Jakso 36

Täällä voit keskustella muiden foorumilaisten kanssa yleisesti FlirttiStoorista.

Jakso 36

ViestiKirjoittaja Sasandora » 13.07.2017 15:20

Vapaata keskustelua jaksosta 36.

Huom! Tämä keskustelu sisältää spoilereita.
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Jakso 36

ViestiKirjoittaja Larjus » 19.07.2017 21:56

Sain viimein pelattua tämän jakso läpi, ja en voi kuin sanoa, että olipahan jakso :'D Kaikenlaista tapahtumassa... Vähän kyllä harmitti, että olin spoilaantunut muutamista asioista, kiitos tumblrin, mutta kiva oli silti pelata. Ja en onneksi ihan kaikkea tiennyt :'D

Jäi kyllä hämyyn kohtaan tuo jakso. Haluan jo tietää, kuka se tyyppi on, ja miksi Kentin sen tietää. Ekat ajatukseni olivat heti, että se on Arminin ja Alexyn joku muu sukulainen, ja Kentin tietää sen military schoolin takia. Saa nähdä, miten pyllylleen ajatukseni menevät XD

Oli myös jotenkin häijyllä tavalla tyydyttävää seurata, miten Melody raivoaa, kun Candyni ja Nathaniel ovat yhdessä XD Siitäs sai!
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Jakso 36

ViestiKirjoittaja Sasandora » 24.07.2017 16:16

Itse en onneksi Tumblrista pahemmin katso Flirttistooriin liittyviä asioita, niin ei tule spoilattuakaan sitten mitään. :D

Tämä oli kyllä omalla tavallaan melkoinen jakso. Onneksi Arminin tapaukselle saatiin heti selvyys, olisi ollut inhottavaa jäädä odottamaan ja miettimään, mitä se raukka nyt on tehnyt. Vaikka nyt se toisaalta jäi jännään kohtaan. Itselle tuli jostain syystä mieleen, että Arminin löytämän numeron omistaja vaihtunut tuona aikana (myöhemmin ajateltuna en kyllä keksi syytä, että miksei sitä numeroa oltaisi päivitetty) ja se vastaaja onkin vaan joku random tyyppi. Kentinin isäkin kävi mielessä, mutta ne kaksi nyt tuskin käyttäytyvät niin tuttavallisesti/kaverillisesti.

Apua, tekisi melkein mieli uusia tuo jakso ihan vaan että näkisi sen Melodyn raivoamisen. :D
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Jakso 36

ViestiKirjoittaja Kasa » 06.08.2017 12:47

Tumblrissa olleiden Armin kalterien takana -spekulaatiokuvien jälkeen jaksossa olleesta poliisitapauksesta jäi aika laimea fiilis, mutta Arminin tutkimukset kaksosten biologista vanhemmista vetivät kiinnostavasti Alexynkin mukaan juttuun. Harmitti joutua kaksosten riitelyssä välikädeksi ja lom-lukemat näiden kahden kohdalla ropisivatkin alaspäin, tosin näinhän se on aina ollut näitä kundien ongelmia ratkoessa. Kaksosten biologisten vanhempien kohtalo oli harmillinen, mutta hyvä että Armin ja Alexy lähtivät lopulta yhdessä tapaamaan yhteyshenkilöään sooloilututkimustensa jälkeen, heidän tuleekin nyt olla toistensa tukena.

Seurustelun julkistamisesta koulussa ei ihmeekseni seurannut kovin paljon draamaa, melkein sääli. Melody odotetusti järkyttyi Nathanielin takia, mutta muuten muiden kommentit olivat ihan asiallisia. Kummastutti kyllä kun kukaan pojista ei kommentoinut hahmoni seurustelua mitenkään, johtui kaiketi huonoista kiintymyksistä. Olisin silti toivonut heiltäkin jonkinlaista reaktiota.

Nyt kun seurustelusta tiedetään koulussa mietin rohkenisiko hahmo pian kertomaan poikaystävästään myös vanhemmilleen. Voipi muuten käydä niin että uutinen kantautuu vanhempien korviin jotakin muuta kautta esimerkiksi jossakin koulussa järjestettävässä tapahtumassa. Oottelen myös jo innolla hahmon poikaystävän vanhempien reaktioita seurusteluun!
Kuva
Avatar
Kasa
Noviisi
Noviisi
 
Viestit: 31
Liittynyt: 21.05.2017 02:18

Re: Jakso 36

ViestiKirjoittaja Box » 29.08.2017 11:06

Melodyn reaktio Candyn ja Nathanielin suhteeseen oli pelottava. o_o'
Hän niin haluaa elää omassa pilvilinnassaan jossa Nathaniel joskus vastaa hänen tunteisiin ja tyttö saa vihdoin oman kultaisen poikansa....

Odotan kauhulla ja innolla sitä hetkeä, kun Nina tajuaa Lysanderin seurustelevan Candyn kanssa. Jollain tasolla oletan Ninan kasvaneen hieman hahmona, ehkä hän ei vedä hirveitä kilareita asiasta. Mutta eihän sitä tiedää, Nina on aika... epätasapainoinen nuori tyttö.

Ja se mystinen mies jolle Alexy soitti ja Kentin jutteli.. Minulla on samoja ajatuksia tästä mystisestä miehestä, joita Larjuksellakin oli. Kentin tietää sen military schoolin kautta, en keksi muutakaan selitystä.
Saruman uskoo, että vain suurella voimalla voidaan pitää pahuus aisoissa, mutta minä en näe sitä niin. Minä uskon, että se on ne pienet arkiset teot, kuten tervehdys ja halaus aivan tavalliselta henkilöiltä, jotka pitävät pimeyden poissa. Yksinkertaiset ystävällisyyden ja välittämisen osoitukset.
-Gandalf
Avatar
Box
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2017 13:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Jakso 36

ViestiKirjoittaja Mimme » 29.08.2017 14:17

Ääh, olen itse vasta jakson 35 alussa, ei ole vain tullut pelattua. Pitää ryhdistäytyä, sen verran jännälle uusin jakso kuulostaa! :D
“Who in the world am I? Ah, that's the great puzzle.”
― Lewis Carroll , Alice in Wonderland
Mimme
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 308
Liittynyt: 08.05.2017 19:26

Re: Jakso 36

ViestiKirjoittaja Larjus » 29.08.2017 17:53

Pelaa ihmeessä :D Varsinkin jos jännältä kuulostaa.

Kuva

Melody on tosiaan elänyt aika lailla jossain omassa haavemaailmassaan. Kyllä se ihan hyvää tekee että joku sen sieltä pudottaa XD (ja ah, se oli ihanaa kun Nathaniel tuli itse sanomaan asiasta Melodylle)

En ookaan vielä pelannut tota jaksoa muiden kanssa. Pitäisi, koska haluan tietää, mimmoisia reaktioita tulee muiden kundien kanssa (ja myös, miten toi jakso menee jos kultana on Armin).
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Jakso 36

ViestiKirjoittaja Box » 30.08.2017 08:41

Arminin kanssa se onkin hauska pelata, kun siellä kahvilassa kaksoset käskevät Candyn valita puolensa. :D
Minusta on aina hauskaa nähdä miten kaksoset käyttäytyvät kuin sisarukset keskenään xD He ymmärtävät toistensa huumoria, ovat parhaimpia ystäviä jopa, mutta he ovat myös ne, jotka voivat satuttaa toisiaan pahiten.
Saruman uskoo, että vain suurella voimalla voidaan pitää pahuus aisoissa, mutta minä en näe sitä niin. Minä uskon, että se on ne pienet arkiset teot, kuten tervehdys ja halaus aivan tavalliselta henkilöiltä, jotka pitävät pimeyden poissa. Yksinkertaiset ystävällisyyden ja välittämisen osoitukset.
-Gandalf
Avatar
Box
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2017 13:22
Paikkakunta: Oulu


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron