Jakso 35

Täällä voit keskustella muiden foorumilaisten kanssa yleisesti FlirttiStoorista.

Jakso 35

ViestiKirjoittaja Larjus » 26.05.2017 18:41

Vapaata keskustelua jaksosta 35. Ensimmäinen jakso, jota meillä ei ollut mahdollista pelata suomeksi...

HUOM! Keskustelu sisältää spoilereita jaksosta.


♥♥♥♥♥♥


Sain pelattua jakson äskettäin läpi, ja oooh boy. Hyvä että ratkes toi Iriksen kiristyshommakin. Ainakin siltä vaikuttais. Mulle ei syyllinen oikeastaan tullut yllätyksenä. Tumblrissa olin nähnyt niin paljon pohdintoja siitä, että syypää on varmasti Charlotte, ja niissä oli munkin mielestä perää. Charlotte vaikutti just sellaiselta kiristäjätyypiltä. Tiesin, että se on häijy :'D Häijympi kuin Amber.

Onnistuin saamaan Nathanielin kanssa kuvan, ja olen siihen tyytyväinen, hihi <3 Olisin kyllä mieluummin ottanut kuvan niiden pususta.

Loppu jäi mietityttämään tosi paljon. Mitäköhän se Armin on nyt töppäillyt? Jäänyt kiinni niistä hakkeroinneistaan? :0 Tästä näyttäis alkavan "Armin arc". Aikamoisia teemoja kyllä tää peli on alkanut käsittelemään. Mieletön ero niihin alkupään jaksoihin, joissa juostaan reksin koiran ja "koulun kummitusten" perässä XD
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Jakso 35

ViestiKirjoittaja Revel » 26.05.2017 19:07

Sain pelattua jakson jo silloin kun se ilmestyi ja piakkoin on tarkoitus aloittaa nyt päähahmollakin pelaus. Tää vähän rohkeampi teema oli tosiaan piristävää, toivon lisää sitä. Mullakin kävi mielessä josko tästä vois alkaa joku Armin arc. Tuli mieleen jo siinä vaiheessa että jos Arminilla on jotain synkkiä salaisuuksia, kun ei se Alexyn kanssa ole enää hengannut. :D Aaa jännäää.

Tykkäsin älysti tämän jakson yömaisemista, jos en ihan päin puuta muistele niin ei oo kaikkia paikkoja nähnyt aikaisemmin pimeän aikaan. Puisto yöllä. <3 xD Lisää pimeässä hiippailua, pliis!
Cain Suomen Eldaryasta.
Kuva
Avatar
Revel
Trendi-teini
Trendi-teini
 
Viestit: 24
Liittynyt: 23.05.2017 18:57

Re: Jakso 35

ViestiKirjoittaja Box » 30.05.2017 20:49

Ikävä suomenkielistä peliä. Oli niin ihanaa vaihtelua pelata deittipeliä omalla kielellä, mutta nyt Flirttistooria/My Candy Lovea pitää pelata englanniksi, kuten kaikkia muitakin pelejä. Rakastan muutenkin suomenkieltä ja sitä, miltä se kuullostaa, niin tämä ottaa syvälle tunteisiin!

Itsekin olin ystäväni kanssa pohtinut, että jos Iiriksen kiristäjä on joku koulusta, sen on pakko olla Charlotte. Amberilla ei äly riitä sellaiseen, hän tekee vain typeriä teinipiloja. Pidin siit, että Charlottella oli syy tähän, eikä hän kiristänyt Iiristä vain koska hänellä oli tylsää.

Voi Armin. En tiedä YHTÄÄN mitä hän on voinut tehdä. Voi voi..
Saruman uskoo, että vain suurella voimalla voidaan pitää pahuus aisoissa, mutta minä en näe sitä niin. Minä uskon, että se on ne pienet arkiset teot, kuten tervehdys ja halaus aivan tavalliselta henkilöiltä, jotka pitävät pimeyden poissa. Yksinkertaiset ystävällisyyden ja välittämisen osoitukset.
-Gandalf
Avatar
Box
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2017 13:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Jakso 35

ViestiKirjoittaja Pihka » 30.05.2017 20:59

Itsekkin arvasin, että kyseessä on Charlotte, kun kävi ilmi, että se on joku koulusta. Joku noissa englanninkielisillä foorumeilla sanoi, että Charlotte on kolmikon "varjokuningatar", joka tavallaan johtaa joukkoa, vaikka Amber heiluukin äänekkäimpänä johdossa.

Itse en kamalasti tykännyt siitä, että Priya ja poikaystävä päätyivät kiristämään Amberia. Ihan hyvä, että sai nenilleen, mutta jotenkin tuntui ikävältä.

Miusta tuntuu, että Armin jäi kiinni Beeloven hakkeroimisesta. Charlotte tuskin on tehnyt hänestä ilmoitusta, koska hän paljastuisi siinä itsekkin (eikä olisi niin nopeasti voinut toimia), eikä Iiris ainakaan ole ilmoittanut sähköpostinsa lukemisesta. Mutta Arminhan hakkeroitui sen Timin(kö?) tilille ja se on varmaan huomannut ja tehnyt ilmoituksen siitä, minkä jälkeen ovat onnistuneet jäljittämään Arminin. Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi he tulivat koululta hakemaan.
Mutta toivottavasti ei hänelle sattuisi mitään. Olisi välillä kiva, jos olisi edes vähän aikaa pikkuisen vähemmän draamaa ja enemmän söpöstelyä poikaystävän kanssa :3
Lysander
~Se on niin söpö etten mä kestä~
Avatar
Pihka
Nuori Alokas
Nuori Alokas
 
Viestit: 43
Liittynyt: 21.05.2017 14:51

Re: Jakso 35

ViestiKirjoittaja Box » 30.05.2017 21:08

Söpöstelyä nimenomaan!

Tässä jaksossa oli varmaan vain yksi hetki kun oltiin kahden poikaysätävän kanssa ja silloinkin vain portaikossa odotettiin Charlottea saapuvaksi!
Saruman uskoo, että vain suurella voimalla voidaan pitää pahuus aisoissa, mutta minä en näe sitä niin. Minä uskon, että se on ne pienet arkiset teot, kuten tervehdys ja halaus aivan tavalliselta henkilöiltä, jotka pitävät pimeyden poissa. Yksinkertaiset ystävällisyyden ja välittämisen osoitukset.
-Gandalf
Avatar
Box
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2017 13:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Jakso 35

ViestiKirjoittaja Larjus » 30.05.2017 21:15

Ehkä me taas jossain vaiheessa saadaan söpöstelyä, jahka Armin on ensin pelastettu linnasta :'D

Haluun lisää pusukuvia...
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come.
Avatar
Larjus
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 328
Liittynyt: 08.05.2017 16:19
Paikkakunta: stadi.

Re: Jakso 35

ViestiKirjoittaja Box » 30.05.2017 21:17

Jos pelaa Arminin kanssa, niin varmaan seuraavssa jaksossa saa sellaisen söpön "pussataan kaltereiden välistä" kuvan. B)
Saruman uskoo, että vain suurella voimalla voidaan pitää pahuus aisoissa, mutta minä en näe sitä niin. Minä uskon, että se on ne pienet arkiset teot, kuten tervehdys ja halaus aivan tavalliselta henkilöiltä, jotka pitävät pimeyden poissa. Yksinkertaiset ystävällisyyden ja välittämisen osoitukset.
-Gandalf
Avatar
Box
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2017 13:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Jakso 35

ViestiKirjoittaja Sasandora » 31.05.2017 16:46

Itselle tuli kyllä melkoinen Sherlock olo, kun arvasin Charlotten oikein. Mutta ei sitä toisaalta nyt NIIN vaikea ollut arvata. Vaikka välistä kyllä kävi mielessä, että joku kiltiksi nimetty oppilas yritti lavastaa Charlottea syystä x.

Minäkään en kauheasti pitänyt siitä, että Priya ja Candyn poikaystävä kostivat Amberille. Tuli vähän semmoinen olo, että aletaan painua jo samalle tasolle hänen kanssaan. Amberin kostoa takaisin odotellessa.

Vaadin, että Arminin linnasta pelastus-jakson nimi on Azkabanin vanki tai jotain sinne päin. :|
Avatar
Sasandora
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 105
Liittynyt: 10.05.2017 21:38
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Jakso 35

ViestiKirjoittaja Box » 31.05.2017 17:46

Olisi ollut kyllä melkoinen yllätys, jos vaikka Melody olisi kiristänyt Iiristä... o_o

Priya on kyllä hyvä juonimaan ja itse nautin siitä, että Amber käyttäytyy edes jonkun aikaa. Pelkään kyllä itsekin sitä kostoa..
Saruman uskoo, että vain suurella voimalla voidaan pitää pahuus aisoissa, mutta minä en näe sitä niin. Minä uskon, että se on ne pienet arkiset teot, kuten tervehdys ja halaus aivan tavalliselta henkilöiltä, jotka pitävät pimeyden poissa. Yksinkertaiset ystävällisyyden ja välittämisen osoitukset.
-Gandalf
Avatar
Box
Moderaattori
Moderaattori
 
Viestit: 22
Liittynyt: 15.05.2017 13:22
Paikkakunta: Oulu


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron