Halloween-tapahtuma!

Beemoovin viralliset Eldarya-uutiset.

Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Larjus » 25.10.2017 12:26

Kuva

Halloweenin tapahtuma on täällä taas! Lähetä kumppanisi tutkimusmatkoille Halloween-maan kartalle etsimään karmaisevia vaatteita, villejä kumppanieläimiä ja tapahtumakuvan palasia! Kartalta löytyy sekä viime vuoden tapahtuma-asuja että aivan uusia. Vaatteita voi myös ostaa kaupasta tuttuun tapaan maanalla ja kultakolikoilla.

Jos kumppani palaa tutkimusmatkalta ilman vaatteita, tapahtumamittari täyttyy hieman. Kun se on täynnä, saat ilmaiseksi jonkin vaatekappaleen! Mittari tyhjenee, kun kumppani löytää kartalta vaatteen.

Kuva

Kuva

Asu Starry Witch on saatavilla ainoastaan kaupasta ostettuna. Vastaavasti asu Mad Scientist on ainoastaan piiloteltu sikin sokin tapahtumakartalle, eikä sen osia löydä kaupasta.

Kuva

Purrekojen kaupasta löytyvät myös kolme upouutta kumppanieläintä syötteineen. Ne on myös mahdollista tavata Halloween-maan eri paikoissa, ja jos onni on matkassasi, voit napata ne!
Kaupasta löytyy myös kultakolikoilla ostettavina viime vuoden kumppanieläinten munat.

Kuva

Tapahtuma on käynnissä 25.20.-8.11., joten kaikilla on kaksi viikkoa aikaa tehdä halloweenhenkisiä löytöjä!
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Kasa » 25.10.2017 17:41

Kylläpä nämä Halloween-kartan tutkimusmatkat tuntuu lyhytkestoisilta normikarttaan verratessa, muistan miten viime vuonna nämä event-karttojen matkat tuntui kestävän ikuisuuden kun kumppani viipyi reissussa jonkun 20 minuuttia. Ihanan avokätisesti on tuota karttakamaa jaossa kun lähes jokaiselta reissulta on tullut useampi vaate kerralla! Energiajuomasäästöt hupenee vauhdilla kun ei malta lopettaa tutkimusmatkailua. .-D Onnistuin myös nappaamaan Osstoplasm-kumppanin, kerrankin mulla on tuuria tapahtumakumppaneiden kanssa!
Kuva
Avatar
Kasa
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 31
Liittynyt: 21.05.2017 02:18

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Larjus » 25.10.2017 20:58

Jep, siinä on tosiaan eroa, onko kumppani tutkimusmatkalla 10 vai 50 minuuttia... :D Vaikka kyllä se kymmenenkin tuntuu pitkältä, kun kovasti odottaa, mitä kumppani tuo mukanaan XD

Mullakin on ollut nyt ihan hyvä tuuri, joka reissulla kaksi vaatetta. Kumppaneihin en oo vielä törmännyt, enkä kuvan palasiin... Mutta onhan tässä aikaa.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Mimme » 25.10.2017 22:50

Ajan lisäksi tuntuu oudolle, että kumppani ennättää niin monelle reissulle, kun energiaa menee todella vähän noihin normikartan uusiin kohteisiin verrattuna :) Ihanaa kun saa jänskätä monta kertaa yhden päivän aikana!
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Kasa » 26.10.2017 00:42

Nuo kymmenen minuutin matkat menee tosi nopeasti kun vahtii useampaa kumppania yhtä aikaa: Itellä on kaksi tiliä ja siskolla yksi, ja päivällä me sit yhdessä vahdattiin mitä eläimet toivat matkoiltaan ja aina kun edellinen palasi oli seuraavan tuloon enää pari minuuttia ja tuntui ettei ehdi tekemään mitään muuta kuin pitämään Eldaryaa auki kun kumppanit palasi reissuiltaan niin ripeästi. .-D

Energiajuomia tuli kyllä käytettyä reippaasti tämän ensimmäisen päivän aikana ja hyvin löytyi vaatteita vaikkei kumppanieni tuurit ja harvinaisuustasot ole kovin kummoiset (Kiampu +57 & Beriflore +106). Päivän aikana tyhjiä reissuja taisi tulla vain yksi. Toivottavasti sama meno jatkuu vielä huomennakin! Beriflorella on sen verran hyvä energia että ajattelin vetää tapahtuman läpi sillä, mutta jos Kiampu rupeaa laiskaksi niin mulla on eeppinen Chestok kuoriutumisvuorossa seuraavana, se sopii myös kivasti ulkonäkönsä puolesta Halloweeniin. >.-3
Kuva
Avatar
Kasa
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 31
Liittynyt: 21.05.2017 02:18

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Larjus » 26.10.2017 10:04

Nyt on vissiin kaikkien kumppanit ollut ihan ahkeria löytämään tavaraa kartalta :) Mutta se on vain kiva, siellä kun on niin paljon löydettävää, että olisi keljua, jos kumppani tulisi aina tyhjin käsin. Toisaalta on kuitenkin kiva, että on kakkosvarana tuo bonusmittari, niin ei kukaan voi jäädä tapahtumasta nollille edes huonolla kumppanilla, jos vain jaksaa pelata.
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Kasa » 26.10.2017 14:29

Joo, tulee mieleen viime vuoden joulutapahtuma kun yhtäkkiä kaikkien kumppanit alkoi tuoda hurjia määriä tavaraa. .-D

Bonusmittarin olemassaolo on tosiaan hyvä, vaikka yksi esine viittätoista tyhjää matkaa kohti onkin aika laiha lohtu. Mielestäni mittari voisi täyttyä vaikka viidestä peräkkäisestä tyhjästä reissusta tai vaihtoehtoisesti mittari ei nollautuisi ennen kuin nuo 15 tyhjäreissua tulisi täyteen vaikka siinä välissä sattuisi jotain löytymään.

Tänään Kiampulle tuli tyhjiä reissuja enemmän, katotaan meneekö sillä huomenna paremmin vai oisko vaan aika vaihtaa parempituuriseen kumppaniin. Beriflore sen sijaan on tehnyt hyviä löytöjä tänäänkin. .-)
Kuva
Avatar
Kasa
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 31
Liittynyt: 21.05.2017 02:18

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Mimme » 26.10.2017 15:18

Joo tuo mittari tuntuu aika turhalle - itse sain sen viime vuonna täyteen vain kahdesti, vaikka minulla oli erittäin huonotuurinen kumppani (kenties jopa aloituskumppani).
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Larjus » 27.10.2017 23:13

Mulla ei ole yhtään tuuria kumppanien nappaamisten kanssa... Jo kuusi karannut peräkkäin OTL Ja oon vielä ostanut houkuttimet. Pitäis varmaan vaan päästää ne menenmään yrittämättä, mutta jotenkin houkutus aina iskee. Kun aina aattelee, että jospa tällä kerralla...
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Kasa » 28.10.2017 14:35

Ai että, muistan miten viime vuonna sain tapahtumamittarin täytyttyä miekan ja olin tosi ylpeä siitä. .--D

Tiiän tuon houkutuksen, mäkin olin tapahtuman alkaessa silleen et en aio ostaa houkuttimia kaupasta, mut suunnitelmiin tuli heti muutos kun tokalla tutkimusmatkalla tuli vastaan Osstoplasm ja oli pakko yrittää nappaamista. .-D Globulosauruksenkin olen pari kertaa kohdannut mutten saanut kiinni.

Jeij, tapahtumakuva alkaa olla koossa, enää yksi pala puuttuu! En olekaan aiemmin löytänyt näin nopeasti noita kuvanpalasia kartalta, tapahtuma on kuitenkin ollut käynnissä vasta muutaman päivän (en toisaalta ole aiemmissa tapahtumissa juottanut elukoille energiajuomia sellaisia määriä mitä nyt).
Kuva
Avatar
Kasa
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 31
Liittynyt: 21.05.2017 02:18

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Mimme » 28.10.2017 14:59

Mulla puolestaan ei ole tuuria noiden kuvanpalasten kanssa, USA:n puolella en ole saanut yhtään, Ranskan serverillä on tullut kaksi. Onneksi tässä on aikaa :D

Huomaa kyllä Ranskan puolella, että pelaajia on paljon enemmän - tavaraa on myynnissä valtavasti, ja jatkuvasti tulee tuotteita, jotka on hinnoiteltu todella pahasti alakanttiin. Useimmat menevät sillä sekunnilla kun tulevat myyntiin, enkä ole ehtinyt niitä saada, mutta muutama kiva juttu on tarttunut matkaan.
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Halloween-tapahtuma!

ViestiKirjoittaja Larjus » 29.10.2017 14:03

Mulla on koossa kolme palaa kuvaan. Kyllä mä loputkin vielä jollain keinolla hankin :D


Nyt tuli vastaan Osstoplasm, ja oli tietenkin taas pakko koittaa onnea nappamisessa. Ja tää pikkuinen jäikin kiinni! Nyt on kyllä tyytyväinen olo, vaikka en Ciralakia tuohon vaihda. Kivan näköinen se kyllä on, mutta mä oon valinnut kumppanin ihan yksinomaan energian ja harvinaisuuden perusteella :D Jos nyt joskus saisin Hydracarysin kiinni niin sitten voisi ehkä vaihtaa... Kaupasta kun en viitsi uutta kumppania ostaa (vaikka se voisi tulla loppupeleissä halvemmaksi, kun ottaa huomioon mun tuurin :''D)
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.


Paluu Eldarya-uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron