Elda-pulina

Täällä voit puhua vapaamuotoisesti Eldarya-pelistä muiden foorumilaisten kanssa.

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Freyel » 20.12.2018 14:47

Ihana kuulla Mermystäkin jotain :) Toivottavasti viestisi tavoittaa kaikki ex-modet jotka olivat halukkaita...(kun suurin osa on tainnut tämän foorumin unohtaa ^^')

Hmm, olenko se vain minä vai onko Eldaryan asujen laatu jotenkin...huonontunut?
Esim.
KuvaKuva
Näissä jotenkin tuo väritys on niin...lattea? Tuntuu kuin etenkin tuossa hupussa pitäisi olla enemmän ryppyjä/tekstuuria. Tämän takia en ole hirveän innoissani joulutapahtumasta, mutta kyllä tuolta muutamia käyttökelpoisia vaatekappaleita löytyy. Löysin Sparkle Desert- taustan, joka on upea.
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 20.12.2018 22:50

Mahtavaa, ettei toivosta tarvitse vielä luopua! Minä ainakin olen edelleen valmis ryhtymään modeksi. Jään siis odottelemaan viestiä.

Ovatkohan nuo vaatteet olevinaan silkkiä tms? Itsekin mietin, että kyseinen asu näyttää tosi lattealta.

Tapahtuma menee osaltani kuten Halloweenina: Ranskan puolella kumppani kantaa mustia vaatekappaleita, USA:n puolella kaikkea epämääräistä. Pitäisi vaihtaa Danalasmiin, kunhan joku päivä ehtisi käyttämään edes osan Ciralakin energioista heti aamusta.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Freyel » 21.12.2018 17:24

Mitä mieltä muuten olette siitä, ettei aiempien vuosien vaatteita ole enää löydettävissä kartalta? Oletteko huomanneet sen vaikuttavan jotenkin siihen, kuinka hyvin löydätte vaatteita?
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 22.12.2018 15:10

En yhtään tiedä, millaisia todennäköisyyksiä noilla uusilla tuotteilla on, mutta mielestäni vaatteita on tullut paremmin. Toisaalta aiemmin kumppani on tuonut lähes kaikilta alueilta kaksi tavaraa, nyt niitä saattaa löytyä vain yksi.

Muutos on mielestäni tervetullut, mutta toivoisin aina, että näistä kerrottaisiin vähän aiemmin. Olen nimittäin usein myynyt suositumpia tavaroita hyvällä (mutta huomattavasti kauppaa edullisemmalla) hinnalla pois ja yrittänyt löytää ne sitten uudestaan. Onneksi en tänä vuonna ehtinyt, sillä maanat eivät olisi riittäneet niiden ostamiseen uudestaan.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Safiria » 23.12.2018 04:01

Mulla taas on käyny niin, että kumppani tuo nyt mukanaan aina kaks tai kolme tavaraa, kun ennen se tuli usein takas tyhjin käsin. Muutenkin tuntuu, että noita tavaroita löytyy nyt helpommin ja melkein joka kerta kumppani tuo mukanaan jotain mieleistä. Oon onnistunu tienaamaan melkoset määrät ylimäärästä maanaa, kun oon pistäny halutuimpia tavaroita myyntiin ja löytäny ne vielä saman päivän aikana uudestaan :lol:
ᴇɪ ᴇʟäᴍä ɪʀᴠɪsᴛᴇʟʟᴇɴ sᴏᴍᴇɴᴇ
Avatar
Safiria
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 14
Liittynyt: 10.10.2018 23:45
Paikkakunta: Gaia

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Freyel » 24.12.2018 11:20

Musta tuntuu että tavaroita löytyy helposti kunnes alueelta on löytänyt yli puolet tavaroista, sitten tahti tuntuu hidastuvan. Tosin tyhjin käsin ei ole vielä kumppani palannut kertaakaan ^^
Itse en jäänyt kaipailemaan aiempien vuosien vaatteita, eiköhän ne ole jo aika nähty :D Tosin itsekkin taisin joskus myydä jotain pois ajatuksella että keräisin ne tänä vuonna uudelleen, mutta enpä enää edes muista mitä.
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 31.12.2018 16:18

Tavaraa tuntuu tosiaan löytyvän hyvin. Nyt onnistuin myös nappaamaan Ranskan puolella tuon legendaarisen kumppanin kahdesti. Usan puolella jatkan yhä yrittämistä... Viisi houkutinta olen jo tuhlannut.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Freyel » 21.02.2019 20:03

Onko modehalukkaille tullut viestiä? Kulunut jo 7 kuukautta kun Suomi-osio suljettiin, alan pikkuhiljaa epäillä ettei se avaudu ikinä. En ymmärrä miksei ne vaan poistaneet koko topaa ja avanneet sen tilalle uutta.

Kuva

Kiinnostus kyllä lopahtanut lähes kokonaan tämän myötä.
"They say "be yourself." But I don't really like who "myself" is."
Avatar
Freyel
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 105
Liittynyt: 08.05.2017 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 28.02.2019 15:07

Ei. Ajattelin laittaa tukeen muistutuksen tapahtuman jälkeen, mutta sitten annan olla.

Maan valinta on näköjään poistunut pankista. Harmittaa, että ostin tapahtuman alussa sen pienimmän Algerian kultamäärän, olisin nimittäin halunnut tuon kumppanin. En kyllä maksa 10 euroa 400 kultakolikosta.

(Tai no, vpn-palvelut taitavat toimia, mutten kyllä uskalla käyttää niitä, pahimmillaan tili poistetaan.)
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 16.03.2019 22:38

Kyselin jo Mermyltä, millä mallilla tuo modejen valinta on ja koska se Eldaryan Suami-osio avataan, jos sitä enää edes avataan. Esitin Mermylle myös toiveen, että pelaajia jotenkin infottaisiin sen foorumin suhteen, mutta eh... Tuskin tulee tapahtumaan. :roll: Alkaa tulla ikävä sitä aktiivista foorumia, niin Flirttistoorin kuin Eldaryan puolella. :/
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Mimme » 13.04.2019 07:14

Okei. Mullakin on lopsahtanut into Eldaryaan melkein kokonaan, minkä huomasi jo siitä, etten ollut tutustunut alkemia-juttuun ennen ystävänpäivää ollenkaan. Kumppaneitakaan en saa kehitettyä, kun en muista edes päivittäin kirjautua sisään... Mulla on siis 53 päivää vanhat Mohmiaû ja Aurorca.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 23.04.2019 17:22

Onko Eldaryan mode-halukkaille tullut vieläkään mitään viestiä/sähköpostia Beemoovilta?
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Cairnye » 30.04.2019 09:34

Mietin että eikö pankissa enään valita muiden maita valuuttaa jossain saisi valita halvalla valitaehdot? :O
Avatar
Cairnye
Uusi Flirttailija
Uusi Flirttailija
 
Viestit: 93
Liittynyt: 20.05.2017 20:36

Re: Elda-pulina

ViestiKirjoittaja Sasandora » 07.06.2019 22:49

Tuo pankki-jutu taisi muuttua viime vuoden puolella, tarkkaan en nyt muisa kun ei sitä koskaan ole tullut käytettyä.

Jos niitä Eldaryan moderaattoriksi haluavia vanhoja modeja vielä kiinnostaa, heittelin teille viestiä. Lupasin jo Jenkkien Flirttistoorin ylläpitäjälle mahdollisesti tuuraavani modeja, jotta saataisiin se paikka auki.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron