 
Viestit: 4
Liittynyt: 26.10.2018 20:22
Paikkakunta: Jkl

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 18.11.2018 00:57

Pakko nyt kysyä, mutta te joilla on Halloween-tapahtuman jälkeen tullut vastaan kumppani-eläin napattavaksi, niin onko teillä näkyneet ne houkutin-esineiden kuvakkeet? Mietin vaan, että onko mun läppäri nyt viime Windows-päivityksen jälkeen siinä kunnossa, että saan tällä nyt vihdoin heittää vesilintua, vai onko kyseessä jokin "laajempi probleema".
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 18.11.2018 07:41

Mulla oli jo Halloweenin aikaan tuota ongelmaa, etteivät kuvakkeet näy. Nyt sitä on esiintynyt välillä.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Diiah » 18.11.2018 19:04

Mulla ei oo ollut tuota ongelmaa, mutta toisaalta on tullut törmättyä kauheen harvoin kumppaneihin. Halloweenin aikaankin kumppaneita näkyi todella vähän, vaikka kävin tutkimassa paikkoja missä niitä oli. Vasta loppupuolella tapahtumaa niitä alkoi näkyä useammin.
Avatar
Diiah
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 37
Liittynyt: 09.05.2017 15:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Coburo » 11.12.2018 16:46

HelpHelp! Sain Absinttikaartin oman kumppanin ja kaipailisin nyt Mini ray of sunlight -ruokaa. Jos joltakulta sitä löytyy niin ostan ihan ehdottomasti! Todella huonosti löytyy kartalta eikä kaupassakaan ole yhtään. :roll:
Coburo
Turisti
Turisti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11.12.2018 16:41

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Safiria » 13.12.2018 03:24

@Coburo Multa löytyy sunlightia 16 kappaletta. Jos vielä oot vailla, niin laita vaan viestiä! Mielelläni myyn ne pois :)
ᴇɪ ᴇʟäᴍä ɪʀᴠɪsᴛᴇʟʟᴇɴ sᴏᴍᴇɴᴇ
Avatar
Safiria
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 14
Liittynyt: 10.10.2018 23:45
Paikkakunta: Gaia

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 19.12.2018 23:02

Hei te kaikki, jotka halusitte Eldaryan USA-puolelle modeksi! Mermy elää! MCLn puolelle tuli tänään Mermyltä viestiä:

ELDARYA
Moderaattoreita ei valittu heti Suomen foorumin sulkemisen jälkeen ja sitten se on tainnut jäädä. Voisin laittaa viestiä niille, jotka olivat kiinnostuneita moderaattorin paikasta, jotta asiaa saataisiin eteenpäin.

Eli js joku vanhoista modeista haluaa Eldaryaa modeksi, mutta ei saa, sanotaanko vaikka, kuukauden sisällä Beemovilta tai Mermyltä viestiä, niin laittakaa tukeen viestiä. Ja Sasandoralta terveisiä, että Mermyn olisi pitänyt olla yhteydessä teihin.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron